Hotel Gray d'Albion

Hotel aan zeeWeer vandaag30°19°
Hotel Gray d'Albion
6,6

5 reviews over Hotel Gray d'Albion in het Nederlands

Mooi boetiek hotel met zeer centrale ligging

AngieV
10-7-2014

Hotel ligt perfect gelegen tussen de boulevard en winkelstraat. We hebben gebruik gemaakt van de valet parking service (wel even van te voren reserveren) en dat is in het drukke Cannes erg handig. Kost €28 pd en dat is net zoveel als het normale dagtarief in de parkeergarage, dus echt netjes. We hadden kamer aan de tuinzijde en dat houdt dus ook direct in dat deze zeer rustig zijn. Kamer is luxe ingericht met mooie badkamer, badjassen, föhn, strijkbout en plan, kluis, TV, minibar, roomservice, WIFI, comfortabel groot bed en een groot balkon met luxe zitje. Ontbijt is €28 pp en voor omdat we geen grote eters zijn hebben we dat maar overgeslagen en een stuk goedkoper een klein ontbijt buiten de deur genomen. Het personeel is vriendelijk, maar ook een beetje zakelijk. De kamers waren brandschoon en de kamermeisjes komen de kamers ook voor de nacht klaarmaken.

Gereisd Met partner in Sun Jun 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

mooi hotel

pierre verstraete
9-9-2009

goede ligging in stad. Dure parkeergarage. prachtige kamer met perfekte service. verzorgd ontbijt. restaurant: matig. Maar men kan overal terecht in cannes. Alles op wandelafstand en eetgelegenheden volgens ieders prijsklasse.

Gereisd Met partner in Tue Sep 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2007

schimmel op de muren en onbeschoft personeel

gerard
17-8-2007

schimmel op de muren en onbeschoft personeel. Dit hotel is 30 jaar lang verwaarloost en doet net alsof het een 5 sterren hotel is. 450 euro per nacht voor een hok!

Gereisd Zakelijk in maart 2007

We hebben een aantal aanbieders voor Gray d'Albion voor je op een rij gezet:

i think the rooms need some refurbishing, since it look so

Hamadi Widjaja
12-7-2007

i think the rooms need some refurbishing, since it look so old. but the location is very good indeed.

Gereisd Familie in Fri Jun 01 2007 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2006

Goed hotel met een gunstige ligging

Herpen
30-8-2006

Goed hotel met een gunstige ligging. Wel prijzig.

Gereisd Familie in Tue Aug 01 2006 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

We hebben een aantal aanbieders voor Gray d'Albion voor je op een rij gezet:

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenBrunch

• ZwembadPeuterbad, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand300 m
  • Privé strandAanwezig
  • Strand faciliteitenBetaalde strandbedden, Catering aanwezig, Handdoeken aanwezig, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Terras, Tuin
  • EntertainmentCasino
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Wasserette

• SaunaStoombad / Turks bad

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportWaterskiën
  • BuitensportenGolfbanen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Gray d'Albion in Cannes / Cannes la Bocca, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Gray d'Albion zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.