Appartement La Bastide du Soleil

Appartement
Kleine hotelsWeer vandaag17°4°
Appartement La Bastide du Soleil

We hebben een aantal aanbieders voor La Bastide du Soleil voor je op een rij gezet:

1 review over Appartement La Bastide du Soleil in het Nederlands

Cannes in stijl, zoals het hoort!

Koen Gatz
24-5-2010

Super gezellig ingericht appartement met al de nodige accomodatie, terras en gratis internet via de kabel! Rustig gelegen op het domein van Pierre et Vacances (P&V), met vrijwel steeds parkeergelegenheid bij de deur. Op nog geen 5 minuten rijden ben je in het centrum van Cannes. Door de dag zijn de centrumpendel en het idyllische zwembad, met zicht op zee, van P&V gratis te gebruiken. Enkel voor de comfortabele ligzetels betaal je wat extra. De eigenaars zijn uiterst behulpzaam en super vriendelijk. Bij aankomst geven ze je een uitgebreide introductie over het appartement en de activiteiten in de buurt. Hun restaurantadviezen hebben we beide naar volle tevredenheid opgevolgd en niet alleen voor het gratis aperitief. Absoluut voor herhaling vatbaar!

Gereisd met partner in september 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement La Bastide du Soleil in Cannes / Cannes la Bocca, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement La Bastide du Soleil zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.