Hotel Villa Toboso - La Bastide de L'Oliveraie

Kleine hotelsWeer vandaag19°10°
Hotel Villa Toboso - La Bastide de L'Oliveraie

We hebben een aantal aanbieders voor Villa Toboso - La Bastide de L'Oliveraie voor je op een rij gezet:

D-reizen
D-reizen

1 review over Hotel Villa Toboso - La Bastide de L'Oliveraie in het Nederlands

rustig en mooi

alex
9-7-2010

Zeer mooie villa met 15 kamers in de tuin met eigen keukentjes en terras.Ook een gratis parking is voorzien op het domein.De kamers zijn allen voorzien van airco en er is ook een zwembad met ligzettels en dat op amper 15 minuten stappen van het centrum.Prima plaats voot te onthaasten

Gereisd met partner in juni 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Villa Toboso - La Bastide de L'Oliveraie in Cannes / Cannes la Bocca, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Villa Toboso - La Bastide de L'Oliveraie zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.