Camping Le Bouquier

21 reviews over Camping Le Bouquier in het Nederlands

Mooie , schone ,vernieuwde camping

Louise Smit Timmermans
6-9-2019

Wij zijn hier 2 jaar geleden ook geweest en toen was het totaal verwaarloosd. Nu is er een nieuwe beheerder en deze meneer verdient een hele dikke pluim . En ook dat de mensen deze Camping gaan ( her)ontdekken,want velen hebben het sinds de vorige beheerder laten afweten. En dat verdient de huidige eigenaar zeker niet. Het sanitair is totaal vernieuwd en ziet er tip top uit. Ook het zwembad heeft een opknapbeurt gehad,met fijne ligstoelen . En ook al is het niet supergroot, het is genoeg. De Camping zelf heeft behoorlijk grote plaatsen. De eigenaar is de vriendelijkheid zelve. Ik zou zeggen : wilt U fietsen bij of op de Mont Ventoux, ga dan zeker eens op Camping " le Bouquier" in Caromb kijken.

Gereisd Met partner in september 2019

Leuke camping

Dirt jans
28-1-2016

Gezellige kleine camping. Erg overzichtelijk, vriendelijke mensen. Mooi zwembadje, niet groot, maar groot genoeg voor aantal mensen op de camping. de camping is klein maar daarom niet minder in kwaliteit.

nooit meer

Fam Desmet - Verkindere
20-10-2015

Derde keer op deze camping. Gelet op de prijs was dit een ideale camping . Maar, de uitbating van de camping is in handen van de zonen van de eigenaars. Zijn liever lui dan moe en totaal niet in staat een camping te leiden en te onderhouden. In de oprit naar het bovengedeelte van de camping zitten reeds drie jaar enorme putten en gaten. Die putten opvullen lijkt geen optie! De eerste twee weken werd het (verouderde) sanitair, toiletten, wastafels en douches twee maal per week gekuist. De laatste week werd de situatie beter. De openbare verlichting was op vele plaatsen kapot en werd, na melding, niet gemaakt. Gezien de vele putten en gaten in het wegdek was het s' nachts gevaarlijk om naar het sanitair te gaan. De randen van het zwembad waren groen van de algen.
Slechts de eerste week van september was er brood te verkrijgen op de camping. Voor de rest van het verlof moesten we maar zelf naar de bakker in het dorp. Service is iets anders! Op het terrein was er dit jaar geen wifi .

Niet netjes

Monique
12-10-2015

Het verblijf op de camping was prima alleen jammer dat het sanitair zeer slecht werd bijgehouden. Er werd niet elke dag gepoetst en dingen die kapot waren werden niet gemaakt. Het zwembad was niet uitnodigend om er in te gaan, VIES! En het voetenbadje voordat je het zwembad in gaat was nog viezer!😟

zeer leuke camping

maartje
15-8-2015

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2015

toffe klein rustige camping

wouter en sabrina
8-8-2014

de camping is klein maar daarom niet minder in kwaliteit. Klein zwembad kleine speeltuin,pool,pingpong tafel,reuze schaakspel en reuze 4 op een rij.Mooi sanitair met wc en wc bril!Plaatsen groot genoeg harde ondergrond.Kip at spit met 4 frietjes 16 €.Mooie wandeltochten van op de camping.Lac de paty nabij.Een 9km van bedoin.(mont ventoux).Dagelijks marktjes id buurt.Kortom klein rustige camping om vandaar uitstapjes te.doen Eigenaar heel vriendelijk en behulpzaam.En naar onze mening voor een mooie kostprijs.Kortom deze staat genoteerd om over te doen.

Gereisd Met oudere kinderen in Fri Aug 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Zekere aanrader

Ruud
11-6-2014

Mijn afkeuring van vorig jaar wil ik helemaal terugtrekken. De transformatie die de camping heeft ondergaan o.h.g.v. Kwaliteit, netheid en gastvrijheid is verbluffend. Men is weer terug op het niveau van 2011. Keurige plekken, mooi geoutilleerd zwembad, weer goed opgeruimd. Niets dan lof.

Gereisd Met partner in Tue Jun 10 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Plek is fantastisch, de eigenaar is niet capabel

Ruud
7-10-2013

De beoordelingen tot/met 2011 kan ik onderschrijven, de camping was perfect Tot in 2012 nieuwe eigenaren en nu in 2013 weer een nieuwe eigenaar. De kwaliteit van deze potentieel prima camping is in twee jaar tijd goed verpest en zeker niet door de regelmatige kampeerders. Hopelijk wordt het volgend jaar beter. Wij kwamen er al 7 jaar met veel plezier, maar nu???

Gereisd Met partner in juni 2013

Dit was tot voor kort een fantastische plek

Ann
25-8-2013

Drie jaar geleden waren wij ook op deze camping en omdat het toen zo supermooi, proper, gezellig en leuk was zijn we dit jaar terug gegaan. We huurden opnieuw een mobil-home. Het huisje dat 3 jaar terug zo kraaknet was, was nu een verzameling van stof en vieze ramen en bovendien werkte het warm water meer niet dan wel. Die "jonge kinderen" aan wie het beheer van de camping nu wordt over gelaten zijn totaal niet competent en geïnteresseerd in de camping en haar bezoekers. Ook het sanitairblok waren zeer vies en het zwembad had goeie dagen, maar ook super slechte (lees hele vieze) dagen). De leuke en gezellige sfeer waar vele mensen die hier komen/kwamen zo van houden is helemaal verdwenen. Het is absoluut zo jammer, want deze mooie camping in deze prachtige streek daar is zoveel moois mee te doen, jammer dat de twee superlieve dames van 3 jaar terug er niet meer zijn, want zo als het nu gaat is het absoluut geen aanrader meer! Ons zien ze hier in ieder geval niet meer terug!!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2013

Het WAS hier mooi. Jammer, nieuwe campingbaas.

Huntjens
6-8-2013

We komen hier nu voor het 7e jaar. De eerste jaren waren super met twee hele hartelijke dames die er een top sfeer en camping van maakten. Heel schoon en goed verzorgd. Ook een leuk reataurantje erbij. Nu het 7e jaar heeft de gemeente caromb er een nieuwe jonge knul als campingbaas neergezet. Sfeer weg, sanitair vies, zwembadwater troebel en geen interesse bij de campingbaas.... Jammer van zo'n mooi gelegen leuke camping.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2013

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQNiet toegestaan

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Bouquier in Caromb, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Bouquier zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.