Cannes / Cannes la Bocca

We hebben een aantal aanbieders voor Cannes / Cannes la Bocca voor je op een rij gezet:

vakanties Cannes / Cannes la Bocca

Reviews over Cannes / Cannes la Bocca

simpele, schone kamer en vriendelijke werknemers

Mickie,
    17-9-2016

Het hotel staat op loopafstand van het strand en het centrum. Wij hadden een kamer op de 7de verdieping met... ja echt.... uitzicht op zee. Ook al staan er wel wat gebouwen tussen de zee en het hotel in, op sommige ochtenden zagen wij de cruiseschepen liggen.

De auto konden we tegen een vergoeding (10,- p/d) in de naast gelegen parkeergarage de hele vakantie parkeren (halverwege ons vakantie was de garage wel vol, dus ik zou wel van te voren een plekje reserveren) en ons meegenomen fietsen mochten 15 dagen lang in de personeelsgang neergezet worden. Wij zijn vooral veel buiten geweest en hebben de kamer dan ook alleen maar gebruikt om te slapen en te douchen. Er is wel een airco maar deze deed het niet altijd even goed. Verder is de kamer schoon en simpel.

Als je overdag veel op hotelkamer wil verblijven of als je van luxe/luxe uitstraling houdt dan zou ik dit hotel niet adviseren, maar hou je ervan om veel te ondernemen (of aan het strand te liggen) en je je kamer alleen gebruikt voor douchen en slapen dan zeg ik zeker DOEN!

Gereisd met partner in juli 2016

Mooi boetiek hotel met zeer centrale ligging

AngieV,
    10-7-2014

Hotel ligt perfect gelegen tussen de boulevard en winkelstraat. We hebben gebruik gemaakt van de valet parking service (wel even van te voren reserveren) en dat is in het drukke Cannes erg handig. Kost €28 pd en dat is net zoveel als het normale dagtarief in de parkeergarage, dus echt netjes.

We hadden kamer aan de tuinzijde en dat houdt dus ook direct in dat deze zeer rustig zijn. Kamer is luxe ingericht met mooie badkamer, badjassen, föhn, strijkbout en plan, kluis, TV, minibar, roomservice, WIFI, comfortabel groot bed en een groot balkon met luxe zitje.

Ontbijt is €28 pp en voor omdat we geen grote eters zijn hebben we dat maar overgeslagen en een stuk goedkoper een klein ontbijt buiten de deur genomen. Het personeel is vriendelijk, maar ook een beetje zakelijk. De kamers waren brandschoon en de kamermeisjes komen de kamers ook voor de nacht klaarmaken.

Gereisd met partner in juni 2014

Graag weer terug.

5-7-2013

Het hotel kan ik aanbevelen, maar het zwembad niet! Op het hotelstrand is er een supergoede service en het ligt echt in de buurt.

Gereisd anders in juli 2013

Een goed hotel heeft zijn prijs in Cannes.

21-6-2013

Schoon, goed hotel met super ligging, aardig personeel, maar weinig parkeerplaatsen, te diepe garage, extra kosten voor de sauna, een schaduwrijk zwembad.

Gereisd anders in juni 2013

Perfecte ligging.

8-4-2013

Perfecte ligging, dicht bij alles. De kamers waren schoon en mooi, hadden wel wat groter mogen zijn, we hadden namelijk een hogere categorie geboekt, met balkon, wat aangenaam was. Het internet werkte prima. Zeer competente Duitse receptioniste.

Gereisd anders in april 2013
Cannes / Cannes la Bocca scoort een 8 uit 10, op basis van 110 reviews