Tijdelijk €25 aanbetaling

Les Blimouses

We hebben de beste aanbieders voor Camping Les Blimouses voor je op een rij gezet:

4.4OnvoldoendeScore uit 90 reviews

Meer camping info

90 Reviews over Les Blimouses

• 1Hetty02-08-2022

Nooit weer!!!!!

Sanitair matig tot slecht ook hygiëne niet op orde. Restaurant gedateerd zag er erg onaantrekkelijk uit. Netspanning niet op orde, met als gevolg koelkast zonder stroom en geen koffiezetapparaat. Eigenaar is niet geneigd tot luisterenom tot een oplossing te komen.

• 1Staat v/h sanitair
    • 2Eetgelegenheden
  • 8Anouk30-07-2021

Basic 2 sterren camping

Het is een basic Franse 2 sterren camping. Fraai aangelegd, middels terassen. De bodem is rotsachtig. Veel plekken met natuurlijke schaduw. Klein leuk zwembadje, met ongeveer 50 bedjes/stoeltjes, waarvan een aantal door vaste gasten de hele dag bezet wordt gehouden. Voor kinderen een prima zwembad om zich te vermaken. Geen animatie toen wij er waren, de laatste week in juli. Sanitair zou wel een upgrade kunnen gebruiken. Hier moet je zelf je toiletrol nog meenemen naar de wc. De douches zijn heerlijk; goeie straal en altijd warm water. Het restaurant serveert lekker eten. Het personeel is vriendelijk. Er is regelmatig live muziek 's avonds. Voor de kinderen is er een speeltuintje. Er staan tafeltennistafels en er zijn een aantal banen voor petanque. Brood moet je elke dag bestellen, er is geen winkeltje aanwezig. Camping ligt afgelegen, grote supermarkten zijn op 20 min afstand rijden. De omgeving is prachtig en veelzijdig.

• 9Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair
  • 7Miriam08-08-2020

Prima camping voor een scherpe prijs.

Prima vakantie gehad. Geen luxe camping, maar wel voldoende voorzieningen en gezellig. Genoeg (Ned.) vrienden voor de kinderen Sanitair is verouderd maar wel schoon. Fijn zwembad! Veel (vaste) Franse gasten gemengd met andere nationaliteiten (Nederlands, Belgisch, Engels, Duits). Het personeel spreekt weinig tot geen Engels, dat is soms wel lastig. De badmeesters waren vriendelijk en niet overdreven streng, zoals in andere reviews genoemd wordt. Wij hadden een Lodgetent gehuurd (zonder Mezzanine), nr 5 ligt prachtig achterop de camping met vrij uitzicht over het tentenveld. Erg comfortabele ruime tent voor een scherpe prijs, goede bedden, ruime badkamer (zelfs een stortdouche!), alles afgewerkt met steigerhout, echt een aanrader! De andere lodgetenten staan meer tussen de stacaravans. Al met al een fijne camping op een mooie plek in de Provence voor een redelijke prijs.

• 4Staat v/h sanitair
  • 5Katja18-08-2019

Prima locatie, maar geen tweede keer

Hartelijk welkom en vriendelijke mensen bij de receptie. Hebben er een fijne tijd gehad en de ligging was voor ons de hoofdreden om te boeken. Kleine aandachtspunt vonden wij wel echt het sanitair. Dat was oud en zeker niet schoon. En de foto van het zwembad zag er veel beter uit. In het echt een stuk kleiner en helaas te weinig bedjes, zodoende moest je op een handdoek op de stenenvloer liggen.

• 2Staat v/h sanitair
  • 7BR24-08-2018

Leuke camping, centraal gelegen

We hebben hier een prima vakantie gehad. We stonden op plek 14 (ruime plek met schaduw).

De camping ligt in een bosrijke omgeving. Om uitstapjes te maken is het wel even rijden. Gorges du Verdon, Monaco, St. Tropez allemaal prima aan te rijden. Naar grote supermarkt is het ongeveer 20 minuten rijden. Ook het strand van St. Aygulf is goed te bereiken.

Het zwembad is niet heel groot, maar de glijbanen maken dat wel weer goed. In ieder geval heerlijk om even af te koelen. De badjuf/meester waren soms wel wat streng en ook moet je altijd je polsbandje om hebben.

Het sanitair vond ik wat minder; dat was een beetje een samengeraapt geheel. Op zich wel schoon, maar het kon echt wel beter (in de toiletten open afvalbakken en een smerige borstel).

De camping is wel erg gericht op de Fransen. Bij aankomst werden eerste de Fransen geholpen en daarna wij pas. Bij aankomst geen hartelijk welkom, maar het pinautomaat onder je neus gedrukt

• 7Chris en Marloes17-08-2018

Leuke camping met ruime plekken!

Over het algemeen een rustige camping met ruime plekken en voldoende schaduw. Wij hadden plek 18 bovenaan het terrasendeel. Sommige plekken afgebakend, andere niet. Saniatair verouderd maar functioneel. Topografisch een goede ligging t.o.v. Tourtour, Gorges du Verdon, Monaco, Fréjus, st Tropez en de kust.

• 8MC12-08-2018

Prima vakantie gehad!

We hebben een prima verblijf gehad op camping Les Blimouses. (Nieuwe) kampeerplek nr 16 was erg groot en rustig gelegen (deels schaduw). Pluspunten: + ligging van de camping (Gorges du Verdon, strand, St. Tropez en Monaco prima te rijden; hypermarche op 20 minuten) + zwembad met glijbaan en waterpark + speeltuin + jeu de boulesbaan (mooi Frans sfeertje) + mix van Franse en NL gasten + douches en afwaswater vrijwel altijd warm + 1x per week avondzwemmen en karaoke

Tips: * Sanitair is op zich schoon maar toch wel verouderd. Kan een opknapbeurt gebruiken. * horeca biedt veel perspectief maar komt niet heel hygiënisch over * verplichte polsbandjes in het zwembad. Op zich begrijpelijk dat je niet-gasten wilt weren uit het zwembad maar door deze niet te verwijderen bandjes verplicht te stellen, loop je de hele vakantie (ook buiten de camping) met een all inclusive-achtig bandje om je arm.

• 7Staat v/h sanitair
  • 4Lex23-01-2018

camping voor vaste gasten, niet naar toe gaan

De stacaravans waren leuk over camping verdeeld en betaalbaar, camping ver af van leuke bezienswaardigheden. Ergste was dat aantal vaste mensen hier de regels bepalen en je je daardoor niet welkom voelt. Het zou beste zijn als eigenaar deze gasten weert en gaat voor mensen die jaarlijks op zoek zijn naar een nieuwe omgeving om van te genieten.De eigenaresse was zeer onvriendelijk, nederlands sprekend meisje bij de receptie wel vriendelijk.Zwembad te klein en niet fijn.

• 3Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair
  • 8Peters, Sevenum24-08-2017

fijne camping in een fantastische omgeving

Zeer fijne camping in een fantastische omgeving met aardig en behulpzaam personeel (nederlands) aan de receptie. Wij (2 volwassenen en 4 kinderen12, 10, 9 en 6 jaar) zijn hier al verschillende keren op vakantie geweest, dit jaar 2,5 week. In de omgeving zijn volop leuke trips te maken, binnen een straal van een klein uur zoals Gorges du Verdon, silance la cascade en op een paar kilometer van de camping heb je Gorges de Pennafort. Omdat je door de bergen moet reizen duurt een afstand van 40km natuurlijk wel iets langer dan wat men misschien gewend is Nederland. Maar zijn dagtripjes naar het strand, Nice of Monaco naar onze mening goed te doen.Wij komen zeker weer eens terug.

• 8Eetgelegenheden
  • 3Loeschke18-08-2017

Nooit meer

Bij aankomst kregen we te maken met een wat oudere vrouw deze was vriendelijk.

Veel meer positiefs kan ik er eigenlijk niet echt meer over kwijt.

Bij het boeken van de camping dachten we een hele leuke camping voor weinig geld te hebben geboekt. Echter zijn de foto's die u te zien krijgt misleidend. Het ''meer'' zoals te zien is op de foto is 45min rijden. Dan is er natuurlijk het zwembad maar dit slaat echt alles!!

De ondergrond van het bad was dermate slecht dat je je voeten openhaalt hetzelfde geldt voor het stuk om het zwembad heen. Tevens mochten we geen slippers/schoentjes of iets dergelijks aan als we het zwembad in gingen.

Geen supermarkt in de buurt deze is 20min rijden. restaurant en bar sluiten om 11 uur daarna mag er ook geen geluid meer gemaakt worden. ( anders krijg je klachten )

Alleen als je bevriend bent met de eigenaar of vaste gast bent mag je tot een uurtje of 1 zitten.

Ook zit er een meisje achter de balie in de middag deze spreekt als enige nederlands. Ik kreeg niet echt het gevoel dat ze er voor de gasten zit maar meer voor het welzijn van de eigenaren en een paar kleine vragen beantwoorden. Ze heeft ons totaal niet bijgestaan in de verhitte discussie en zal hier ook echt nooit en te nimmer meer naartoe terugkeren.

Last but not least: Het restaurant wordt gepacht door een man. Deze heeft mij aangevallen en uitgescholden dit is gezien door mijn vrienden en de camping gasten op het terras.

• 3Eetgelegenheden

Propriètaire, 23-08-2017

Geachte meneer Loeschke,

Het spijt ons dat u en uw vrienden onze camping niet als plezierig hebben ervaren.

Wij willen u er nogmaals op wijzen, dat onze camping een familie camping is, met name gericht op gezinnen met jonge kinderen. Dit maakt dat er inderdaad verwacht wordt dat mensen na 11 uur geen overlast veroorzaken. Als men dan alsnog muziek draait en luidruchtig drank spellen speelt, wordt men hier uiteraard op aangesproken.

Het door u beschreven voorval in het restaurant is vervelend, maar het blijft de barman zijn recht om klanten te weigeren als hij inschat dat zijn gasten al meer dan genoeg alcohol houdende drank genuttigd hebben. Uw klacht nemen wij desalniettemin serieus en wij zijn dan ook verhaal gaan halen bij de restauranthouder. Hij vertelde dat u en uw vrienden met eigen drank naar het restaurant gekomen waren, iets wat in ons restaurant niet toegestaan is!

Er is u meerdere malen verzocht te vertrekken, waar u geen gehoor aan wilde geven. U bent zelfs de keuken binnen gelopen nadat de barman weigerde u drank te schenken, toen kennelijk uw eigen voorraad op was.

Dit neemt echter niet weg dat als de pachter u uiteindelijk ‘agressief’ benaderd zou hebben dit niet oké is. Maar dit blijft uw verhaal tegen dat van het restaurantpersoneel en, ondanks het feit dat er vele getuigen waren van de situatie, niemand (buiten uzelf) heeft deze vermeende agressiviteit bevestigd.

Wat betreft het zwembad, daar zijn we van op de hoogte en deze wordt dan ook komende winter gerenoveerd.

Het spijt ons dat uw vakantie niet aan uw verwachtingen heeft voldaan.

Met vriendelijke groet,

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkBeschikbaar