Cannes / Cannes la Bocca

We hebben een aantal aanbieders voor Cannes / Cannes la Bocca voor je op een rij gezet:

Reviews over Cannes / Cannes la Bocca

Goed hotel met fijne service

Helmy,
    8-5-2016

De mensen zijn aardig en behulpzaam zeker bij het ontbijt wat wel erg prijzig is, door het hotel heen werd er deze keer slecht opgeruimd er stonden her en der nog al eens wat lege glazen of kopjes dit vind ik ook niet goed van de gasten zelf die mogen zijn eigen rommel ook best zelf opruimen

De poetster was super die ruimde de kamers echt geweldig op

Gereisd met oudere kinderen in mei 2016

Fantastisch Hotel!

Evertse,
    9-10-2014

Prachtige kamer! Geweldige service! Parkeergarage TOP! onder het hotel. Fantastich ontbijt!

Gereisd met partner in oktober 2014

Goed hotel met uitstekende ligging in Cannes

edith,
    27-7-2014

Perfect hotel voor een stedentrip Cannes of uitvalsbasis Côte de A'zur: precies tussen boulevard/strand (ca 200 meter) en de winkelstraat Rue de Antibes (ca 300 meter) in.

Hotel heeft zeer vriendelijk, servicegericht personeel. Wij hadden een ruime kamer/mini-appartement met kookgelegenheid, vaatwasser, koelkast, minibar, kluisje en muziekinstallatie. Ruim balkon met zwembadzicht. Handdoekenservice bij het zwembad. Uitstekend ontbijtbuffet, bij goed weer op het terras bij het zwembad.

Onder het hotel is parkeergelegenheid, toegang met pas (hiervoor worden wel kosten gerekend). Wij hebben hiervan dankbaar gebruik gemaakt, want anders is het elke dag zoeken naar een (gratis) vrij plekje.

Gereisd met partner in juli 2014

Prima hotel, maar kom nooit met eigen vervoer

Erik,
    23-7-2014

Het hotel is prima gelegen t.o.v. de boulevard en winkels. Hotelkamer uitstekend en van alle gemakken voorzien incl. airco; personeel vriendelijk. Prettig zwembad (wel op tijd je handdoek neerleggen!). Matig WIFI. Waarschuwing!!!! Kom nooit naar dit hotel met eigen vervoer. Onder het hotel is een parkeergarage die gebouwd is voor miniatuur auto's. Je kunt hier zonder schade (heb ik zelf ook opgelopen) niet parkeren. En als je het wel lukt -wat bijna onmogelijk is- dan kan je 's ochtends je auto niet meer in omdat aan de ene zijde een andere auto staat en aan de andere kant een betonnen muur. Gelukkig kon onze zoon door de achterdeur via de stoelen naar de bestuurdersstoel om de handrem van de auto te halen en zo de auto vooruit te duwen. Achterklep openen: opletten want hij slaat tegen het plafond! Commentaar van receptionist: ik heb zelf ook schade. Andere gasten vonden het ook een drama. Nog nooit zoiets meegemaakt. Conclusie: zeker komen voor het hotel maar nooit met je auto !!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

Uitmuntende locatie en een heerlijk hotel

abeekhui,
    3-8-2012

Nette entre, vriendelijk ook Engels sprekend personeel.Zeer nette entre met zitjes en bar,2 super snelle liften.Hotelkamer 202 tm 4 hebben prachtig uitzicht op mooie kleine en verzorgde tuin en zwembad.

Alle kamer hier precies boven ook mooi uitzicht.Hotelkamer met volledig ingelichten keuken incl afwasmachine, stereo ook in badkamer.perfekt zeer ruime bedank aanwezig.balkon met tafel en 2 stoelen.tv is wat klein en daardoor kan je vanuit het ouder bed nauwelijks kijken.goede airco en je word ruim voorzien van badlakens en mini badproducten.Gratis handdoeken service na melding over handdoeken leg je werden deze elke ochtend verwijderd.zeer goed continentaal ontbijt.omeletjes en uitsmijters bakken ze vers op vraag.zeer goed gevarieerd vers fruit aanwezig.prijzen dranken bv koffie€4,50.Onbijt personeel super vriendelijk all eigenlijk, maar die proberen zelfs een woordje Nederlands.kinderzwembad 50 cm diep.volwassenbad jammer genoeg bomvol kis, tja die zijn gratis wel super natuurlijk.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012