Appartement Resideal Cannes

Meer appartement info

7 reviews over Appartement Resideal Cannes

• 2019
      7Dimphie03-08-2019

Prima appartement voor redelijke prijs!

Locatie is super! Alles op loopafstand. Standaard appartement aan de kleine kant en kan een opknapbeurt gebruiken (schimmel in de badkamer). Ons appartement was iets groter omdat we in een hoek zaten, hierdoor iets meer ruimte. Stapelbed voor kinderen en 2-persoons slaapbank. Slaapbank ligt prima. Prima airco, slechte wifi. Douchen in bad, geen probleem, wel hoge in/uitstap. Zwembad niet groot maar lekker om af te koelen, bedjes worden ook niet hele dag bezet gehouden met handdoeken. In de keuken misten we wel wat dingen (groot mes, opscheplepel) en keukeninventaris was niet compleet. Maar verder prima om eenvoudige maaltijd te maken. Personeel is vriendelijk, maar je moet wel zelf om dingen vragen. Een standaard informatiepakket zou handig zijn. Garage is vrij smal, zeker met iets grotere auto maar met passen en meten wel te doen. En in verhouding goedkoper dan parkeren op straat (als er al plaats is) of in nabij gelegen garage.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• Oude reviews

7Kat18-09-2011

Zeer goed gelegen. Dichtbij strand, winkels, restaurantjes, enz. Zwembad aan de kleine kant, peuterbadje niet goed onderhouden (groene tegels met mos rond het peuterbadje en in het water enkele muggen). Appartement aan de kleine kant wel modern ingericht met een gezellig balkon.

Gereisd met jonge kinderen in september 2011

• 9Amelie en Dempsey03-08-2011

Aanrader

Ons veblijf in Resideal Cannes is zeker een aanrader! De kamer is modern ingericht en er is voldoende plaats. We kregen een kamer met een balkon waar we met veeel moeite met twee konden zitten ( er zijn zo drie kamers ). We vroegen een kamer met een groter terras en kregen deze zonder problemen

De parking is smal maar is zeker doenbaar. Wij rijden met een Nissan Qashqai en dit was geen probleem. De prijs is 90 euro voor een week maar dit moet je zeker nemen. Geen parking te vinden in de omgeving en indien toch is deze zeer duur en moet je ieder uur geld bijstoppen.

Het zwembad is niet groot maar voldoende om te verfrissen.

Het strand en het centrum is slechts 2 min wandelen.

De bar in het hotel is ( voor de omgeving ) goedkoop.

Kort samengevat : Indien we Cannes nog eens bezoeken, komen we terug.

Gereisd met vrienden in juli 2011

• 9Dempsey en Amelie03-08-2011

Aanrader

Het zwembad is niet groot maar voldoende om te verfrissen.

Het strand en het centrum is slechts 2 min wandelen.

De bar in het hotel is ( voor de omgeving ) goedkoop.

Kort samengevat : Indien we Cannes nog eens bezoeken, komen we terug.

Gereisd met vrienden in juli 2011

• 7M. Frenken07-08-2007

Zwembad was erg klein en sloot al om 20:00. Aantal ligstoelen bij zwembad was niet voldoende voor de gasten. Om 9:00 smorgens waren alle stoelen al bezet.

Toen wij aankwamen moesten we ineens nog eens 65 euro extra betalen voor het parkeren van de auto. Hierover was ons niets bekend. Dit vonden wij dan ook niet netjes.

Gereisd met vrienden in juli 2007

• 8V. van den Steenhoven06-08-2007

Het is een zeer rustig hotel/appartementen complex ligt ca 30minuten lopen van het echte centrum 2 min lopen voor andere winkels. Prijzen voor alles valt best mee tenzij je naar clubs gaat dan doet 13 euro voor een biertje gewoon mee. Voor de rest erg mooi.

Gereisd met vrienden in juli 2007

• 7Petra21-07-2006

leuk appartementencomplex. Als je van een beetje rust houdt maar wel in het centrum wil zitten is dit de ideale plaats. Alles was prima, maar we baalden van de parkeerplaats, erg smal! autos konden daar bijna niet rijden! en dat voor 80 p week!Verder is cannes zeker de moeite waard!!

Gereisd in juli 2006

Appartement Resideal Cannes info