Hotel Canberra

Hotel aan zee, Kinderhotel, Kleine hotelsWeer vandaag19°5°
Hotel Canberra
7,7

We hebben een aantal aanbieders voor Canberra voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Canberra in het Nederlands

Midden in het centrum

debsietimmermans
24-8-2014

Goed verzorgd stadshotel, lekker centraal gelegen, dicht bij ondergrondse parking, zo op de boulevard. Niet gegeten in restaurant, zat leuke eettentjes in de buurt ook voor ontbijt! Voor een lang weekend helemaal top!

Gereisd met oudere kinderen in april 2014
2006

Prachtig 3 sterren hotel, midden in de stad aan de winkelstraat. Ook het strand is erg dichtbij. De prive parkeerplaats is ook een erg veilig idee.

Gereisd anders in augustus 2006

• Eten en drinkenLunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Canberra in Cannes / Cannes la Bocca, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Canberra zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.