7,1

1 review over Camping Domaine Haute Garduere in het Nederlands

Welecome to paradise

H.Posthumus
24-7-2017

Het is iedere keer weer thuis komen op La Haute Garduere, de camping is ruim en verwacht niet te veel luxe, je zit midden in de natuur ,waarbij je planten en dieren kunt bestuderen. Ruime (naturistische) wandelingen, maar ook het laatse deel gekleed naar de Gorges de Pennafort of het laatste stuk naar de kapel.

Er is een goed zwembad met fris water, dat heb je ook wel nodig ,het gebied is erg weer zeker ( 100% zonkans). Annie Dizier bestiert het terrein, en staat altijd voor je klaar. Er is een winkeltje en een restaurant (met TV om bv de tour de France te kijken) Voor liefhebbers van jeu de boule zijn er 6 banen !

Het terrein is terrasvorming ,niet te stijl, en je vindt altijd een mooie plek. Zaterdags is er vaak live muziek ,maar niet tot laat.

Je kunt het terrein als rustig beschouwen, ook geschikt voor kinderen

In de omgeving is erg veel te doen, Cannes, Nice, Monaco, Aix , Toulon en St.Tropez op rijafstand. Maar ook de hoge bergen zijn niet ver weg. Zee op een half uur.

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • NaturistencampingJa
  • BBQNiet toegestaan

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Domaine Haute Garduere in Callas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Domaine Haute Garduere zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.