Hotel Intercontinental Carlton

Hotel aan zeeWeer vandaag17°4°
Hotel Intercontinental Carlton

We hebben een aantal aanbieders voor Intercontinental Carlton voor je op een rij gezet:

4 reviews over Hotel Intercontinental Carlton in het Nederlands

Het is natuurlijk HET Carlton hotel. Daar ga je met hele hoge verwachtingen naartoe. Zeker als je zelf al 10 jaar in de hotellerie werkt. Want dit is HET Carlton Hotel...

En mijn verwachtingen werden waargemaakt; wat een allure! Echt chique! Een hele mooie lobby, goed verzorgde gangen, nette liften. Mooie trappen en een ruime kamer, met zelfs 'partial sea view' terwijl we een city view hadden geboekt! Nice!

Het personeel maakte helaas geen verwachtingen waar... Die keken ons eerder weg, dan dat wij gastvrij en vriendelijk begroet werden. Waarschijnlijk omdat wij geen Prada/Gucci/Armani droegen.

Daarnaast moesten we ruim 50 minuten op onze bagage wachten, werden de glazen en het bestek wel weggehaald maar niet vervangen.

Een dame bij de receptie was zelfs ronduit arrogant toen ik iets vroeg. En -terwijl ze een telefoontje belooft had- heb ik nooit antwoord op mijn vraag gekregen!

Kleine minpuntjes waardoor het Carlton niet zo perfect is als ik had verwacht. Jammer.

Gereisd met partner in september 2010

Heerlijk vertoeven tussen de jetset

Gerben en Chantal
1-9-2010

Helaas net Tom Cruise gemist :-( Maar voor de rest geweldig!!

Voor mijn werk een paar dagen geweest in een kamer met zeezicht WAUW!! Bonbons en gesuikerde bloemblaadjes complimentair op de kamer bezorgd samen met een flesje wijn.

Misschien een tikkeltje decadent, maar dat mocht de pret niet drukken. Over the top is misschien wat licht uitgedrukt.

Zeker een aanrader.

Gereisd zakelijk in mei 2009
2006

carlton hotel is gewoon de hemel op aarde is wel redeliik

pol
17-9-2006

carlton hotel is gewoon de hemel op aarde is wel redeliik duur doch ge krijgt waar voor uw geld

Gereisd met partner in september 2006

2004

ben in het voorjaar naar cannes geweest en ben toen wezen slapen in het carlton. van buiten een prachtig gebouw maar binnen niet minder mooi. kost wel een behoorlijke duit maar dan heb je ook wat! Superdeluxe kamers en een prachtig uitzicht op de boulevard en zee.

Gereisd anders in december 2004

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Intercontinental Carlton in Cannes / Cannes la Bocca, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Intercontinental Carlton zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.