Hotel Les Orangers

8,7

We hebben een aantal aanbieders voor Les Orangers voor je op een rij gezet:

D-reizen

2 reviews over Hotel Les Orangers in het Nederlands

Aantrekklijk hotel

Paul en Julie
24-1-2009

Wij kennen dit hotel sinds 2002 en gaan sindien meerdere malen. Het hotel is voor ons prijs kwaliteit een topper.Het ligt niet direct in de drukte van de Croisette maar toch goed genoeg om dicht bij alles bij te zijn.Gemakkelijk gelegen voor nemen van bus en trein naar alle richtingen. Heel lekkere keuken, half of vol pension naar keuze.Propere kamers en vriendelijk personeel.We gaan zeker nog terug.A

Gereisd met oudere kinderen in januari 2009
2007

3 sterrenhotel, rustig gelegen nabij het strand,( +/- 300 meter),ligt op een stijle helling wat beetje lastig was om te voet naar het hotel terug te keren als het heel warm was.Propere kamers,nog enkele kamers zijn nog niet volledig vernieuwd, klein niet verwarmd zwembad,niet geschikt voor kinderen. Het eten is er wel lekker, éénvoudig maar heerlijk, de kok werkt er al meer of 30 jaar. Zeer vriendelijke receptie. Prijs kwaliteit is in orde. Op wandelafstand van de mooi, duurdere winkels, en van de regionale markt.

Gereisd familie in augustus 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Les Orangers in Cannes / Cannes la Bocca, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Les Orangers zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.