Appartement Maupassant

Appartement
7,8

5 reviews over Appartement Maupassant in het Nederlands

2008

De eerste en de laatste keer

Claessens Ken
13-7-2008

Complex ligt op +/- 15 meter van een spoorweg dewelke dagelijks 24/24h zeer intensief gebruikt wordt. Dat wil dus zeggen dat je 's nachts, wanneer je opteerde voor zeezicht, ongeveer 10 tot 15 treinen (goederentreinen en TGV's) door je slaapkamer hoort razen. Achter deze spoorweg ligt een drukke boulevard dewelke eveneens heel de nacht gebruikt wordt door letterlijk honderden brommertjes en auto's met zeer luide muziek.De ligging van het complex is bedroevend, net alsof je in een getto zit. Zicht op zee is prachtig en het baliepersoneel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Een pluim voor deze mensen. Een aanrader voor mensen die een reservatie doen, reserveer een autostaanplaats in de garage, er is GEEN plaats in de omgeving. App. was netjes, doch zeer slechte bedden.

Gereisd met partner in juli 2008
2006

Het is een fantastische appartementen complex in Cannes La Bocca (net buiten het centrum van Cannes).

Wij gaan er altijd heen per trein wat goed te doen is.

Maar ook per vliegtuig is het goed te doen door de perfecte busverbinding tussen Nice en Cannes (ongeveer een half uurtje).

Vanaf het busstation van Cannes kunt U door bijna heel Cannes komen.

De lokatie van Villa Maupassant is perfect. Er stoppen 2 bussen vlakbij het complex (2 minuten lopen).

Het tunneltje onderdoor dat naast het complex ligt, en U steekt de weg over en dan bent U bij een rustig strand (alleen overdag te bereiken ivm de vloed die opkomt).

Een echte aanrader voor families of koppels.

TIP!!

Als U er naar toe gaat zonder eigen vervoer (zoals wij), kunt U bij bijna alle tabac zaken een weekkaartje kopen voor alle daarvoor bestemde bussen die in Cannes rijen (bus Azur).

Gereisd anders in september 2006
2005

Heerlijk hotel/appartemant met alles erop en eraan. Perfecte service door baliemedewerkers en zeker door ene Marc,

die weet je alles te vertellen over Cannes en omstreken. Via hem ook een auto(Smart cabrio)gehuurd met korting ivm niet goed opgegeven doorrijhoogte van de park.garage. Aanrader is om wel met een auto te zijn.

Gereisd anders in april 2005

2004

Voor niet al teveel geld een leuke accomodatie op 2 minuten van het 'smalle' strand. Je mag als gast gebruik maken van de faciliteiten, twee zwembaden en een bar. Op loopafstand voldoende winkeltjes en restaurantjes en een avondwandeling naar Cannes (ongeveer 3 km) is een aanrader. Naast het hotel is een treinstation waar je met een dagkaart de hele Cote D'Azur af kunt reizen, binnen 1 uur in Monaco en Nice binnen een 1/2 uur (11 euro p.p).

Al met al een redelijk hotel voor een redelijke prijs met aan beide kanten leuk uitzicht.

Gereisd anders in juli 2004

In totaal ben ik er 2 keer geweest

Pascal van Ede
11-6-2004

In totaal ben ik er 2 keer geweest. In de zomer van 1999 en 2003. De ligging is oke, het is natuurlijk niet in Cannes zelf maar in een buitenwijk. Het strand is erg smal, maar op zich wel goed. Makkelijk is het station vlakbij en de parkeergarage onder het complex. Verder zijn het nette en ruime appartementen ( ik had beide keren een groot app. gekozen ) Gewoon een goed complex voor niet teveel geld!

Gereisd anders in juni 2004

Appartement info

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Maupassant in Cannes / Cannes la Bocca, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Maupassant zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.