Camping Le Val de Cagnes

5 reviews over Camping Le Val de Cagnes in het Nederlands

zeer rustig

een vrienden stel
25-10-2009

Camping ligt 4 kilometer vanaf zee, 15 kilometer hartje Nice. Alles is met de fiets goed te doen. Op de camping is geen enkele activiteit op een zwembadje na. De eigenaar heeft de camping te koop staan en begeleid zijn gasten naar een plek en houdt de camping netjes schoon. De eigenaar laat niet zomaar iedereen toe, als het hem niet aanstaat is hij ineens "complet".

Wij gaan er nog wel eens kijken, maar even een kopje koffie of een drankje moet kunnen op de camping. De voorzieningen zijn wel aanwezig maar de eigenaar heeft deze gesloten. Maar afwachten wat de nieuwe eigenaar vind.

Gereisd met oudere kinderen in juni 2009

rustig

Marianne
9-8-2009

Een heerlijke camping voor rustzoekers.

Wij hadden een zeer ruime plek met onze tent.

In de omgeving is genoeg te doen en te zien.

Vlakbij het strand (auto), en diverse andere mooie uitjes.

Gereisd met partner in augustus 2009
2008

leuke camping, rustig gelegen, klein zwembad

fam. van sloun
31-7-2008

voor kinderen geen annimatie, wel klein zwembad, tafeltennis, jeudeboulles, met groen afgebakende campeerplaatsen klein winkeltje aanwezig, rustige camping.

Gereisd familie in juli 2008

Schone en rustige camping

Alison
31-7-2008

Zeer schoon, ruime plaatsen met veel schaduw. Vriendelijke eigenaren. Zeer rustige camping die aan een lange weg ligt. De weg van de camping naar het dorpje is ruim 4 km. Het dorpje zelf is armoedig, maar Nice en Cannes zijn leuke steden en op een half uur autorijden te bereiken (Cannes = zandstrand)

Gereisd met partner in juli 2008
2007

het zijn vriendelijke mensen

ze staan altijd voor jou klaar als je ergens mee zit

we komen er al 9 jaar en het bevalt ons goed

het is een rustige camping waar geen disco is

Gereisd met vrienden in september 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Val de Cagnes in Cagnes-sur-Mer, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Val de Cagnes zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.