Bed and Breakfast Le Vieux Bounias

Bed and Breakfast Le Vieux Bounias

9.9Fenomenaal

Frankrijk, Provence - Alpes - Cote d'Azur, Carpentras

Op vakantie geweest naar Le Vieux Bounias?

9.9Fenomenaal

BedAndBreakfast info

Meer bedandbreakfast info

13 reviews over Bed and Breakfast Le Vieux Bounias

• 2019
    10Helmy en Frank08-10-2019

Super hospitality, never been so spoiled

(vertaald vanuit het Engels naar Nederlands)

Super gastvrijheid. We hebben dit nog nooit eerder meegemaakt! Wat zijn Pim en Elly aardige en zorgzame gastheer en gastvrouw. Nog nooit zo verwend geweest. Super ontbijt, heerlijk gebabbel en genoten van de lokale wijn. We zijn hier nu twee keer geweest en zullen zeker teruggaan.

Gereisd met vrienden in oktober 2019

• 2018
    10Claudia25-04-2018

Geweldig!

Super zussenweek gehad in Le Vieux Bounias. Tijdens ons verblijf zijn we ontzettend in de watten gelegd door de gastvrije Nederlandse eigenaren Pim en Elly. Wat een lieverds! Het ontbijt is heerlijk en volop keuze in zowel hartig als zoet. De kamer (wij sliepen op de 1e verdieping) was sfeervol ingericht met uitzicht op het terras, prachtige boom en tuin. De oprijlaan heeft aan beide kanten statige olijfbomen. Wij zijn geland in Marseille en met een huurauto prima aan te rijden naar Carpentras. Er is veel te bezichtigen en te bezoeken in de omgeving, Pim en Elly hebben ons van nuttige tips voorzien. We gaan absoluut terug om deze ervaring over te doen. Echt een aanrader!

Gereisd met vrienden in februari 2018

• Oude reviews

10Jolien05-07-2014

Een zalige vakantie!

Elly & Pim verwelkomen je met open armen in hun B&B. Je krijgt na een lange rit meteen het gevoel dat je thuis bent. Ze weten perfect hoe ze hun gasten moeten behandelen. Zelden zijn we zo'n gastvrije mensen tegengekomen. Ze kennen de omgeving perfect en weten dus waar de mooie plekjes te vinden zijn. Het ontbijt is overheerlijk en heel uitgebreid, keuze genoeg! Wij komen zeker nog eens terug!

Gereisd met partner in juni 2014

• 9Pim26-07-2013

Thuiskomen in de Provence

Beste Pim en Elly

Wij hebben echt genoten, wat een heerlijke plek hebben jullie gecreëerd in een van de mooiste stukjes van de Provence. Gastvrijheid zit niet in stenen en kun je niet aanleren, jullie puurheid en drijfveer voor 'Hospitality' hebben wij als afgestudeerde Hotello's écht mogen ervaren. Buiten jullie aanwezigheid en gesprekken op basis van wederzijdse interesse waren de overige gasten ook heel gezellig en hebben we nieuwe vrienden gemaakt. Ik heb geen moment een TV gemist aangezien de omgeving en de mensen voldoende voor entertainment gezorgd hebben. Als ondernemer zijnde was het erg fijn dat wij overal op het terrein WiFi hadden, toch even je mail checken op vakantie ;-)

Wij komen zeker terug!

Veel liefs Pim en Lonneke

Gereisd met partner in juli 2013

• 9Leon10-07-2013

Gewelig verblijf gehad

Simpel gezegd kloppen alle onderstaande reacties " als een bus". Zeer gastvrije eigenaren, gezellig in de omgang. Bij aankomst worden er direct drankjes ingeschonken. De kamer die ik had was erg mooi, met nette badkamer. Kamer is trouwens ook goed geissoleerd (door de dikke muren). Iedere ochtend uitgebreid ontbijt, lekker zwembad om af te koelen en te dobberen. Men heeft tevens een ruimte om fietsen te stallen. Het huis staat op een mooi afgesloten terrein. Voor kinderen is er weinig, maar daar richt men zich ook niet op. Omgeving is ook prachtig. Leuke typisch franse dorpjes en uiteraard ........de Mont Ventoux. Iedere avond wordt gezellig afgesloten in de woonkamer, waar alle gasten hun belevingen van de dag delen, en de plannen voor de volgende dag doornemen. Toplocatie.

Alleen gereisd in juni 2013

• 9lia slappendel-Koenen21-09-2012

Absoluut aan te bevelen

We zijn hier met vrienden naar toe geweest en hebben in de suite gelogeerd. Een ruime, fijne, schone accommodatie waar zelfs gelegenheid tot koken is, mocht je daar op je vakantie zin in hebben. Er is een lekker zwembad met mooie dekstoelen en parasols om te relaxen. De Nederlandse eigenaren zijn zeer behulpzaam en geven je leuke tips voor de omgeving ,zoals restaurants, wijnproeverijen en steden bezoekjes. Je wordt erg gastvrij ontvangen en ze serveren een waanzinnig ontbijt. Kortom een verblijf is absoluut aan te raden.

Gereisd met vrienden in augustus 2012

• 9sofie14-09-2012

Meest ontspannende vakantie ooit!

Zeer aangenaam, warm en rustig onthaal! De eigenaars kennen de streek zeer goed, dus weten vele leuke plaatsjes om te bezoeken, eten en te fietsen. Fantastisch mooi zwembad, met groot kinderzwembad. Ontbijt was om elke ochtend met plezier voor uit je bed te komen. Alles was mooi, verzorgd en in een ontzettend typisch frans kader! Ontspannen is het enigste dat je hier kan doen! Wij hopen zeker nog eens terug te gaan.

Gereisd met jonge kinderen in september 2012

• 10Oswald en roxanne24-08-2010

"Je voelt je hier als een god in zuid-Frankrijk"

Op het moment dat je binnenkomt totdat je weggaat wordt je volledig in de watten gelegd, door Elly en Pim. We kregen zelfs champagne in het lekkere zwembad. Vanuit deze locatie kon je overal naartoe. Je auto kun je veilig op een mooi bij huis gesitueerde parkeerplaats kwijt. En mocht je van een goed ontbijt houden dan ben je hier op de juiste plek. Alles wat je wenst ligt voor je klaar. Een krantje erbij...."je voelt je hier als een god in zuid frankrijk" Pim en elly dank julle wel!

Gereisd met partner in augustus 2010

• 10Theo en Marjolein02-05-2010

Geweldige verwennerij

Een super mooie, schone kamer in een geweldige chambre d'hote met enorm gastvrije gastvrouw en heer. Het ontbijt is zeker aan te raden, elke dag vers brood en verwennerijgen van de bakker en andere heerlijke dingen. We hebben goede tips gekregen voor uitstapjes en mooie steden en natuurlijk de Mont Ventoux. En verder hebben we heerlijk genoten van de kookkunsten van Elly en alle verwennerijen van haar en Pim. Wat een superlieve mensen, geen moeite is teveel. Het stadje Carpentras ligt dichtbij, wil je niet weg kun je je eten bereiden in de zomerkeuken. Een echte aanrader!

Gereisd met partner in april 2010

• 9Souveryns Willems06-11-2009

supertoffe mensen

Goede lokatie om de omgeving te verkennen. Zeer mooie gite en de gastvrijheid van Pim en Elly is gewoon super!

Gereisd met oudere kinderen in november 2009

1 tip over Bed and Breakfast Le Vieux Bounias

• lia slappendel-Koenen, 21-09-2012 Rapporteren

Avignon is dichtbij en een leuke stad om te bezoeken.

0 vragen over Bed and Breakfast Le Vieux Bounias

Bed and Breakfast Le Vieux Bounias info