Hotel Golden Tulip Inn Cannes de Paris

Luxe hotel, Kleine hotelsWeer vandaag17°5°
Hotel Golden Tulip Inn Cannes de Paris
7,7

We hebben een aantal aanbieders voor Golden Tulip Inn Cannes de Paris voor je op een rij gezet:

13 reviews over Hotel Golden Tulip Inn Cannes de Paris in het Nederlands

zeer goed hotel

an
16-7-2016

hotel was zeer goed wel klein , ligging net buiten het centrum, goede service lekker ontbijt.

Aan zwembad veel lawaai van trein en auto's.Zeker voldoende ligzetels. Vlakbij la gare de Cannes. Zeer ruime kamer met goed bed (boxspring) en zetelbed grote badkamer met douche, bad en twee lavabo's, veel opbergruimte. Rechtstreeks in hotel geboekt was merkelijk goedkoper.kamernaam le souquet.

Enkel ontbijt wel zeer uitgebreid ontbijtbuffet geen middagmaal of avondeten. Je kan wel lekker en goedkoop eten op een paar honderd meter in rue Hoche in restaurant 33. La croisette is op een 500tal meter afstand de zee ook.

Gereisd met partner in juli 2016

Dear Sir, Madam,

Thank you for your stay with us at the Golden Tulip Hotel de Paris and sharing your experience with Zoover travellers.

It was a pleasure to have you as our guest and we hope to do even better next time for your next visit.

Some of our Suites on our 1rst floor are going to be renovated this winter and we can't wait to see the changes.

Feel free to contact us if you are to come back to Cannes in the future.

We will make sure you have an excellent stay.

Best regards from Cannes,

Dichtbij centrum

Lex
19-10-2010

Leuk hotel, maar niet fantastisch.

Nederlandse stagiaire wou nog wel dingen regelen, maar rest van het personeel was niet veel bij mogelijk.

Parkeren is er een probleem, ook al reserveer je een plekje.

Gereisd met partner in augustus 2009

Dear Sir, Madam,

Thank you for your commentaries and past stay in Cannes at the Golden Tulip Hotel de Paris.

Our valet takes care of parking all cars in our secured parking or garage. This service is proposed at € 25 per night for all our video-monitored parking lots.The keys of your card just need to be handed at the reception upon arrival.

We hope to be accommodating you in Cannes soon again in the future.

Best regards,

Zeer prettig hotel

ElThomasy
26-7-2010

Zeer prettig hotel en prima prijs/kwaliteitsverhouding. Nette kamers, vriendelijke personeel, attente bediening en dichtbij de boulevard. Parkeren kost €18 per nacht, parkeerplaatsen erg krap. Dit hotel is een absloute aanrader!

Gereisd met vrienden in juli 2010

Dear Sir, Madam,

Thank you for having chosen our hotel for your stay in Cannes.

We always propose the best deals for direct reservations and are glad you took the chance to contact us directly.

We hope to be seeing you back here again for your next stay in Cannes!

Best regards,

Pierre / Front desk

nooit meer, onvriendelijke service.

N.satar
23-11-2009

Geen room service. Ik moest helemaal naar beneden in de laundry room om mijn kleren te strijken, ik mocht de strijkijzer niet in mijn kamer gebruiken! de strijkijzer was ook oud verrot kabel.

Je mag niet in je kamer eten en na 18:00 ook niet bij de terras terwijl zij niet eetbare sandwich verkopen. Ontbijt is niet te eten! vergeet deze hotel maar, ga maar beter naar ibis, dat is goedkoper en beter.

Gereisd met vrienden in augustus 2009

zeer net hotel voor 3*** 200m van het centrum

cannes fan
11-4-2009

nette suites, beetje gedateerd maar alles schoon, zeer vriendelijk en behulpzaam personeel, leuk tuintje met klein zwembadje en ligstoelen, ligt aan een drukke weg, oversteken en je bent in het centrum. ca. 500 meter van de boulevard. weinig parkeergelegenheid (reserveren dus) ontbijt met verse broodjes, vleeswaren, kaas en koffie (geen roerei of spek) wel alles vers en lekker. voor een 3 sterren hotelletje alles zeer goed verzorgd en netjes.

Gereisd met vrienden in april 2009

Vooral het zwembad bij avondlicht maakt dit een uitstekend stek er hele fijne herinneringen aan. Toch, Mies?

Gereisd met vrienden in februari 2009

Perfect hotel voor een kort verblijf

Maryse Krook
13-2-2009

Sfeervol hotel met beperkte parkeergelegenheid. Dichtbij strand en restaurantjes, kindonvriendelijk.

Gereisd met partner in februari 2009
2008

Mooi hotel gelegen vlak bij het centrum van Cannes. De kamer was evenwel een grote teleurstelling, behalve klein was het bed dusdanig versleten en doorgezakt dat rugpijn standaard was. De parkeergarage was zeer krap. Het privéstrand was heerlijk.

Gereisd met partner in juli 2008

Als opmerking goedkoper parkeren

Theo en Ria Hofkes
16-6-2008

Als opmerking goedkoper parkeren.

Met vriendelijke groeten fam Hofkes

Gereisd met partner in juni 2008

Somber, donker hotel, slecht ontbijt en nauwelijks ruimte om te zitten. Ligt aan een 4-baans rondweg en daaronder een treinbaan, dus dag en nacht herrie. Zwembad is een giller en het uitzicht vanuit de tuin op de snelweg is ook niet echt mooi. Parkeergarage vereist enige stuurkunst, als de auto eenmaal staat haal je het niet in je hoofd om hem ieder dag te gebruiken.

Personeel heel vriendelijk, de handdoeken voor het strand zijn klein en versleten, maar kosten wel E. 4,- per dag per stuk.

Kamer is redelijk, maar de douche moet je met de hand bedienen om nat te worden en afspoelen. Verder is alles goed. Beslist geen aanrader.

Gereisd met partner in juni 2008
Pierre / Réception, Réception, 18-11-2017

Merci de vos commentaires suite à votre séjour qui nous permettent d’améliorer nos services.

Nous regrettons votre déception et pouvons vous assurer que l’expérience que vous décrivez ne correspond pas au niveau d’exigence que nous entendons assurer.

Nous offrons à nos clients une large gamme de produits pour lepetit-déjeuner. Nous restons ouverts à toutes les suggestions et serions heureux d'entendre les vôtres. Inclus dans le petit déjeuner buffet complet de 18 € sont entre autres proposés: œufs brouillés, œufs durs, saucisses, bacon fumé, tomates provençales grillées, 8 sortes de fromages, mortadelle, jambon, salami, rosette de Lyon, salade de fruits, yaourts, fruits frais, fruits secs, une sélection de confitures "Alain Millat", croissants et de diverses viennoiseries, un assortiment de pains comprenant du pain de campagne, du pain complet, des pains multigrains et sans gluten. Une machine à café Nespresso est à votre disposition pour vos expressos ainsi que des machines à café Melita offrant un café moulu instantané pour plus de saveur et d'arôme. Divers thés et infusions sont également proposés bien sûr.

Nos salles de petits déjeuners peuvent accueillir 70 personnes à l’intérieur, nos terrasses extérieures peuvent-elles accueillir en complément également une vingtaine de personnes supplémentaires, l’espace ne manque donc pas et invite à la détente car les salles de petit-déjeuner sont orientées plein sud et les terrasses extérieures donnent sur notre grand jardin arboré aux senteurs italiennes au bord de notre piscine découverte.

En ce qui concerne notre garage, notre voiturier est à votre disposition afin de la garer pour vous.

Nos serviettes de plage sont à la vente uniquement, seules certaines de nos plages partenaires en proposent à la location.

Nous espérons que vous nous donnerez à l’avenir une autre chance de vous apporter entière satisfaction en venant de nouveau séjourner au Golden Tulip Hôtel de Paris.

Sincères salutations,

Pierre / Réception

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • VerzorgingLogies-ontbijt

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Golden Tulip Inn Cannes de Paris in Cannes / Cannes la Bocca, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Golden Tulip Inn Cannes de Paris zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.