Hotel Sun Riviera

FrankrijkProvence - Alpes - Cote d'AzurCannes / Cannes la Bocca

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Sun Riviera voor je op een rij gezet:

6.3VoldoendeScore uit 3 reviews

6.3VoldoendeScore uit 3 reviews

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

5 Reviews over Sun Riviera

• 3Jabeca26-09-2012

Vergane glorie

Oud hotel is aan opknapbeurt toe Karig ontbijt voor een ei of kaas 4.50 euro bij betalen ,verse jus 5,00 euro extra Vuil en vies zwembad waar de filters los in hangen Wij hadden 1 week geboekt maar zijn na 4 dagen klagen opgestapt Kamers aan de voorzijde veel te klein Kortom een AFRADER

• 6David25-06-2009

great little hotel...

I had a great time. The French Riviera is so expensive right now. Sun Riviera was a good way to stay in Cannes and not break the bank. The pool is tiny, but I swam in it several times...

dz

• 8helen25-06-2009

sun riviera

Yes Pool and garden least impressive but probably OK- did not entice us in! Probably not suitable for children

• 8Peter en Gerda03-07-2006

prima stadshotel vlak bij Croisette. Vriendelijk en hulpvaardig personeel. Beperkt ontbijt, maar passendbij Frankrijk. Voor een stadshotel redelijk grote kamers. In voor - en naseizoen kosteloos parkeren in eigen parkeergarage. Jammer van de duiven op het terras tijdens het ontbijt; het personeel deed daar nogal schouderophalend over.

• 8pia15-06-2006

Dit was de eerste keer dat we onze vakantie doorbrachten in dit hotel. En dit is ons prima bevallen. De kamers zijn schoon en ruim. En het personeel is erg vriendelijk. In het voor/na seizoen is parkeren gratis. Het enige negatieve aan het hotel is dat het ontbijt een beetje beperkt was. Ik kan alleen maar zeggen dat de prijs/kwaliteit verhouding prima is.

Hotel Sun Riviera info

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Meals

Veilig betalen met