Villa Le Haut de la Colline

Villa
9,2

5 reviews over Villa Le Haut de la Colline in het Nederlands

Leven als een god in Frankrijk

Mirella
2-10-2016

Een heerlijk huis met een fantastische tuin dat heel snel als thuis voelt. We hebben genoten van alles in en om het huis.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2016

Prachtige Franse villa op mooie locatie

jsteens
20-6-2012

Deze villa is van alle gemakken voorzien. Hij is ruim en comfortabel ingericht. De slaapkamers zijn ruim en de bedden prima. Er is een zeer complete keuken, een dvdspeler en een geluidssysteem alsmede een flinke open haard. Buiten heb je alles wat je je wensen kunt: een zwembad, zitjes her en der, een luxe terras en een lange eettafel. De druivenstruiken omlijsten het uitzicht dat je hebt vanaf het terras. Tafeltennistafel en jeu-de-boulesbaan bevinden zich in de tuin, die goed onderhouden word door je vriendelijke Franstalige contactpersoon aldaar.

De accommodatie is zeer kindvriendelijk. Er zijn spelletjes, zwemattributen, kinderbedjes, etc.

Aan de weg naar de villa toe lijkt weinig te zijn veranderd; smal, grote gaten (vooral in het geasfalteerde deel) en het laatste (grotendeels onverharde) stukje is behoorlijk steil. Gelukkig maakt de luxe van de villa dat je de rit omhoog snel weer vergeet.

Gereisd met vrienden in mei 2012

fantastische plek en geweldig huis

P v Lindenberg
26-9-2011

het was een prachtige vakantie met mooi weer alles klopt aan dit huis. wel jammer dat het toilet niet gescheiden is van de badkamers. een groot minpunt is het laatste stuk van de toegangsweg. Als reisorganisatie zou ik eisen dat deze weg voor dat er verder verhuurd wordt eerst wordt opgeknapt, want deze weg is een aanslag op de auto, je bent elke keer weer blij als je ongeschonden boven komt.

Gereisd met vrienden in september 2011

magnifiek

familie Bogers
12-12-2010

Mooi huis op een prachtige plek, mooi uitzicht en niet steil. Volop ruimte voor de kinderen om te spelen in een prachtig aangelegde tuin. Zeer sfeervol ingericht huis. Je voelt je direct thuis. Mooie omgeving, o.a. om te kanoen en te wandelen.

Onhandig was de slechte weg er naar toe; asfalt vol met gaten, voor je het weet schaaf je met de onderkant van je auto (mei 2009).

Gereisd met oudere kinderen in mei 2009

Schitterend huis op een perfecte plaats

Carien Hamburg
2-8-2010

Prachtig huis op berg met mooi uitzicht. Goede bedden. Heerlijk buiten overdekte eettafel voor 8 personen op terras en overdekte loungeset.

Een érg groot minpunt was het laatste stuk weg naar het huis. Veel bochtenen net gatenkaas. Hebben we doorgegeven aan touroperator. Er wordt aan gewerkt! Als dat is opgelost krijgen ze een 10+.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2009

Villa info

Nog geen informatie beschikbaar over Villa Le Haut de la Colline

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Le Haut de la Colline in Carcès, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Le Haut de la Colline zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.