Appartement Le Domaine

5 reviews over Appartement Le Domaine in het Nederlands

Heerlijke vakantie gehad

F.Monnik
3-7-2012

Dit appartement Le Domaine is gelegen in een mooi complex iets buiten Cannes centrum. Het ligt vrij hoog dus weg is vrij steil, dus voor mensen die moeilijk ter been zijn , kunnen hier beter niet aan beginnen. Appartement is keurig ingericht met een mooi terras met schitterend uitzicht over rechts de stad Cannes en recht voor je het Esterel gebergte ( wel muggemelk meenemen), waar je ook de zon ziet ondergaan. Een ding wat jammer is , is dat er geen airco in het appartement aanwezig is , dat blijkt daar niet te mogen , wel jammer want met temperatuur van 30 graden plus heb je dat wel nodig. Eigenaar had wel een een vin hangen in slaapkamer, maar het was toch te heet.Met de auto moet je wel naar strand , want dat is te ver om te lopen. Toch een perfecte vakantie gehad met een paar kleine aantekeningen.

Gereisd met partner in juni 2012

zeer aan te bevelen

angela
7-8-2011

wij waren 2 weken in dit appartement en kunnen het van harte aanbevelen. Een mooi ingericht appartement, van alle gemakken voorzien in een mooi en goed verzorgd appartementencomplex.

Vanaf de mooie balkon had je een schitterend uitzicht en het was er 's avonds prima vertoeven met een lekker glaasje wijn.

De kinderen vonden ook het zwembad heel mooi.

Lekker rustig gelegen en zeer prive. We gaan zeker nog eens terug.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

Een zorgeloze vakantie in een prachtig appartement

Dennis Dielemans
23-8-2010

Het park is ontzettend goed onderhouden. Het zwembad is dan niet al te groot, voor een verfrissende duik is het perfect. De stad Cannes is ongeveer 3km vanaf het park,maar met de bus die nagenoeg voor het park stopt rij je voor 1€ PP naar het centrum. Het appartement wat wij hadden gehuurd was van alle gemakken voorzien:

Prachtig uitzicht op het Esterel (en zonsondergang) sateliet-TV met ned-zenders, vaatwasser, amerikaanse koel/vries combi en wasmachine.

Kortom ons ontbrak het nergens aan.

Gereisd met partner in augustus 2010

Een superdeluxe vakantie

Fam van Vliet
28-6-2009

Gisteren kwamen we terug van een vakantie in het park La Domaine, het was er super!

Het zwembad was rustig, omdat het nog voorseizoen was.

Van daaruit kan je leuke dagtochtjes gaan maken naar Saint Tropez, Monaco, Grasse enz.

We hadden een mooi 5-pers appartement wat ruim genoeg was voor ons vieren.

Alles was er aanwezig, zelfs een wasmachine en vaatwasser.

De inrichting was heel mooi, het balkon zeer ruim en lekker hoog, zodat je lekker in de wind kon zitten.

Al met al een aanrader voor wie een luxe vakantie wil waaraan niets ontbreekt!

Gereisd met oudere kinderen in juni 2009
2008

Residence Le Domaine ligt in een buitenwijk maar toch dicht bij het centrum en strand. Rustig gelegen met een prachtig uitzicht op o.a.het Esterelgebergte. Het zijn ruime appartementen met grote balkons op het westen gebouwd.De inrichting is compleet van zeer luxe tot ruim voldoende. Voor iedereen wat wils, rust, drukte, strand, wandelen, golfen, winkelen. De omgeving is zeer de moeite waard en biedt veel gelegenheden voor zowel volwassenen als kinderen.

Gereisd familie in januari 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Le Domaine in Cannes / Cannes la Bocca, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Le Domaine zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.