Tijdelijk €25 aanbetaling

We hebben de beste aanbieders voor Appartement Le Domaine voor je op een rij gezet:

9.4FenomenaalScore uit 5 reviews

9.4FenomenaalScore uit 5 reviews
  • 9.2Inrichting
  • 9Ruimte

Appartement info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

5 Reviews over Le Domaine

• 8F.Monnik03-07-2012

Heerlijke vakantie gehad

Dit appartement Le Domaine is gelegen in een mooi complex iets buiten Cannes centrum. Het ligt vrij hoog dus weg is vrij steil, dus voor mensen die moeilijk ter been zijn , kunnen hier beter niet aan beginnen. Appartement is keurig ingericht met een mooi terras met schitterend uitzicht over rechts de stad Cannes en recht voor je het Esterel gebergte ( wel muggemelk meenemen), waar je ook de zon ziet ondergaan. Een ding wat jammer is , is dat er geen airco in het appartement aanwezig is , dat blijkt daar niet te mogen , wel jammer want met temperatuur van 30 graden plus heb je dat wel nodig. Eigenaar had wel een een vin hangen in slaapkamer, maar het was toch te heet.Met de auto moet je wel naar strand , want dat is te ver om te lopen. Toch een perfecte vakantie gehad met een paar kleine aantekeningen.

• 10angela07-08-2011

zeer aan te bevelen

wij waren 2 weken in dit appartement en kunnen het van harte aanbevelen. Een mooi ingericht appartement, van alle gemakken voorzien in een mooi en goed verzorgd appartementencomplex. Vanaf de mooie balkon had je een schitterend uitzicht en het was er 's avonds prima vertoeven met een lekker glaasje wijn. De kinderen vonden ook het zwembad heel mooi. Lekker rustig gelegen en zeer prive. We gaan zeker nog eens terug.

• 9Dennis Dielemans23-08-2010

Een zorgeloze vakantie in een prachtig appartement

Het park is ontzettend goed onderhouden. Het zwembad is dan niet al te groot, voor een verfrissende duik is het perfect. De stad Cannes is ongeveer 3km vanaf het park,maar met de bus die nagenoeg voor het park stopt rij je voor 1€ PP naar het centrum. Het appartement wat wij hadden gehuurd was van alle gemakken voorzien: Prachtig uitzicht op het Esterel (en zonsondergang) sateliet-TV met ned-zenders, vaatwasser, amerikaanse koel/vries combi en wasmachine. Kortom ons ontbrak het nergens aan.

• 10Fam van Vliet28-06-2009

Een superdeluxe vakantie

Gisteren kwamen we terug van een vakantie in het park La Domaine, het was er super! Het zwembad was rustig, omdat het nog voorseizoen was. Van daaruit kan je leuke dagtochtjes gaan maken naar Saint Tropez, Monaco, Grasse enz. We hadden een mooi 5-pers appartement wat ruim genoeg was voor ons vieren. Alles was er aanwezig, zelfs een wasmachine en vaatwasser. De inrichting was heel mooi, het balkon zeer ruim en lekker hoog, zodat je lekker in de wind kon zitten. Al met al een aanrader voor wie een luxe vakantie wil waaraan niets ontbreekt!

• 10Jenny Zijlstra16-01-2008

Residence Le Domaine ligt in een buitenwijk maar toch dicht bij het centrum en strand. Rustig gelegen met een prachtig uitzicht op o.a.het Esterelgebergte. Het zijn ruime appartementen met grote balkons op het westen gebouwd.De inrichting is compleet van zeer luxe tot ruim voldoende. Voor iedereen wat wils, rust, drukte, strand, wandelen, golfen, winkelen. De omgeving is zeer de moeite waard en biedt veel gelegenheden voor zowel volwassenen als kinderen.

Appartement Le Domaine info

• Adresgegevens