Appartement Résidence P&V Cannes Villa Francia

Appartement
Appartement Résidence P&V Cannes Villa Francia
6,6

We hebben een aantal aanbieders voor Résidence P&V Cannes Villa Francia voor je op een rij gezet:

62 reviews over Appartement Résidence P&V Cannes Villa Francia in het Nederlands

Beetje tegen gevallen

Slank
9-8-2016

Locatie heel mooi, personeel op een enkeling na onvriendelijk en niet klantgericht. Huisvesting te klein (m2).

Mooi park met prachtig uitzicht!!

cageling
8-8-2014

Wij snappen de negatieve reacties niet, wij hebben het erg naar ons zin gehad. Mooi park, prima appartement en een geweldig zwembad met een prachtig uitzicht. Vriendelijk personeel. Als wij toch 1 min puntje moeten noemen is het inderdaad de klim van het strand naar het park toe. Verder is dit park zeker voor herhaling vatbaar. Dichtbij Cannes, 20 minuten lopen en een dagje Monaco is ook aan te raden.

Een keer en tevens de laatste keer

veronique
30-8-2013

Park ligt op een heuvel gelegen, elke keer weer een klim omhoog. Voor het geld dat je ervoor betaald is het het niet waard. Voor alles moet je betalen; ligbedden € 4 voor een halve dag per persoon aan het zwembad van het park, geen airco, parkeergarage € 55 per week (geen andere optie om te parkeren), dure winkel voor kleine boodschappen € 3,50 voor een half brood en ga zo maar door.

De slaapkamer is erg klein. Je kunt maar langs een kant van het bed en het is een twijfelaar. Je ligt met zn tweeen tegen elkaar en elke draai die je maakt voelt de ander. Alleen het uitzicht vanaf het balkon naar zee was mooi.

Verder was het personeel ook onvriendelijk. Liepen zonder wat te zeggen met je paspoort naar achteren om even een kopie hiervan te maken omdat je geen creditcard hebt om borg te betalen. Meldt het gewoon even. Dit zelfde met je pinpas omdat het apparaat ergens achter op kantoor blijkt te liggen.

Zijn geld niet waard

sf
16-8-2013

Veel te veel betaald voor 4 soleil. Totaal niet proper. De vloer was heel vuil. De gangen waren ook niet proper. Babybedje volledig doorlegen. Heel kleine ruimtes. Nergens airco voorzien in de kamers. Personeel niet vriendelijk. Supermarktje bij de residentie duur. Beter om je met de auto te verplaatsen en daar naar de supermarkten te gaan. Bij alles wat je wilt doen heb je een wagen nodig om je te verplaatsen. Heel druk bij het zwembad.

Absoluut beneden peil

Van dam
12-8-2013

Kleine ruimten, slechte service, ontzettend massaal, heel veel herrie na 22u, bij klachten acteert receptie niet, betalen voor ligbedbedden bij het eigen zwembad, zwembad te klein voor grootte park, geen airco ( is echt niet meer van deze tijd, zeker niet voor deze prijs), geen parkeerplekken, behalve parkergarage voor €100 per week, winkeltje met zeer beprkt assortiment (prijs 2x normaal), stokbrood is van dat vieze voorgebakken.....

Geweldig uitzicht

rstark
9-11-2012

Je moet het treffen, er zijn verschillende soorten appartementen. Wij hadden samen een 3 kmr app en dan heb je ruimte zat. Voor mensen die slecht ter been zijn is het park wat minder geschikt, het ligt tegen een berg en het is er vrij heuvelachtig met veel trappetjes. Anderzijds het uitzicht over de zee is er prachtig!

Na alle slechte kritiek waren we gespannen over wat er ons te wachten stond, maar wij vinden de kritiek wel zwaar overdreven. Wij hadden een appartement met 2 slaapkamers geboekt, een gerenoveerd 4 zonnen appartement en dat viel helemaal niet tegen. We arriveerden om 14uur op zaterdag en konden er meteen in. We hadden uitzicht op zee. Tip: geef als voorkeur op appartement met zicht op hoofd zwembad dan heb je mooiste zeegezicht. Er zijn ook appartementen die geen zeezicht hebben of b.v. Niet gerenoveerd zijn daar moet je even op letten bij boeken.

Appartement was wel schoon maar dat kon beter, keuken was compleet uitgerust alleen zou je met 7 in dit huisje moeten kunnen' wij waren met 5 en dat was de max wat b.v. Op balkon kan zitten. Wel waren er 7 goede bedden ,ook van het onderschuifbed was een volwaardig bed te maken. Ideaal een klein bedrag voor de ligbedden, heb je tenminste niet dat handdoeken leggen! Er was zelfs leuke animatie voor de kids, een Martje, badpakkenshow disco etc.

Middelmatig

caroline
10-12-2011

Het appartement was erg klein. Je kon met z'n 2en niet in een bed liggen, een van ons sliep gewoon op de (slaap)bank.

we hadden een huisdier bij, daarvoor betaal je veel maar er is geen enkele voorziening voor, zelfs een balkon waar ze zo vanaf kunnen vallen.

de plaats cannes is echt super en een aanrader maar wij gaan naar deze accomodatie niet terug.

ook echt super onvriendelijk personeel, geen schoonmaak of schoon beddengoed in 2 weken, bah!

Cannes mooi, park mindr

Fam. H
2-8-2011

Huisje basic maar redelijk, best kostbaar en dan komt door nog eens 55,- bij p.wk voor een parkeerplaats en 4.- per dagdeel voor een ligbed. Met zijn 4 en is dat 32,- per dag.

Lopen naar het strand goed te doen.

Huisjes bovenop elkaar waardoor weg gehorig

Mooie plek voor een fijne vakantie

Xander
31-7-2011

Wij hadden een gerenoveerde appartement geboekt (dit is dus niet alleen voor de Fransen). Hoewel we een 5 persoons app. boekte kregen we naar mijn idee een 7 persoons toegewezen (7 bedden). In het app. een paar kleine gebreken maar wel met een prachtig uitzicht over de Middellandse Zee.

We zaten in app. Vlaminck waarvandaan we stijle trappen of paden op moesten om bij het zwembad te komen, goed voor onze beenspieren en nog gratis fitness ook!

Vanaf het zwembad een prachtig uitzicht over de zee. Bij het zwembad werd regelmatig het één en ander georganiseerd voor volwassenen en kinderen. De bedden waren 4 euro per dag deel, maar och dat wisten we natuurlijk van te voren.

Verder werd er veel georganiseerd op het park zoals een tennistoernooi, voetbaltoernooi, ochtendgym bij het zwembad (met uitzicht natuurlijk, aanrader) en aquatonic.

S'avonds is Cannes enorm gezellig met veel restaurantjes, bars en een goede (vakantie) sfeer.

Xander

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Résidence P&V Cannes Villa Francia in Cannes / Cannes la Bocca, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Résidence P&V Cannes Villa Francia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Résidence P&V Cannes Villa Francia scoort een 6.61 uit 10 op basis van 69 reviews.