Hotel Belle Plage Brougham

Hotel aan zee, Kinderhotel, Kleine hotelsWeer vandaag17°5°
8,6

We hebben een aantal aanbieders voor Belle Plage Brougham voor je op een rij gezet:

7 reviews over Hotel Belle Plage Brougham in het Nederlands

Fijn hotel en goede ligging

Elise
30-6-2015

Personeel erg vriendelijk en behulpzaam. Helpen je tassen naar je kamer brengen, brengen koffie/thee bij je ontbijt, parkeren je auto in de garage.

Ruime kamers met alles wat je nodig hebt.

Klein minpuntje vond ik het ontbijt. Is niet erg uitgebreid en voor een eitje betaal je 6 euro extra.

Lunchen en dineren kan er niet, maar genoeg chique tentjes in de buurt (tip: reserveer dit ivm drukte tijdens een festival!)

Belangrijk puntje is het parkeren (wij hadden een huurauto). Dat kan voor de deur voor 3€ per uur max 2 uur. Je kunt ook een plek in de ondergrondse garage reserveren voor 15€ per dag.

Het zwembad is heel schoon. Gelegen op de bovenste etage. Helaas sluit dit om 20:00uur, dus 's avonds nog een uurtje zwemmen is niet mogelijk.

Verder alle complimenten, we hadden een prettig verblijf. De omgeving is prachtig!

Gereisd met partner in juni 2015

topper

luc
13-4-2012

vriendelijk personeel mooi zeezicht mooie kamers.ontbijt goed en lekkere hapjes voor de kindjes.zeer netjes voor herhaling vatbaar!!!

Gereisd met partner in april 2012

zeker voor tot nog eens

luc delitte
13-4-2012

heel mooi zeer net omgeving het uitzicht is fantastich het mooie weer een lieve glimlach een ondspanend mens wat moet men nog meer hebben é een rustige en lieve buurt chapau voor het personeel men kan zegen het is hun werk maaaaar ze stalen liefvde uit voor hun beroep houden rekening met hun klanten het ondbijt is heerlijk en leuke hapjes voor de kinderen

Gereisd met partner in april 2012

2008

Aangenaam hotel

Olivier De Rudder
5-9-2008

Wij boekten er een weekendje net na het festival van Cannes en waren zeer tevreden! Mooie grote kamer met jacuzzi in de badkamer en op 5 min. stappen van de Croisette en de rue St Antoine Lekker en uitgebreid ontbijt en zeer vriendelijke bediening.

Gereisd met partner in mei 2005

Goed hotel, zowat direct op het strand!

Dave van der Meer
5-8-2008

Goed hotel, gelegen aan het begin van de boulevard. Ongeveer 10 minuutjes lopen over de boulevard en je zit in het (oude) centrum.

Niets te klagen over het hotel, alleen het ontbijt is echt op z'n Frans oftewel karig... Bijbetalen voor een eitje etc en een klein mandje brood. De ligging maakt echter alles goed. Wij komen hier zeker terug!

Gereisd met partner in augustus 2008

Prachtig hotel

Rian Buckens
7-7-2008

Prachtig hotel. Alles keurig in orde. Wij komen hier zeker nog een keer terug.

Gereisd met partner in juli 2008

Prima hotel

peter
23-6-2008

Prima hotel. Was hier voor zaken. Een (heeeel) klein minpuntje: vanaf de 3e verdieping doet je wifi het niet. Maar je kunt gewoon beneden zitten. De mensen zijn zeldzaam behulpzaam, lief en attent. Dat heb ik in deze omgeving wel eens anders meegemaakt.

Gereisd alleenreizend in juni 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Belle Plage Brougham in Cannes / Cannes la Bocca, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Belle Plage Brougham zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.