Appartement Résidence P&V Cannes Villa Francia

Frankrijk, Provence - Alpes - Cote d'Azur, Cannes / Cannes la Bocca

7.6Goed

• 6.6Inrichting
  • 6.4Hoeveelheid ruimte

We hebben een aantal aanbieders voor Résidence P&V Cannes Villa Francia voor je op een rij gezet:

Appartement info

Meer appartement info

70 reviews over Appartement Résidence P&V Cannes Villa Francia

• 2018
    8Fam lindeboom03-08-2018

Echt aanrader ook met pubers.

Mooi gelegen complex met prachtig uitzicht over de baai bij cannes de bocca. Wel enorme klim naar complex vanaf het strand.Wij vonden dat geen probleem maar is wel even een inspanning.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• Oude reviews

5Slank09-08-2016

Beetje tegen gevallen

Locatie heel mooi, personeel op een enkeling na onvriendelijk en niet klantgericht. Huisvesting te klein (m2).

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

• 8cageling08-08-2014

Mooi park met prachtig uitzicht!!

Wij snappen de negatieve reacties niet, wij hebben het erg naar ons zin gehad. Mooi park, prima appartement en een geweldig zwembad met een prachtig uitzicht. Vriendelijk personeel. Als wij toch 1 min puntje moeten noemen is het inderdaad de klim van het strand naar het park toe. Verder is dit park zeker voor herhaling vatbaar. Dichtbij Cannes, 20 minuten lopen en een dagje Monaco is ook aan te raden.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

• 5veronique30-08-2013

Een keer en tevens de laatste keer

Park ligt op een heuvel gelegen, elke keer weer een klim omhoog. Voor het geld dat je ervoor betaald is het het niet waard. Voor alles moet je betalen; ligbedden € 4 voor een halve dag per persoon aan het zwembad van het park, geen airco, parkeergarage € 55 per week (geen andere optie om te parkeren), dure winkel voor kleine boodschappen € 3,50 voor een half brood en ga zo maar door.

De slaapkamer is erg klein. Je kunt maar langs een kant van het bed en het is een twijfelaar. Je ligt met zn tweeen tegen elkaar en elke draai die je maakt voelt de ander. Alleen het uitzicht vanaf het balkon naar zee was mooi.

Verder was het personeel ook onvriendelijk. Liepen zonder wat te zeggen met je paspoort naar achteren om even een kopie hiervan te maken omdat je geen creditcard hebt om borg te betalen. Meldt het gewoon even. Dit zelfde met je pinpas omdat het apparaat ergens achter op kantoor blijkt te liggen.

Gereisd met partner in juli 2013

• 3sf16-08-2013

Zijn geld niet waard

Veel te veel betaald voor 4 soleil. Totaal niet proper. De vloer was heel vuil. De gangen waren ook niet proper. Babybedje volledig doorlegen. Heel kleine ruimtes. Nergens airco voorzien in de kamers. Personeel niet vriendelijk. Supermarktje bij de residentie duur. Beter om je met de auto te verplaatsen en daar naar de supermarkten te gaan. Bij alles wat je wilt doen heb je een wagen nodig om je te verplaatsen. Heel druk bij het zwembad.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

• 3Van dam12-08-2013

Absoluut beneden peil

Kleine ruimten, slechte service, ontzettend massaal, heel veel herrie na 22u, bij klachten acteert receptie niet, betalen voor ligbedbedden bij het eigen zwembad, zwembad te klein voor grootte park, geen airco ( is echt niet meer van deze tijd, zeker niet voor deze prijs), geen parkeerplekken, behalve parkergarage voor €100 per week, winkeltje met zeer beprkt assortiment (prijs 2x normaal), stokbrood is van dat vieze voorgebakken.....

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

• 8rstark09-11-2012

Geweldig uitzicht

Je moet het treffen, er zijn verschillende soorten appartementen. Wij hadden samen een 3 kmr app en dan heb je ruimte zat. Voor mensen die slecht ter been zijn is het park wat minder geschikt, het ligt tegen een berg en het is er vrij heuvelachtig met veel trappetjes. Anderzijds het uitzicht over de zee is er prachtig!

Gereisd met partner in augustus 2012

• 8S. Vos04-08-2012

Ik begrijp het slechte commentaar niet

Na alle slechte kritiek waren we gespannen over wat er ons te wachten stond, maar wij vinden de kritiek wel zwaar overdreven. Wij hadden een appartement met 2 slaapkamers geboekt, een gerenoveerd 4 zonnen appartement en dat viel helemaal niet tegen. We arriveerden om 14uur op zaterdag en konden er meteen in. We hadden uitzicht op zee. Tip: geef als voorkeur op appartement met zicht op hoofd zwembad dan heb je mooiste zeegezicht. Er zijn ook appartementen die geen zeezicht hebben of b.v. Niet gerenoveerd zijn daar moet je even op letten bij boeken. Appartement was wel schoon maar dat kon beter, keuken was compleet uitgerust alleen zou je met 7 in dit huisje moeten kunnen' wij waren met 5 en dat was de max wat b.v. Op balkon kan zitten. Wel waren er 7 goede bedden ,ook van het onderschuifbed was een volwaardig bed te maken. Ideaal een klein bedrag voor de ligbedden, heb je tenminste niet dat handdoeken leggen! Er was zelfs leuke animatie voor de kids, een Martje, badpakkenshow disco etc.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

• 6caroline10-12-2011

Middelmatig

Het appartement was erg klein. Je kon met z'n 2en niet in een bed liggen, een van ons sliep gewoon op de (slaap)bank. we hadden een huisdier bij, daarvoor betaal je veel maar er is geen enkele voorziening voor, zelfs een balkon waar ze zo vanaf kunnen vallen.

de plaats cannes is echt super en een aanrader maar wij gaan naar deze accomodatie niet terug.

ook echt super onvriendelijk personeel, geen schoonmaak of schoon beddengoed in 2 weken, bah!

Gereisd met partner in september 2011

• 6Fam. H02-08-2011

Cannes mooi, park mindr

Huisje basic maar redelijk, best kostbaar en dan komt door nog eens 55,- bij p.wk voor een parkeerplaats en 4.- per dagdeel voor een ligbed. Met zijn 4 en is dat 32,- per dag. Lopen naar het strand goed te doen. Huisjes bovenop elkaar waardoor weg gehorig

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV, Wasmachine

• ReceptieAanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin