Appartement Résidence P&V Costa Plana

Frankrijk, Provence - Alpes - Cote d'Azur, Cap d'Ail

7.9Goed

• 6.9Inrichting
  • 6.5Hoeveelheid ruimte

We hebben een aantal aanbieders voor Résidence P&V Costa Plana voor je op een rij gezet:

Appartement info

Meer appartement info

12 reviews over Appartement Résidence P&V Costa Plana

• 8Marco14-09-2016

Super!

Net een week in Costa Plana geweest, wat een fantastisch uitzicht! Vriendelijke mensen bij de receptie en restaurant, lekker eten, zeker de foi grasburger, proper appartement, maar zoals de ervaring ons leert, een enorme kleine slaapkamer, dus uitgeweken naar de living, alles was proper en het balkon is helemaal geweldig! Maar zo'n mooi uitzicht moet je bekopen met veel trappen en erg steile wegen, voor de rest in de buurt weinig te beleven, Plage Mala is enorm mooi, maar ook enorm duur met arrogant personeel! Toch een aanrader voor mensen die rust zoeken

Gereisd met partner in september 2016

• 7Lageveen24-11-2013

Wel mooi maar...

We zijn hier op dit moment nog met ons gezin bestaande uit 4 personen.Wij vinden het van binnen oke, maar alles begint een beetje te verouderen met name aan de buitenkant.Wij hebben voor een week gehuurd, en het verbaasde ons dat er geen wisseling van de handdoeken meer is. Ook geen extra vuilniszakken. Iets wat we zeker in Frankrijk hadden verwacht, maar wat er niet was is een kurketrekker, kaasschaaf. We waren wel blij met de afwasmachine! Al met al was het voor de rest wel goed, zeker de locatie is echt super, slecht 2 min. van Monaco!!

Gereisd met oudere kinderen in november 2013

• 717-06-2013

Prima mits......of ondanks.....

Het is erg belangrijk welk appartement je hebt als je een goed uitzicht op zee wilt! Neem dan alleen genoegen met een appartement met balkon! Met terras/ tuintje heb je beslist geen uitzicht op zee en dat is dan echt een domper als je daarop rekent. Receptie met moeite kunnen vinden en uitleg/ toelichting over de faciliteiten had beter gekund. Bed was slecht, klein en erg hard, maar op de bank gaan slapen. Onderhoud was matig, alles heeft echt een opknapbeurt nodig. Zwembad prachtig. Ons appartement met balkon had een geweldig uitzicht op zee. Niet in de prijs inbegrepen is de verplichte parkeergarage, 50 euro per week. Vaatwasser bleek behoorlijk te lekken, werd ook niet echt goed opgelost.

Gereisd met partner in juni 2013

• 8heer Zwinkels04-05-2012

mooi uitzicht!

Prima park om te verblijven van hieruit zit je binnen 10 minuten in Monaco en het achterland verkennen

Gereisd met jonge kinderen in april 2012

• 8gerda04-06-2011

fantastisch uitzicht

kleine appartementen, voor de rest een aanrader restaurant binnen complex niet echt wat het kan/moet zijn

Gereisd met partner in mei 2011

• 8Jacintha21-07-2010

Mooi uitzicht!

Mooie ligging op een berg, het strand is wel een eindje lopen en kun je beter met de auto doen.

Gereisd met partner in juni 2010

• 9Hanny Blankers31-05-2010

Prachtig gelegen complex

Prachtig gelegen app complex met een even prachtig uitzicht op de Middellandse zee. Verplichte parkeergarage onder het gebouw.We hadden een app. met terras en een tuintje en alles zag er keurig uit.Het interieur leek wel nieuw, evenals het koffieapparaat. De 2 pers. slaapkamer vonden we wat klein, niet veel ruimte om om te kleden .Het complex heeft een mooi aangelegd zwembad en een buitenbar. Uitstapjes naar Monaco ( 3 km) , het paleis en het voetbalstadion Stade Louis 2. In het voetbal stadion hadden we een prive rondleiding. Een ander uitstapje, maar 300 km verder is de Mont Ventoux, de ned. wielerberg, waar je dan ook veel nederlanders tegen komt.Hier is het erg mooi. En dan hebben we nog Nice en Cannes. We hebben een hele fijne vakantie gehad en Cap d Ail en de app zijn een echte aanrader.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2010

• 8Bas Werry & Bonny04-08-2009

Geniaal uitzicht!

Op het oog een schitterend compelx als je van deze vorm van architektuur houdt; grijs marmer, hout, glas. Van binnen sober, het nodige en dat was het. Maar als je luxe wilt, ga dan lekker ergens anders heen. Het bed is prima, de vaatwasser is er en op het balkon heb je een mooie uitzicht dan iemand die in een duur hotel 300 euro per nacht betaalt. De stroom valt iedere dag een paar keer uit, duurt dan een kwartier maar dat is vooral met koken irritant. Maar voor de rest een goede vakantie gehad. zeikerds heb je overal (op andere sites). Iemand die tips of zo wil kan me mailen.

Gereisd met partner in augustus 2009

• 8v Kempen07-05-2009

Helemaal SUPER,zeker met huwelijksreis !

Na een ruime week op Corsica hadden we voor onze 2e week van de huwelijksreis een appartement bij CostaPlana geboekt. Aankomst is erg matig..... Je moet door een toegangshek, via trap naar receptie. Maar eenmaal ingecheckt was het prima! Superzwembad met uitzicht op Midd.zee en Cap d'Ail en Monaco ! Mijn plekkie !!

Gereisd met partner in mei 2009

• 8frans en kathleen martens29-09-2008

Doen we nog een keer !

Wat een mooi appartement ! Zelfs met een vaatwasmachine erin. Wij hadden een 3 persoons app., het slaapkamertje was erg klein en we hebben dus in de woonkamer geslapen. Prachtig uitzicht over de middellandse zee. Een kleine tip : als de stroom uitvalt : de meterkast zit in de slaapkamer en na 8 uur s'avonds is er niemand meer, ook niet telefonisch bereikbaar. Wij hebben pizza's besteld in het restaurant; dat raden we af : echt niet te eten. Koop in een winkel kaas en stokbrood, ga op je terras zitten en geniet !!

Gereisd met familie in september 2008

Appartement Résidence P&V Costa Plana info