Tijdelijk €25 aanbetaling

• Sportfaciliteiten
Meer vakantiepark info

Boek met andere aanbieders

Boek met Zoover

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

39 Reviews over MMV Resort & Spa Le Château de Camiole

• 8Fam. Munsterman27-08-2017

Een mooie accommodatie op een prachtig groen park.

Alle accommodaties liggen in een prachtig aangelegd park met veel groen.

Wij waren met ons 3-en en zaten in een 6-persoons onderkomen. Beneden hadden we de woonkamer annex keuken en boven 2 slaapkamers. Er is maar 1 tweepersoonsbed en 1 stapelbed. Ben je met meer dan 4, dan zullen er 2 op de slaapbank in de woonkamer moeten slapen. De tuin is krap, maar wel met veel privacy. Het zwembad ziet er verzorgt uit en er zijn ligbedden in overvloed. Op het introductiefilmpje van het park staat, dat er een speeltuin is voor de kinderen. Helaas hebben we die niet aangetroffen. Er is wel elke dag van de week kinderanimatie in 1 van de villa's op het park. Op een paar minuutjes rijden zijn er een paar grote supermarkten (Lidl, InterMarche) waar je boodschappen kunt doen. Wij hebben alle mooie plaatsen aan de kust bezocht (Nice, Frejus, Cannes, St. Tropez) Dit is met de auto goed te doen (1 a 1,5 uur rijden) Een leuk idee is om met de boot van St. Maxime naar St. Tropez te varen. Wij hebben een prachtige vakantie gehad en de 7 dagen waren echt te kort.

• 7Activiteiten
  • 8van de Ven30-08-2016

Mooi park in een prachtige omgeving.

Wij hebben een geweldige vakantie gehad in Chateau de Camiole. Acht dagen is echt veel te kort. Het park ziet er mooi en verzorgd uit met veel groen en bloeiende struiken. De appartementen zien er goed uit en er hangt een fijne, relaxte sfeer. Het zwembad is mooi en schoon. Er zijn voldoende ligbedden en parasols. Jammer dat de poolbar na 14:00 uur al geen eten meer serveert. Voor een late lunch kun je er niet terecht. Het eten is vrij prijzig en eenvoudig maar goed van kwaliteit. Dit geld voor zowel het ontbijt, de lunch bij de poolbar en het avondeten. Helaas was het restaurant niet à la carte maar in buffetvorm maar het eten was wel lekker. Toch hebben we vaker in Callian en Fayence gegeten. Vooral de pizzeria in Callian is een aanrader. Ons appartement was prima. Omdat we voor onze zoon van 1,5 een aparte kamer wilden hebben we gekozen voor een drie-kamerappartement en dit was een goede keuze. Het zou een appartement zijn voor zes personen maar dan zou het echt te klein zijn. Vier personen is echt het maximale en voor ons was het dus perfect (twee volwassenen en een klein kind). Ik zou mensen dus zeker aanraden om een maat groter te nemen dan je eigenlijk nodig hebt. We hadden i.v.m. onze zoon verzocht om een appartement op de begane grond en dit kregen we ook. We hadden een groot terras. Het was meer een tuintje met bloeiende struiken en zelfs een omheining. Ideaal en compleet met ligbedden, een parasol en tuinmeubilair. Binnen was het appartement in orde, de keuken was compleet genoeg en de badkamer was netjes. Iets minder gezellig was het witte licht dat niet gedimd kon worden waardoor het steeds fel bleef. Maar we zijn toch nauwelijks binnen geweest. Ook waren er wat kleine gebreken die ons nauwelijks zouden zijn opgevallen als we met zijn tweeën waren geweest maar met een klein kind was het wel wat storend (kapot stopcontact, geen grendel op het poortje van de omheining). Het appartement was op zich schoon, al waren ze volgens mij vergeten de vloer te dweilen. We hebben de hele vakantie vieze voeten gehad want behalve een stofzuiger waren er geen schoonmaakspullen aanwezig. De schoonmaak kon dus wel iets beter. Maar dat kun je verwachten als je mensen de keuze geeft tussen zelf schoonmaken of 77 euro betalen. Het personeel was vriendelijk en de meesten spraken Engels. Behalve het ontbijt in het restaurant was er ook een broodjesservice. Een minpunt was dat we er vanuit gingen dat er een babykit (bedje, badje en stoel) in het appartement zou zijn. Dit stond op de website van de touroperator en ook op onze papieren. Het was er echter niet. Volgens de receptie had dit doorgegeven moeten worden en dit was niet gebeurd. De kinderbedjes waren op en omdat we op zondag aankwamen kon er niks meer geregeld worden. Anders waren ze serieus een nieuw bedje gaan kopen. Nu moest onze zoon op een matras op de grond slapen. Gelukkig ging dat goed en kwam er de volgende dag meteen een bedje. Een goede ervaring en voor herhaling vatbaar.

• 8Onderkomen
  • 8p.e.26-07-2015

Zeer goede accomodatie.

Perfecte ligging, leuke franse dorpjes (Fayence, Callian, Mons) op 5-15 minuten rijden. Meer, beekjes, wandelroutes, zee. Volop andere dingen te doen in omgeving (grotten, wijndomeinen, canyoning). Prachtig uitzicht vanaf het zwembad over de heuvels. Accomodatie lag op begane grond met terras. Wat klinisch aandoend met spaarlampen, maar verder perfect: goede geruisloze airco die niet te droge lucht geeft. Goede bedden, tikkeltje hard, kussens te hard maar toch goed geslapen. Wat karige keukeninrichting. Voor extra schoonmaak of beddengoed extra betalen. Zwembad goed, voldoende ligbedden ondanks dat sommige gasten er hinderlijk bedbezet-gedrag op nahouden. Restaurant waardeloos, maar met zoveel leuke dorpjes in de buur ook niet gemist. Wij vonden het zo fijn dat we met 5 dagen verlengd hebben ter plaatse tegen een gereduceerde prijs (circa 60%). minpunt: personeel aan de receptie vertelt je bij aankomst werkelijk niets (broodservice? kinderprogramma? lees ik nu pas op zoover).

• 4Eetgelegenheden
    • 10Onderkomen
  • 9Kim04-07-2014

Fantastisch verblijf

We hebben 1 week gelogeerd in een villa met 4 volwassen en 1 kindje van 1,5 jaar. Het huisje was prachtig en perfect in orde. Aan het zwembad was ook niets op te merken. Overdekt terras. Nadeel was wel dat het trapje van het terras naar het zwembad een beetje hoog was. We konden ons kindje daardoor niet laten rondlopen. Ook waren er weinig kookpotten in de keuken. We zijn een paar keer gaan eten in het restaurant. Super lekker eten voor een goede prijs. Personeel is super vriendelijk en zeer kindvriendelijk. Echt een aanrader om hier te verblijven.

• 9Eetgelegenheden
  • 7P uit V23-05-2014

Viel tegen

Bij aankomst waren we teleurgesteld. Het voldeed niet aan de verwachtingen en de omschrijving: geen snijmessen aanwezig, ongezellig ingericht, balkon waar je niet met z'n allen oppast, multisportterrein was er niet, speeltuintje was nog gesloten. Pluspunten: grote koelkast, oven, zwembad.

• 6Onderkomen
  • 9B van V 04-08-2013

Gezellig pastelkleurig dorpje

Het resort is een ingericht als een provencaals dorpje. Rustig bij de zwembaden ondanks hoofdseizoen. Zelfs onze baby van 1,5 had een eigen ligstoel. We komen graag nog een keer terug , vlakbij meertje en leuke dorpjes. Ook dagje strand is goed te doen

• 8Activiteiten
    • 8Eetgelegenheden
  • 9gmoldegroot12-05-2013

Sfeervol

Vakantiecomplex dat past in de omgeving. Echt frans qua sfeer. Ziet er op het eerste gezicht erg mooi verzorgd uit doordat het nog nieuw is. Onderhoud is op bepaalde zaken echter al wel nodig. Appartement is echt schoon, prima bedden en alles netjes. Medewerkers vertellen je niets en zijn niet vriendelijk. Geen beveiliging of toezicht, ook niet in het zwembad.

• 7Pieter24-08-2012

Mooi gelegen complex

Appartement was ruim met groot terras. Geruisloze airco was perfect. Jammer dat restaurant en bar gesloten waren en dat in het hoogseizoen. Bij het zwembad is het wel mogelijk om pizza, patat e.d. te bestellen. Er is geen winkeltje op het complex maar via de receptie kan je brood en croissants bestellen en afhalen. Geen toezicht in zwembad en helaas worden de ligbedden 'gereserveerd'. Irritant, maar het zegt meer over de gasten dan over het park. Er is geen schoonmaak tijdens het verblijf. Ook wordt het beddengoed gedurende het verblijf niet vervangen, tenzij je 10 euro p.p. betaalt. Appartement kostte ruim 3.200 euro voor 2 weken. Verhouding prijs-kwaliteit is niet juist. Op het complex is verder niet zo veel te doen. Geen multifunctioneel sportveld zoals in sommige beschrijvingen stond. Bij en naast de receptie gratis wifi. Complex is niet aan te raden voor mensen die slecht ter been zijn.

• 7familie uit Nijverdal21-08-2012

Ruim voldoende

Even eerlijk: Acc.(6 pers. met grotere woonkamer) was tegenvallend (hadden net een uitstekende week in Bonnieux). Slaapkamers groot, bedden kort en hard, maar prima schoon. Slaapbank niet gebruikt, 4 pers. Woonkamer absoluut niet groot en propperig maar netjes. Airco was in onze optiek niet goed (volgens techneuten in orde?. Het huisje voelde wel fris na terugkomst van het strand (35°C), maar dat was tijdens het koken weer over. Keukengerei summier, geen keukenhulpjes, waterkoker, garde, pollepels, etc. (minimini-expresso kopjes, Tafels/stoelen hebben geen filtjes onder de poten,schuiven door de accommodaties was zéér gehorig. TV Fr/Dl/Oost. Zwembad was top (geen huur van bedjes!) Wifi (uitsluitend tegen borg 20 Euro voor een kabel? ) was tegenvallend, zeer beperkte verbinding. 5 Euro voor gebruik van gym. Brood kun je bestellen, net personeel, zeer steile weggetjes op het park.

• 8nknl02-08-2012

Ruim appartement op leuke plaats weg van de drukte

Appartement is ruim van opzet, met balkon. Keuken karig ingericht, maar wel te doen. Bedden prima. Iets gehorig, maar niet storend. Airco was zeer plezierig met de warmte. Zwembad een grote topper voor de kinderen. 's avonds met allen spelen op centraal plein. Winkels 10 minuten rijden, dorpje met sfeer binnen 5 min. Veel privacy en toch de gezelligheid van veel kinderen om mee te spelen. Lounge banken aanwezig op plein voor de ouders. Goede parkeergarage.

Vakantiepark MMV Resort & Spa Le Château de Camiole info

• LiftenBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • KroegenBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met airconditioningBeschikbaar (1)
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteBeschikbaar (1)
  • VergaderruimteBeschikbaar (10)

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (2)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • BinnenzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • JacuzziBeschikbaar (1)
  • SaunaBeschikbaar (1)
  • StoombadBeschikbaar (1)
  • MassageBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • Zonnestudio en/of solariumBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (3)
  • Aqua-aerobicsBeschikbaar (1)

Afstand in meters