Kleine hotelsWeer vandaag14°6°
9,7

We hebben een aantal aanbieders voor Sandton Domaine Cocagne (gesloten) voor je op een rij gezet:

50 reviews over Hotel Sandton Domaine Cocagne (gesloten) in het Nederlands

Fantastisch - Een enige locatie

CALBRECHT Willy,
30-8-2017

Men moet in het bezit zijn van een auto

of een ander vervoermiddel.

Het is gelegen op een hoogte,ver van alle drukte

Men kan er een wagen huren van het hotel maar

dat zou mijn inziens prijzig uitvallen.

Thijs,een vlaamse jonge kok uit Lichtervelde en zijn vrouw Gaël

runnen dit hotel.Hij heeft zijn leerschool gehad in gerenommeerde

sterrenrestaurants wat weer te vinden zijn in zijn gerechten en de

presentatie ervan.

Men wordt tevens in het nederlands aangesproken

Het is een enige locatie,prijzig,maar zijn geld meer dan waard.

Voor herhaling vatbaar.

Gereisd met partner in juni 2017

Onvergeetelijke vakantie zowel culinair als relax

Hannes Desmedt,
19-4-2017

Van ontvangst tot uitchecken waren alle personeelsleden super hartelijk. Het ontbijt is origineel, vers en verfijnd. Probeer zeker de huisgemaakte granola!

De kamer was zeer verzorgd en proper alsook het zwembad waar het heerlijk genieten is. We hebben er cocktails geproefd die beter gemaakt waren dan in een cocktailbar.

En wat er ons het meest is bijgebleven is het lekker eten dat we zowel 's middags als 's avonds konden genieten in het restaurant. De chef(s) bleken ervaring te hebben in sterrenrestaurants en dat proef je ook in het bord. Daarbij een mooi uitgeselecteerde wijnkaart met hele lekkere referentie's.

En tenslotte nog een extra pluim voor de manager Chaëlle Danneels en de chefkok Thijs Gelaude, jullie doen dit waanzinnig goed!

Doe zo verder en tot volgend jaar!

Gereisd met partner in april 2017

Geweldig!

Hans
2-6-2016

Erg mooie accommodatie , nette kamer , mooie ligging en super aardig personeel.

Een echte aanrader!

Gereisd met vrienden in mei 2016

Een toppertje!!

Ilse
14-8-2015

Dit hotel is een toppertje! Zeer vriendelijk personeel die je zelfs in het Nederlands te woord staan. Lekker eten, groot zwembad, een oase van rust! Een leuk extra is dat je je nog meer kunt laten verwennen door de shiatsu massage van Fazil. Een echte aanrader!!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

een pareltje!

Leen
2-8-2015

net terug van een heerlijke vakantie met onze twee kleine dochtertjes, we hebben genoten! Domaine cocagne ligt op een paar km van het strand, iets hoger gelegen waardoor je een prachtig uitzicht hebt en in de rust terecht komt. Het hotel straalt charme uit maar met oog voor detail en luxe. Zelf hadden we een grote ruime kamer met voldoende kastruimte, klein keukentje en de kinderen konden in een afzonderlijke ruimte slapen. De kamers zijn recent vernieuwd. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam, je kan er ook steeds in het Nederlands terecht. Een auto ter plaatse is wel leuk om de nabij gelegen steden te bezoeken, Cannes, Nice, st Paul de vence, vence,... Een echte aanrader voor wie wil genieten in stijl in een ontspannen kader. Wij gaan terug!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

Rust (met extra troef)

ChrisenLut
18-9-2014

Uit ervaring vinden we dat dit hotel een goede basis-standaard heeft voor een 4*-hotel. Nochtans heeft het alle potentieel om met kleine inspanningen de gasten nog extra te verwennen tot een 4*-luxe verblijf. De afgelegen ligging bracht rust.

Onze kamer was nieuw en prima verzorgd. Voor Bourgondische Belgen mag er net iets meer verwennerij bij.

Er wordt veel met stagiairs gewerkt. Dat is prima, maar als er stelselmatig meer stagiairs dan ervaren personeel aan de slag is, is dat te merken aan de kwaliteit van de service, ook al is het personeel heel vriendelijk en behulpzaam.

Extra troef is de aanwezigheid van Dhr. Fazil Wazir, een Nederlander die er woont en die er massages geeft. Als shiatsu-master weet hij op een zachte en professionele manier via energiebanen zowel lichaam als geest te verlichten.

Gereisd met partner in september 2014

Heerlijke plek om lekker tot rust te komen

Claire Enkelaar
23-8-2014

Wij hebben hier heerlijk 10 dagen doorgebracht. Hoewel het midden in het hoogseizoen was, voelde het alsnog als rustig aan. Dit komt door de kleinschaligheid. Personeel erg vriendelijk, heerlijk zwembad, goede ligging : dichtbij Nice, Monaco, Antibes en Cannes. Onze kamer was erg ruimt een groot terras. Ook kan je er een heerlijke shiatsu massage boeken van een Nederlandse professional Fazil Wazir. Heerlijk ontspannen!

Gereisd met partner in augustus 2014

Dit hotel ligt erg mooi. Vanuit het zwembad of restaurant prachtig uitzicht. Rustig gelegen. Mooi centraal voor uitstapjes naar plaatsen in de omgeving. Wij waren met 2 kleine kinderen van 3 en 6 die hebben genoten van het zwembad, de gezelligheid en andere kinderen. Ruime kamers. De kamers hebben wel wat achterstallig onderhoud. Daar willen ze in de toekomst ook wat aan doen. Het is niet storend. Het restaurant en de gebouwen, tuinen zijn prachtig en het personeel zeer vriendelijk. Kortom een aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

Hotel Domaine Cocagne in Cagnes-sur-Mer is een goed onderhouden domein met ruime en zeer propere kamers voorzien van een goed werkende airco.

Heel vriendelijk onthaal en heel behulpzaam personeel..

Zéér rustig gelegen, ideaal om tot rust te komen.

Bijzonder fijn restaurant tegen een aanvaardbare prijs dat wel enkel 's avonds op weekdagen open is.

In korte woorden: een echte aanrader!

Gereisd met partner in juni 2014

Unieke plek aan Cote d"Azur

Koen de Haas
13-6-2014

Voor de 2e maal in dit hotel verbleven. De ligging is uniek, 20 minuten van Nice luchthaven in een rustige groene omgeving. Erg fijn voor een kort of lang verblijf. Kamers in hoofd of bijgebouwen verspreid over het terrein. Schoon, goed bed en ruime kamer. Soms wat achterstallig klein onderhoud. Personeel is erg servicegericht. Je bent echt weg als je hier verblijft.

Gereisd met partner in januari 2014

• VerzorgingHalfpension

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sandton Domaine Cocagne (gesloten) in Cagnes-sur-Mer, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sandton Domaine Cocagne (gesloten) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.