Appartement Resideal Cannes

7,8

6 reviews over Appartement Resideal Cannes in het Nederlands

Kat
18-9-2011

Zeer goed gelegen. Dichtbij strand, winkels, restaurantjes, enz. Zwembad aan de kleine kant, peuterbadje niet goed onderhouden (groene tegels met mos rond het peuterbadje en in het water enkele muggen). Appartement aan de kleine kant wel modern ingericht met een gezellig balkon.

Gereisd met jonge kinderen in september 2011

Aanrader

Amelie en Dempsey
3-8-2011

Ons veblijf in Resideal Cannes is zeker een aanrader!

De kamer is modern ingericht en er is voldoende plaats. We kregen een kamer met een balkon waar we met veeel moeite met twee konden zitten ( er zijn zo drie kamers ). We vroegen een kamer met een groter terras en kregen deze zonder problemen

De parking is smal maar is zeker doenbaar. Wij rijden met een Nissan Qashqai en dit was geen probleem. De prijs is 90 euro voor een week maar dit moet je zeker nemen. Geen parking te vinden in de omgeving en indien toch is deze zeer duur en moet je ieder uur geld bijstoppen.

Het zwembad is niet groot maar voldoende om te verfrissen.

Het strand en het centrum is slechts 2 min wandelen.

De bar in het hotel is ( voor de omgeving ) goedkoop.

Kort samengevat : Indien we Cannes nog eens bezoeken, komen we terug.

Gereisd met vrienden in juli 2011

Aanrader

Dempsey en Amelie
3-8-2011

Ons veblijf in Resideal Cannes is zeker een aanrader!

Het zwembad is niet groot maar voldoende om te verfrissen.

Het strand en het centrum is slechts 2 min wandelen.

De bar in het hotel is ( voor de omgeving ) goedkoop.

Kort samengevat : Indien we Cannes nog eens bezoeken, komen we terug.

Gereisd met vrienden in juli 2011

2007

Zwembad was erg klein en sloot al om 20:00

M. Frenken
7-8-2007

Zwembad was erg klein en sloot al om 20:00.

Aantal ligstoelen bij zwembad was niet voldoende voor de gasten. Om 9:00 smorgens waren alle stoelen al bezet.

Toen wij aankwamen moesten we ineens nog eens 65 euro extra betalen voor het parkeren van de auto. Hierover was ons niets bekend. Dit vonden wij dan ook niet netjes.

Gereisd met vrienden in juli 2007

Het is een zeer rustig hotel/appartementen complex ligt ca

V. van den Steenhoven
6-8-2007

Het is een zeer rustig hotel/appartementen complex ligt ca 30minuten lopen van het echte centrum 2 min lopen voor andere winkels. Prijzen voor alles valt best mee tenzij je naar clubs gaat dan doet 13 euro voor een biertje gewoon mee. Voor de rest erg mooi.

Gereisd met vrienden in juli 2007
2006

leuk appartementencomplex

Petra
21-7-2006

leuk appartementencomplex. Als je van een beetje rust houdt maar wel in het centrum wil zitten is dit de ideale plaats. Alles was prima, maar we baalden van de parkeerplaats, erg smal! autos konden daar bijna niet rijden! en dat voor 80 p week!Verder is cannes zeker de moeite waard!!

Gereisd anders in juli 2006

Appartement info

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Resideal Cannes in Cannes / Cannes la Bocca, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Resideal Cannes zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.