Camping Les Fouguières

FrankrijkProvence - Alpes - Cote d'AzurCarcès

We hebben een aantal aanbieders voor Camping Les Fouguières voor je op een rij gezet:

8.9FantastischScore uit 38 reviews
+22/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.9FantastischScore uit 38 reviews
  • 8.7Eetgelegenheden
  • 8.8Staat v/h sanitair

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping infoTonen op kaart

39 Reviews over Les Fouguières

• 7Fam. Smeyers10-08-2016

Prijs-kwaliteit in orde maar weinig speciaals

Vrij goedkope camping in vergelijking met andere. Sanitair netjes in orde. Ruime plaatsen. Wifi gratis en werkt zeer goed. Het zwembad is basic maar wel goed. Ligstoelen zijn er voldoende.De camping bestaat uit 2 delen. Het gedeelte tegen de weg is te mijden (lawaai, en ook niet gezellig). Het ander deel is wel aangenaam. We werden zeer goed ontvangen door de camping eigenaar, maar merkten al snel dat dit kunstmatig is.Ik noem dit 'marketing vriendelijk'. Ook de kindvriendelijkheid van deze camping is ver te zoeken. Dat viel ons toch echt wel op. Er zijn in verhouding veel huisjes en minder plaatsen voor tenten. Een aantal van die huisjes wordt permanent bewoond, en deze mensen bepalen mee de regels. Spijtig! Een intermarché ligt op 5 minuten rijden. Het leuke dorpje op ongeveer 1km. Wij gaan nog al eens graag zwemmen naar een leuk riviertje in de omgeving, maar hier waren de mogelijkheden vrij beperkt. Wel kan je een leuke uitstap maken naar St Tropez (ferry nemen in Sainte Maxime). Conclusie: prijs-kwaliteit een goede camping, maar toch wel met een aantal bedenkingen. Wij gaan niet meer terug.

• 6Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair
  • 9Vrolijke fietser08-07-2016

Aanrader

Tijdens onze fietsvakantie door de Provence hebben we deze camping tweemaal bezocht. Absoluut een aanrader. Rustig, schoon en een heerlijk zwembad. Carces is een leuk stadje en ook de verdere omgeving is een bezoek waard.

• 9Eetgelegenheden
  • 10Anke van den Berg04-05-2016

Heerlijke camping!

Een rustige kleine camping aan de rand van het dorp. Het sanitair is bijzonder schoon, de eigenaars zijn vriendelijk en behulpzaam en in het dorp zijn alle voorzieningen die je nodig hebt. De omgeving is prachtig en uitnodigend voor (uitgezette) fiets- en wandeltochten. Een absolute aanrader!

• 10Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair
  • 9Judith Blockx11-09-2014

Gezellige camping waar je welkomt bent!

Klein maar super gezellig!!! Heel vriendelijke eigenaars die er alles aan doen om je een aangenaam verblijf te geven. Als je houdt van rust en gezelligheid ben je op je plaats. Vooral Franstalige mensen maar dat vonden wij zeker geen probleem. Kinderen kunnen er makkelijk alleen veilig rondlopen en spelen. Mooi speelterrein, klein zwembad, riviertje loopt langs de camping. 's Avonds kon je aperitieven op het gezellige terras. Uitgebreid eten kan je er 2 x keer in de week. Men organiseert 1 keer een bbq en 1 keer een dansavond met eten. De camping ligt op wandelafstand van Carcès. Zalig! De streek is heel mooi en rustig. ( geen files ) Het is er ook heel mooi om te wandelen en te fietsen. Geen massatoerisme zoals aan de Côte d' Azur. Wij hadden er een zalige vakantie.

• 8Eetgelegenheden
  • 8fam G20-08-2014

Leuke camping

Wij zaten op het terrein aan de overzijde van de rivier met veel Fransen die erg vriendelijk waren, leuke brug over de rivier, wel veel verkeersgeluid snachts. Dat speelt op de camping zelf niet, maar wel op het terrein aan de overzijde van de rivier. Vriendelijk personeel. Keurig zwembad, dat vreemd genoeg tussen 13.00 en 15.00 dicht is.

• 7Staat v/h sanitair
  • 8MissClover18-07-2014

Prima plekje

Buitengewoon vriendelijke eigenaren! Natuurlijk, betrokken en hebben de zaakjes goed op orde. De plekken zijn prima, al zijn er wel veel huisjes/mobile homes. Wij hadden we wat last van een Franse familie tegenover ons die met veel man veel geluid produceerden. Daarom zijn we uiteindelijk ook,wat eerder vertrokken. Het sanitair is blinkend schoon en wordt zeer grondig schoongemaakt tweemaal per dag. Het zwembad is ok, maar helaas te diep voor onze peuter. Er is een leuk en veilig speeltuintje en er worden aperitiefs en bbqs georganiseerd. Elke avond is er iets te doen. De eigenaren doen hier duidelijk erg hun best voor om het leuk te maken met hapjes en vriendelijkheid. De omgeving is mooi, rustig, veel wijnboeren die heerlijke wijn te proeven hebben. De zee en lac st croix zijn bereikbaar, maar even sturen.

• 7Eetgelegenheden
  • 9Hans Weijers03-04-2014

Fijn verblijf

We hebben een week buiten het seizoen op deze camping een mobil-home gehuurd en hebben genoten van de rust en zeer vriendelijke ontvangst. Dit is een kleine camping, met een zeer kindvriendelijke uitstraling. Ook de ligging is uitstekend; juist buiten het dorp, maar niet de drukte ervan.

• 10antoine22-03-2014

superbe et agréable vacances juillet 2013

des vacances très agréable en mobil home , ambiance familiale ,
    un camping ou l'on ce sent détendu et apaisé , nous reviendrons en
    juillet 2014 , accueil très conviviale et disponibilité des propriétaires

Christine , antoine du nord

• 9Eetgelegenheden
  • 7Danielle14-09-2013

Leuke kleine camping voor een paar dagen

Schoon sanitair , weinig privacy op de campingplekken. Zwembad is mooi aangelegd, maar jammer dat hij in de middag dicht gaat. Broodjes kun je in de ochtend bij de receptie halen. Al met al een leuke camping om een paar dagen te verblijven

• 7Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair
  • 8Smulders14-08-2013

Lekkere camping

Prima camping in een mooi gebied waar vanalles te zien en te doen is. Het sanitair is wat verouderd en krap, maar wordt goed bijgehouden. De mate van schaduw op de verschillende plekken varieert nogal, iets om goed op te letten bij het boeken! De plaatsen op de grote camping zijn mooier/handiger dan die op het "extra stuk" aan de weg. De kids hebben zich prima vermaakt in de speeltuin en in het zwembad. Al met al een rustige camping voor een aangenaam verblijf.

• 6Staat v/h sanitair

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiene

• Prive sanitair mogelijkBeschikbaar