Camping Les Fouguières

Kleine hotelsWeer vandaag21°2°
Camping Les Fouguières
8,9

13 reviews over Camping Les Fouguières in het Nederlands

Prijs-kwaliteit in orde maar weinig speciaals

Fam. Smeyers
10-8-2016

Vrij goedkope camping in vergelijking met andere. Sanitair netjes in orde. Ruime plaatsen. Wifi gratis en werkt zeer goed. Het zwembad is basic maar wel goed. Ligstoelen zijn er voldoende.De camping bestaat uit 2 delen. Het gedeelte tegen de weg is te mijden (lawaai, en ook niet gezellig). Het ander deel is wel aangenaam.

We werden zeer goed ontvangen door de camping eigenaar, maar merkten al snel dat dit kunstmatig is.Ik noem dit 'marketing vriendelijk'. Ook de kindvriendelijkheid van deze camping is ver te zoeken. Dat viel ons toch echt wel op. Er zijn in verhouding veel huisjes en minder plaatsen voor tenten. Een aantal van die huisjes wordt permanent bewoond, en deze mensen bepalen mee de regels. Spijtig! Een intermarché ligt op 5 minuten rijden. Het leuke dorpje op ongeveer 1km. Wij gaan nog al eens graag zwemmen naar een leuk riviertje in de omgeving, maar hier waren de mogelijkheden vrij beperkt. Wel kan je een leuke uitstap maken naar St Tropez (ferry nemen in Sainte Maxime). Conclusie: prijs-kwaliteit een goede camping, maar toch wel met een aantal bedenkingen. Wij gaan niet meer terug.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Aanrader

Vrolijke fietser
8-7-2016

Tijdens onze fietsvakantie door de Provence hebben we deze camping tweemaal bezocht. Absoluut een aanrader. Rustig, schoon en een heerlijk zwembad. Carces is een leuk stadje en ook de verdere omgeving is een bezoek waard.

Gereisd met partner in juni 2016

Heerlijke camping!

Anke van den Berg
4-5-2016

Een rustige kleine camping aan de rand van het dorp. Het sanitair is bijzonder schoon, de eigenaars zijn vriendelijk en behulpzaam en in het dorp zijn alle voorzieningen die je nodig hebt. De omgeving is prachtig en uitnodigend voor (uitgezette) fiets- en wandeltochten. Een absolute aanrader!

Gereisd met partner in mei 2016

Gezellige camping waar je welkomt bent!

Judith Blockx
11-9-2014

Klein maar super gezellig!!! Heel vriendelijke eigenaars die er alles aan doen om je een aangenaam verblijf te geven. Als je houdt van rust en gezelligheid ben je op je plaats. Vooral Franstalige mensen maar dat vonden wij zeker geen probleem. Kinderen kunnen er makkelijk alleen veilig rondlopen en spelen. Mooi speelterrein, klein zwembad, riviertje loopt langs de camping. 's Avonds kon je aperitieven op het gezellige terras. Uitgebreid eten kan je er 2 x keer in de week. Men organiseert 1 keer een bbq en 1 keer een dansavond met eten. De camping ligt op wandelafstand van Carcès. Zalig! De streek is heel mooi en rustig. ( geen files ) Het is er ook heel mooi om te wandelen en te fietsen. Geen massatoerisme zoals aan de Côte d' Azur. Wij hadden er een zalige vakantie.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

Leuke camping

fam G
20-8-2014

Wij zaten op het terrein aan de overzijde van de rivier met veel Fransen die erg vriendelijk waren, leuke brug over de rivier, wel veel verkeersgeluid snachts. Dat speelt op de camping zelf niet, maar wel op het terrein aan de overzijde van de rivier. Vriendelijk personeel.

Keurig zwembad, dat vreemd genoeg tussen 13.00 en 15.00 dicht is.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2014

Prima plekje

MissClover
18-7-2014

Buitengewoon vriendelijke eigenaren! Natuurlijk, betrokken en hebben de zaakjes goed op orde. De plekken zijn prima, al zijn er wel veel huisjes/mobile homes. Wij hadden we wat last van een Franse familie tegenover ons die met veel man veel geluid produceerden. Daarom zijn we uiteindelijk ook,wat eerder vertrokken. Het sanitair is blinkend schoon en wordt zeer grondig schoongemaakt tweemaal per dag. Het zwembad is ok, maar helaas te diep voor onze peuter. Er is een leuk en veilig speeltuintje en er worden aperitiefs en bbqs georganiseerd. Elke avond is er iets te doen. De eigenaren doen hier duidelijk erg hun best voor om het leuk te maken met hapjes en vriendelijkheid. De omgeving is mooi, rustig, veel wijnboeren die heerlijke wijn te proeven hebben. De zee en lac st croix zijn bereikbaar, maar even sturen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

Fijn verblijf

Hans Weijers
3-4-2014

We hebben een week buiten het seizoen op deze camping een mobil-home gehuurd en hebben genoten van de rust en zeer vriendelijke ontvangst. Dit is een kleine camping, met een zeer kindvriendelijke uitstraling. Ook de ligging is uitstekend; juist buiten het dorp, maar niet de drukte ervan.

Gereisd met partner in maart 2014

Leuke kleine camping voor een paar dagen

Danielle
14-9-2013

Schoon sanitair , weinig privacy op de campingplekken. Zwembad is mooi aangelegd, maar jammer dat hij in de middag dicht gaat. Broodjes kun je in de ochtend bij de receptie halen. Al met al een leuke camping om een paar dagen te verblijven

Gereisd met partner in augustus 2013

Lekkere camping

Smulders
14-8-2013

Prima camping in een mooi gebied waar vanalles te zien en te doen is. Het sanitair is wat verouderd en krap, maar wordt goed bijgehouden. De mate van schaduw op de verschillende plekken varieert nogal, iets om goed op te letten bij het boeken! De plaatsen op de grote camping zijn mooier/handiger dan die op het "extra stuk" aan de weg. De kids hebben zich prima vermaakt in de speeltuin en in het zwembad. Al met al een rustige camping voor een aangenaam verblijf.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

leuk

eric
10-3-2013

Prima kleinschalge camping. Vreemd is dat het zwembad(je) tussen 12 en 15 uur gesloten is.

Mis ook vooral de wijncoperatie niet in Carces! Heerlijke witte wijnen vooral.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2011

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Fouguières in Carcès, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Fouguières zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.