Cannes / Cannes la Bocca

We hebben een aantal aanbieders voor Cannes / Cannes la Bocca voor je op een rij gezet:

vakanties Cannes / Cannes la Bocca

Reviews over Cannes / Cannes la Bocca

Echt aanrader ook met pubers.

Fam lindeboom,
    3-8-2018

Mooi gelegen complex met prachtig uitzicht over de baai bij cannes de bocca. Wel enorme klim naar complex vanaf het strand.Wij vonden dat geen probleem maar is wel even een inspanning.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Prima hotel

Francis,
    6-8-2017

Kamers zijn ruim maar minder ruim dan op de foto's. Alles is brandschoon.

WC en badkamer gescheiden is fijn.

Parkeergarage krap, auto nodig met kleine draaicirkel. €15.00 per 24 uur.

Gereisd met partner in juli 2017

Midden in het centrum

debsietimmermans,
    24-8-2014

Goed verzorgd stadshotel, lekker centraal gelegen, dicht bij ondergrondse parking, zo op de boulevard. Niet gegeten in restaurant, zat leuke eettentjes in de buurt ook voor ontbijt! Voor een lang weekend helemaal top!

Gereisd met oudere kinderen in april 2014

Mooi park met prachtig uitzicht!!

cageling,
    8-8-2014

Wij snappen de negatieve reacties niet, wij hebben het erg naar ons zin gehad. Mooi park, prima appartement en een geweldig zwembad met een prachtig uitzicht. Vriendelijk personeel. Als wij toch 1 min puntje moeten noemen is het inderdaad de klim van het strand naar het park toe. Verder is dit park zeker voor herhaling vatbaar. Dichtbij Cannes, 20 minuten lopen en een dagje Monaco is ook aan te raden.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

Heerlijk hotel, geweldige service

Pascale Kaptein,
    19-6-2014

Wij zaten in een absolute horror vakantie (smerig, klein en gewoon geen service), ik stond letterlijk te huilen op 1200 km van huis.Toen ik uit pure wanhoop de telefoon pakte en het renoir belde viel er na een halve minuut al een enorme last van mijn schouders. Natuurlijk konden we direct langskomen, geen creditcard? Werd gewoon opgelost dmv borg. Hapje eten? 1001 tips, leuke plekjes en andere informatie. Wat een verschil hebben zij gemaakt voor mijn vakantie... Echt absolute toppers, schone kamers, vriendelijk personeel, met alles willen helpen... Daar helemaal tot rust gekomen!

Gereisd met partner in september 2013
Cannes / Cannes la Bocca scoort een 8 uit 10, op basis van 110 reviews