Vakantiehuis Callian

Vakantiehuis
Vakantiehuis Callian

2 reviews over Vakantiehuis Callian in het Nederlands

Leuk particulier huis, engelse eigenaren

Ad van der Aa
6-11-2009

privé vakantiehuis midden in het dorp. Heel erg leuk. Minder geschikt voor mensen die slecht ter been zijn. Het huis is moeilijk met de auto bereikbaar. Je moet dus wel enkele trappen op en een stukje steile weg.

Gereisd Met partner in Fri Sep 18 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2008

SUPER Villa in geweldige omgeveing

Helmi Linsen
27-8-2008

wij hebben met 2 gezinnen (5 kinderen in leeftijd 3 t/m 19 jaar)in deze mooie villa, zeer compleet, dwz wasmachine/droger/vaatwasser enz.een hele mooie vakantie gehad. Auto is een must!20 min lopen naar dorp, bakker, supermarkt, slager, alles aanwezig. Zeer de moeite waard!!

Gereisd Familie in augustus 2008

Vakantiehuis info

Nog geen informatie beschikbaar over Vakantiehuis Callian

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Callian in Callian (Var), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Callian zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.