Villa Le Clos du Carignan

1 review over Villa Le Clos du Carignan in het Nederlands

Paradijselijk!

marter_789
12-5-2013

Heel erg mooi huis, met gezellig interieur. De tuin is werkelijk een verademing, met een speeltoestel voor de kinderen, jeu de boules baan, sauna huisje, heerlijk zwembad, buitendouche, grasveld en veranda om lekker in de schaduw te zitten. De eigenaresse, mevrouw Guichard, is heel aardig en staat altijd voor je klaar.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Le Clos du Carignan in Carcès, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Le Clos du Carignan zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.