We hebben een aantal aanbieders voor Callas voor je op een rij gezet:

Reviews over Callas

Leuke camping, centraal gelegen

BR,
    24-8-2018

We hebben hier een prima vakantie gehad. We stonden op plek 14 (ruime plek met schaduw).

De camping ligt in een bosrijke omgeving. Om uitstapjes te maken is het wel even rijden. Gorges du Verdon, Monaco, St. Tropez allemaal prima aan te rijden. Naar grote supermarkt is het ongeveer 20 minuten rijden. Ook het strand van St. Aygulf is goed te bereiken.

Het zwembad is niet heel groot, maar de glijbanen maken dat wel weer goed. In ieder geval heerlijk om even af te koelen. De badjuf/meester waren soms wel wat streng en ook moet je altijd je polsbandje om hebben.

Het sanitair vond ik wat minder; dat was een beetje een samengeraapt geheel. Op zich wel schoon, maar het kon echt wel beter (in de toiletten open afvalbakken en een smerige borstel).

De camping is wel erg gericht op de Fransen. Bij aankomst werden eerste de Fransen geholpen en daarna wij pas. Bij aankomst geen hartelijk welkom, maar het pinautomaat onder je neus gedrukt

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Leuke camping met ruime plekken!

Chris en Marloes,
    17-8-2018

Over het algemeen een rustige camping met ruime plekken en voldoende schaduw. Wij hadden plek 18 bovenaan het terrasendeel. Sommige plekken afgebakend, andere niet. Saniatair verouderd maar functioneel. Topografisch een goede ligging t.o.v. Tourtour, Gorges du Verdon, Monaco, Fréjus, st Tropez en de kust.

Gereisd met partner in augustus 2018

Prima vakantie gehad!

MC,
    12-8-2018

We hebben een prima verblijf gehad op camping Les Blimouses. (Nieuwe) kampeerplek nr 16 was erg groot en rustig gelegen (deels schaduw).

Pluspunten:

+ ligging van de camping (Gorges du Verdon, strand, St. Tropez en Monaco prima te rijden; hypermarche op 20 minuten)

+ zwembad met glijbaan en waterpark

+ speeltuin + jeu de boulesbaan (mooi Frans sfeertje)

+ mix van Franse en NL gasten

+ douches en afwaswater vrijwel altijd warm

+ 1x per week avondzwemmen en karaoke

Tips:

* Sanitair is op zich schoon maar toch wel verouderd. Kan een opknapbeurt gebruiken.

* horeca biedt veel perspectief maar komt niet heel hygiënisch over

* verplichte polsbandjes in het zwembad. Op zich begrijpelijk dat je niet-gasten wilt weren uit het zwembad maar door deze niet te verwijderen bandjes verplicht te stellen, loop je de hele vakantie (ook buiten de camping) met een all inclusive-achtig bandje om je arm.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

fijne camping in een fantastische omgeving

Peters, Sevenum,
    24-8-2017

Zeer fijne camping in een fantastische omgeving met aardig en behulpzaam personeel (nederlands) aan de receptie. Wij (2 volwassenen en 4 kinderen12, 10, 9 en 6 jaar) zijn hier al verschillende keren op vakantie geweest, dit jaar 2,5 week. In de omgeving zijn volop leuke trips te maken, binnen een straal van een klein uur zoals Gorges du Verdon, silance la cascade en op een paar kilometer van de camping heb je Gorges de Pennafort. Omdat je door de bergen moet reizen duurt een afstand van 40km natuurlijk wel iets langer dan wat men misschien gewend is Nederland. Maar zijn dagtripjes naar het strand, Nice of Monaco naar onze mening goed te doen.Wij komen zeker weer eens terug.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Best leuk en goede prijs kwaliteis verhouding.

André Tak,
    13-8-2017

Tot en met dit jaar kom je niet ongeschonden uit het zwembad. Slechte en ruwe betonlaag. Grofte afwerking. Wondjes aan de voeten en, knieën en ellebogen. Vanaf oktober wordt het zwembad aangepakt en zal het in het nieuwe jaar (vermoedelijk) een stuk beter zijn.

Mobil homes voorzien van Airco. Heerlijk slapen. Voor de caravan een flink houten vloer met luifel. geschikt voor 6 personen.

Je krijgt maar één sleutel. Zit je er met twee gezinnen in, en je wilt elk eens de andere kant op, is één sleutel niet handig. Ook na vragen geen tweede sleutel.

Geen winkeltje aanwezig op de camping. Wel brood op bestelling te verkrijgen wat niet echt goedkoop was. Restaurant oogt simpel. Geen toeters en bellen.

Het eten was overigens niet slecht.

Er zit enkele dagen per week een Nederlands sprekend en vriendelijk meisje aan de receptie. De eigenaren spreken geen Engels. De man is zeer vriendelijk. de vrouw wat minder gezellig.

Al met al geen slechte camping. Wel iets simpel.

ik was er voor de tweede maal.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017
Callas scoort een 7,8 uit 10, op basis van 30 reviews