Hotel l'Esterel

8,5

We hebben een aantal aanbieders voor l'Esterel voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel l'Esterel in het Nederlands

Goed basic hotel op een top locatie

Leonie
18-6-2013

Hotel L'Esterel in Cannes is zeker een aanrader als je voor een leuke prijs in Cannes wilt verblijven. Zodra je de deur uitloopt vind je allerlei restaurants en je loopt binnen 2 minuten in de winkelstraat van Cannes. De kamers zijn weliswaar eenvoudig, maar van alle gemakken voorzien. Het personeel is uiterst vriendelijk en behulpzaam en vooral de nachtportier. Maak zeker een praatje met hem.

Gereisd met vrienden in juni 2013
2006

Hotel met zeer terechte prijs-kwaliteits verhouding. Ideaal voor wie een paar dagen Cannes wil verkennen zonder zich in luxe te baden. Dicht bij winkelcentrum, croisette en station.

Sober maar correct ontbijtbuffet in zeer mooi kader op het dakterras van het hotel.

De kamers zijn sober maar funktioneel, de badkamers splinternieuw.

Gereisd anders in augustus 2006

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel l'Esterel in Cannes / Cannes la Bocca, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel l'Esterel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.