Appartement P&V Cannes Verrerie

Hotel aan zeeWeer vandaag20°6°
Appartement P&V Cannes Verrerie
4,5

Matig

We hebben een aantal aanbieders voor P&V Cannes Verrerie voor je op een rij gezet:

10 reviews over Appartement P&V Cannes Verrerie in het Nederlands

Dit nooit meer, ongeïnteresseerd personeel!

Peter Streurman
17-6-2014

Oude meuk, vlak langs een drukke spoorlijn en personeel dat er in ieder geval niet werkt om het de vakantiegangers naar de zin te maken. Parkeergarage was een drama om in en uit te komen. Koste overigens wel meer dan € 50,- per week!

Gereisd met partner in juni 2014

Gereisd zakelijk in maart 2014

goede vakantie gehad

lianne
8-8-2010

Wij hadden van te voren de reacties gelezen op deze site en maakten ons eigenlijk best wel zorgen over wat we aan zouden treffen. Eenmaal daar konden we onze auto meteen onder in de garage parkeren (50 euro voor de hele week). De hal bij de garage was niet super schoon, maar verschrikkelijk was het niet. Aangekomen in ons appartement waren we helemaal gerust gesteld. De keuken zag er netjes uit (nieuw kookstel en nieuwe koelkast). Verder was alles heel netjes. Het rook er wel een beetje muf, maar even met een fris geurtje er doorheen en je merkte er niks meer van. Het uitzicht was geweldig!! Je moet echt een kamer met zeezicht boeken!!!Als je 's nachts al wilt vertrekken kun je de sleutel gewoon bij de nachtportier inleveren. De deuren van sluiten om 9uur s avonds, maar je krijgt een code waar je gewoon mee naar binnen komt! Monaco is een echte aanrader om een keertje heen te rijden!

Gereisd met partner in augustus 2010

Vies stinkend kippenhok

Theo
15-10-2009

Ik had geboekt bij Arke, en ze gemaild waarom ze zoiets smerigs in hun bestand willen hebben.

Iedere zichzelf respecterende organisatie zou zich hier verre van moeten houden.

De schimmel zat aan de onderkant van de matrassen, de stopcontacten zaten los in de muur en de lucht wil je nog niet in een lijkwagen hebben.

Neem voor de gein eens een keer de trap naar boven vanuit de parkeergarage, en je waant jezelf in een horrofilm met spinnewebben en ongedierte.

De winkeltjes zijn dichtgetimmerd of gemetseld waardoor je het idee van een ghetto krijgt, de trein dendert de vullingen uit je kiezen, als je aan het zwembad ligt.

We hadden mooi weer en uitzicht over de middelandse zee, dat maakte een hoop goed.....

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2009

Nooit meer

Linda
13-9-2009

We zijn helemaal geen zeurpieten maar dit app was dramatisch het was een particulier appartement van een engelse vrouw . Het is een schitterend uitzicht vanaf het balkon maar de keuken was ronduit smerig overal lag nog smeer. We wilde eerst de keuken schoonmaken maar hebben het hoognodige gedaan en afgewassen wat we nodig hadden en (ipv daar te koken) zijn we elke avond uiteten geweest. De eigenaresse en de schoonmaakster waren eerst heel vriendelijk maar toen ik begon teklagen en vroeg of ze het alsnog wilde schoonmaken zei de schoonmaakster dat ze de keuken niet schoon hoefde te maken en daarna hoorde ik er niets meervan. Alleen de laatste dag belde de schoonmaakster hoe laat ze de sleutel op kon halen. Thuis heb ik de eigenaressee foto's gestuurd van de keuken die mails weigert ze. Op haar eigen site staan alleen maar goede berichten, het heeft geen zin om daar een reactie te schrijven want die verwijdert ze toch. Al met al wel een leuke vakantie gehad, maar dit app. NOOIT MEER!!

Gereisd met partner in augustus 2009
2008

Doe het jezelf niet aan !

Tristan
2-9-2008

Na een weekje fantastich vertoeven in Ovronnaz (Zwitserland) verder afgezakt naar het zuiden.

Bij aankomst werd ons al gelijk een aanbod gedaan voor een 'nieuw 'appartement, voor het extraatje van 150 euro.

Eerst maar eens gaan kijken wat er zo nieuw aan was, dat viel nogal tegen, dus toch maar in het oorspronkelijke appartement plaatsgenomen, dat stonk net zo als die andere...

In het appartement zitten de wandcontactdozen los in muur ( leuk voor de kinderen) de radiatoren vallen van de muur af als je er per ongeluk tegenaan komt ( Franse slag? ), en na wat speurwerk kwamen we erachter waar die muffe stank toch vandaan kwam; DE SCHIMMEL ZAT AAN DE ONDERKANT VAN DE MATRASSEN !

Als je aan het zwembad ligt en de goederentrein komt langs denderen, lijkt het alsof er oorlog uitbreekt, dat staat nergens in de advertenties van de vakantieaanbieders...

De 'boulevard 'aan de overkant is dichtgetiimerd of gemetseld, zodat het als een ghetto overkomt.

We hadden schitterend weer, gelukkig...

Gereisd met partner in juli 2008

Complex is toe aan een update.

Dick Schoof
4-8-2008

2 volw + kind 2,5 jaar. In ons 7p app nieuwe afwasmachine/ koelkast. Het elect fornuis en de oven functioneerde goed en er was vold warm en koud water. Minder prettig: de tegelvloer op veel plaatsen kapot was en app niet schoon (stank en mieren). Zwembaden niet geschikt voor peuters (snel diep). Het complex is dringend toe aan een update. Liften versleten (deur af en toe niet open)! In het app hoor je het treinverkeer, vliegtuigen en helicopters. La Bocca is geen toeristenplaats. Je kunt makkelijk met bus naar Cannes (1 eur pp) en er zijn 2 treinstations op loopafstand. Nice, Grasse en Antibes zijn goed bereikbaar. Binnen 2 uur ben je in Monaco/ Italie. Leuke kleine (strand)plaatsen dichtbij zijn La Napoule (tip:het kasteel) en Theopoule s Mer. Het strand bij app is smal en de boulevard is niet uitnodigend. Het complex was voor ons te groot en te onpersoonlijk.

Gereisd familie in augustus 2008
2007

lekker dichtbij strand en winkels

knops
5-9-2007

lekker dichtbij strand en winkels.

groot complex, vrij drukke bedoening, maar dat was voor ons niet hinderlijk.

de low budget kamers zijn geen aanrader. uitgeleefd en het rook niet echt fris.

in de superior appartementen is het prima vertoeven. zijn veel schoner en luxer.

prachtig uitzicht op zee en zwembad gehad + mooi weer.

Gereisd met partner in september 2007

Ik heb nog nooit zo'n vieze bedoeling gezien. Het eerste appartement was zo uitgeleefd zodat we een ander appartement hebben gevraagd, na nog een keer schoonmaken en diverse reparatie kregen zijn we in het andere appartement gegaan. Ruimtes waren te klein en met twee kleine kinderen is het geen doen. De omgeving lijkt wel een getto en het is er vies en vuil. Geen aanrader voor niemand.

Gereisd familie in augustus 2007
2005

onpersoonlijk groot complex als kippenhokken

verschuren
17-9-2005

onpersoonlijk groot complex als kippenhokken. Wel mooi uitzicht vanaf ons balkon op zwembad en zee. Dat maakte alles goed.

Gereisd anders in september 2005

Appartement info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Aantal personen2 tot 4

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement P&V Cannes Verrerie in Cannes / Cannes la Bocca, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement P&V Cannes Verrerie zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.