Hotel Novotel Cannes Montfleury

Hotel Novotel Cannes Montfleury
8,2

We hebben een aantal aanbieders voor Novotel Cannes Montfleury voor je op een rij gezet:

10 reviews over Hotel Novotel Cannes Montfleury in het Nederlands

gewoon goed

eduardpikaar
17-9-2012

De verschillende beoordelingen gaven geen duidelijk antwoord.

Je moet sommige dingen gewoon zelf ervaren.

Het hotel ligt op een groene heuvel net boven de stad op loop afstand 15min van de boulevard en het winkelhart. Je merkt dat het hotel zowel zaken-als vakantie reizigers ontvangt. Bijna het hele personeel spreekt diverse talen en dat laten ze zien via vlaggetjes op de revers, heel duidelijk. De algemene indruk is verzorgt, alleen de kamers mogen echt wel opgeknapt worden, alles is aanwezig en schoon maar gedateerd. Receptie en conciërge waren duidelijk op hun taak berekend. De mogelijkheid bestaat om met het hotelbusje naar de boulevard, station of haven gebracht te worden via een vaste tijdtabel, gratis, en dat is perfect. s'Avonds kon je dineren in het restaurant of buiten bij het zwembad met hele schappelijke prijzen.

Het enige negatieve wat te vermelden is, is dat de gemeente Cannes naast het hotel aan het bouwen is en dat kan overdag tot stof of lawaai leiden.

Gereisd met partner in juni 2012

rustig hotel

els
5-8-2012

hotel ligt op 15min wandelen van het strand. mooi hotel, lekker eten en ontbijt in buffetvorm (veel keuze) Zeer vriendelijk personeel. mooi zwembad, waar je elke dag uw ligzetel moet reserveren, wat goed is, zo ben je zeker van je favoriet plekje. En je kunt gebruik maken van de "navette". Het busje dat u van en naar het centrum brengt (ook hier weer reserveren)

Gereisd met partner in juli 2012

De ligging was super, 10 min. van de Croissette. De service was heel goed, heel vriendelijk personeel al konden ze niet echt onze vragen over Cannes beantwoorden. Gratis parking, ook fijn. Ze waren alleen wel bezig bij het zwembad (oude tegels losbikken) dus daar was veel herrie van. Helaas ook bij het ontbijt (buiten), maar overdag waren wij toch weg. Zag er naar uit dat dat nog even ging duren.

Gereisd met partner in mei 2012

D-reizen

Mooi hotel, prima ligging!

mevrouw van Vuuren
14-5-2012

Een mooi hotel, met zwembad, een goede service en een heerlijk ontbijt. Op 10 minuten lopen van de Croisette. Helaas waren ze de tegels rond het zwembad aan het vervangen wat af en toe wat geluidshinder gaf (losbikken van de oude tegels met zo'n grote boor)

Gereisd met partner in mei 2012

Prima Hotel

ine
16-9-2011

Goede Service, Prima ligging, parkeer garage gratis, ieder uur shuttel naar centrum Cannes.

Geen gasten die om 7 uur smorgens hun handdoek op een ligbed leggen.

Gereisd met partner in september 2011

Niet "super"!

andre_7
16-6-2011

De kamers zijn aan renovatie toe. De naden van het behang staan open, de verf op het plafond bladert af en de randen van het bqd zijn "vies" en niet meer mooi dicht afgekit waardoor er 10-tallen mieren zich een weg kunnen banen langs de rand van het bad, achter de WC-pot, onder de lavabokast. Het dagmenu met twee hoofdgerechten op, zijnde een vis- en een vleesschotel geldt voor 2 dagen zodat personen die, ofwel geen vis lusten, ofwel geen vlees lusten, twee dagen achtereen hetzelfde moeten eten. Voor een **** vind ik dit "not done" ondanks de bereidingen lekker waren!

Gereisd met vrienden in juni 2011

2008

Net Hotel. Kamers zijn goed en schoon. Hal, lobby en restaurant zijn ook netjes. Kamers zijn redelijk ruim en met balkon. Wij betaalden 950,- incl ontbijt voor 6 nachten. In verhouding tot de andere 4 sterren hotels niet duur. Eten en drinken in het hotel cq bar is duur (€ 4,50 voor een blikje cola) maar dit is in de hele code D azur natuurlijk zo. Zembad is wel ok, maar niet super luxe. Lopen naar het centrum is ca 10-15 min. Wel een heuveltje op de terug weg. Personeel is echt vriendelijk en zeer correct. Parkeren onder het hotel is super, en gratis. ligbed aan zwembad € 8,- per dag, vonden wij ook duur. Je kon ook op het gras gaan liggen in de schaduw. Al met al een goede vakantie gehad.

Gereisd met partner in augustus 2008

Novotel Cannes Montfleury

Katrien Janssens
2-7-2008

Zeer verzorgd hotel, het personeel was ontzettend vriendelijk. Onze airco op de kamer werkte niet en we hebben onmiddellijk een andere kamer gekregen.

Ontbijtbuffet is uitgebreid en verzorgd.

Klein minpuntje is dat het eten 's avonds in het restaurant niet is wat je ervan zou verwachten (wel verzorgd, maar meer ook niet).

Vrij centrale ligging, slechts 10 minuutjes wandelen tot aan het centrum.

Mooi zwembad met ligbedden (wij moesten deze niet huren).

De perfecte uitvalsbasis om Cannes te ontdekken.

Gereisd met partner in juni 2008

Prima hotel op loopafstand ( 15 minuten ) van het centrum. Aangename sfeer, keurige en schone kamers met balkon. Prima ontbijtbuffet en gratis parkeergarage.

Gereisd met partner in mei 2008
2007

hotel, ligt tien minuten lopen van de boulevard

harrie&ingrid
15-8-2007

hotel, ligt tien minuten lopen van de boulevard.heeft een prachtig zwembad met ligbedden eromheen die je voor 8 euro per dag kunt huren. grote kamers met goede bedden, minibar t.v. en balkon. goed ontbijt met veel keuze(buffetvorm). het viel ons wel op dat er veel kinderen waren onder de tien jaar, daar zullen ze wel een speciaal tarief voor hebben? parkeergarage onder het hotel was gratis!

Gereisd met partner in augustus 2007

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Novotel Cannes Montfleury in Cannes / Cannes la Bocca, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Novotel Cannes Montfleury zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.