Appartement
7,9

We hebben een aantal aanbieders voor Résidence P&V Costa Plana voor je op een rij gezet:

12 reviews over Appartement Résidence P&V Costa Plana in het Nederlands

Super!

Marco
14-9-2016

Net een week in Costa Plana geweest, wat een fantastisch uitzicht! Vriendelijke mensen bij de receptie en restaurant, lekker eten, zeker de foi grasburger, proper appartement, maar zoals de ervaring ons leert, een enorme kleine slaapkamer, dus uitgeweken naar de living, alles was proper en het balkon is helemaal geweldig! Maar zo'n mooi uitzicht moet je bekopen met veel trappen en erg steile wegen, voor de rest in de buurt weinig te beleven, Plage Mala is enorm mooi, maar ook enorm duur met arrogant personeel! Toch een aanrader voor mensen die rust zoeken

Gereisd met partner in september 2016

Wel mooi maar...

Lageveen
24-11-2013

We zijn hier op dit moment nog met ons gezin bestaande uit 4 personen.Wij vinden het van binnen oke, maar alles begint een beetje te verouderen met name aan de buitenkant.Wij hebben voor een week gehuurd, en het verbaasde ons dat er geen wisseling van de handdoeken meer is. Ook geen extra vuilniszakken. Iets wat we zeker in Frankrijk hadden verwacht, maar wat er niet was is een kurketrekker, kaasschaaf. We waren wel blij met de afwasmachine! Al met al was het voor de rest wel goed, zeker de locatie is echt super, slecht 2 min. van Monaco!!

Gereisd met oudere kinderen in november 2013

Prima mits......of ondanks.....

17-6-2013

Het is erg belangrijk welk appartement je hebt als je een goed uitzicht op zee wilt! Neem dan alleen genoegen met een appartement met balkon! Met terras/ tuintje heb je beslist geen uitzicht op zee en dat is dan echt een domper als je daarop rekent. Receptie met moeite kunnen vinden en uitleg/ toelichting over de faciliteiten had beter gekund. Bed was slecht, klein en erg hard, maar op de bank gaan slapen. Onderhoud was matig, alles heeft echt een opknapbeurt nodig. Zwembad prachtig. Ons appartement met balkon had een geweldig uitzicht op zee. Niet in de prijs inbegrepen is de verplichte parkeergarage, 50 euro per week. Vaatwasser bleek behoorlijk te lekken, werd ook niet echt goed opgelost.

Gereisd met partner in juni 2013

mooi uitzicht!

heer Zwinkels
4-5-2012

Prima park om te verblijven van hieruit zit je binnen 10 minuten in Monaco en het achterland verkennen

Gereisd met jonge kinderen in april 2012

fantastisch uitzicht

gerda
4-6-2011

kleine appartementen, voor de rest een aanrader

restaurant binnen complex niet echt wat het kan/moet zijn

Gereisd met partner in mei 2011

Mooi uitzicht!

Jacintha
21-7-2010

Mooie ligging op een berg, het strand is wel een eindje lopen en kun je beter met de auto doen.

Gereisd met partner in juni 2010

Prachtig gelegen complex

Hanny Blankers
31-5-2010

Prachtig gelegen app complex met een even prachtig uitzicht op de Middellandse zee.

Verplichte parkeergarage onder het gebouw.We hadden een app. met terras en een tuintje en alles zag er keurig uit.Het interieur leek wel nieuw, evenals het koffieapparaat.

De 2 pers. slaapkamer vonden we wat klein, niet veel ruimte om om te kleden .Het complex heeft een mooi aangelegd zwembad en een buitenbar.

Uitstapjes naar Monaco ( 3 km) , het paleis en het voetbalstadion Stade Louis 2. In het voetbal stadion hadden we een prive rondleiding. Een ander uitstapje, maar 300 km verder is de Mont Ventoux, de ned. wielerberg, waar je dan ook veel nederlanders tegen komt.Hier is het erg mooi.

En dan hebben we nog Nice en Cannes. We hebben een hele fijne vakantie gehad en Cap d Ail en de app zijn een echte aanrader.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2010

Geniaal uitzicht!

Bas Werry & Bonny
4-8-2009

Op het oog een schitterend compelx als je van deze vorm van architektuur houdt; grijs marmer, hout, glas.

Van binnen sober, het nodige en dat was het. Maar als je luxe wilt, ga dan lekker ergens anders heen. Het bed is prima, de vaatwasser is er en op het balkon heb je een mooie uitzicht dan iemand die in een duur hotel 300 euro per nacht betaalt.

De stroom valt iedere dag een paar keer uit, duurt dan een kwartier maar dat is vooral met koken irritant. Maar voor de rest een goede vakantie gehad. zeikerds heb je overal (op andere sites).

Iemand die tips of zo wil kan me mailen.

Gereisd met partner in augustus 2009

Helemaal SUPER,zeker met huwelijksreis !

v Kempen
7-5-2009

Na een ruime week op Corsica hadden we voor onze 2e week van de huwelijksreis een appartement bij CostaPlana geboekt. Aankomst is erg matig..... Je moet door een toegangshek, via trap naar receptie. Maar eenmaal ingecheckt was het prima! Superzwembad met uitzicht op Midd.zee en Cap d'Ail en Monaco !

Mijn plekkie !!

Gereisd met partner in mei 2009
2008

Doen we nog een keer !

frans en kathleen martens
29-9-2008

Wat een mooi appartement ! Zelfs met een vaatwasmachine erin. Wij hadden een 3 persoons app., het slaapkamertje was erg klein en we hebben dus in de woonkamer geslapen. Prachtig uitzicht over de middellandse zee. Een kleine tip : als de stroom uitvalt : de meterkast zit in de slaapkamer en na 8 uur s'avonds is er niemand meer, ook niet telefonisch bereikbaar.

Wij hebben pizza's besteld in het restaurant; dat raden we af : echt niet te eten. Koop in een winkel kaas en stokbrood, ga op je terras zitten en geniet !!

Gereisd familie in september 2008

Pierre & Vacances

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Résidence P&V Costa Plana in Cap d'Ail, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Résidence P&V Costa Plana zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.