Hotel Villa de L'Olivier

Kleine hotelsWeer vandaag19°3°
Hotel Villa de L'Olivier

We hebben een aantal aanbieders voor Villa de L'Olivier voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Villa de L'Olivier in het Nederlands

2008

goede ligging, gezellig familiehotel.

Karen en Thijs
2-8-2008

We zijn in juli hier 11 dagen geweest. Klein hotel, netjes met vriendelijk personeel. Kamers netjes, niet groot maar wij hadden wel een kamer met een groot dakterras en super uitzicht.

Zwembad is klein maar wel rustig dus altijd plek.

Ligging is super je loopt zo de straatjes in met restaurants en het strand is ook zo'n 5 minuten lopen.

prettig dat er een parkeergelegenheid bij het hotel is, want in Cannes is parkeren echt een crime.

Gereisd met partner in augustus 2008

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Villa de L'Olivier in Cannes / Cannes la Bocca, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Villa de L'Olivier zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.