Camping Le Todos

4 reviews over Camping Le Todos in het Nederlands

Voor ons een prima plek

lutkal
23-8-2014

We huurden een stacaravan voor 4 die wel wat klein uitviel en niet al te veel opbergruimte had maar door het mooie weer hebben we gelukkig altijd buiten kunnen zitten. In juni is de bar tijdens de middag dicht en dat vonden we soms wel jammer. Het was er nog erg rustig en we konden dus volop genieten van het zwembad. Het eten in het restaurant was op 1 keer na erg lekker en niet duur. Overdag wel veel lawaai door het snoeien van bomen (vanaf half 8!) maar ik ga ervan uit dat dat seizoensgebonden is. Er was inderdaad geen animatie maar daar houden wij toch niet van. Prima uitvalbasis voor prachtige tochtjes. Fietspad naar Nice ! Ik zou terugkomen maar dan een grotere caravan huren. Niet zo geschikt voor mensen die slecht te been zijn wegens flinke klim naar zwembad en bar/restaurant.

Gereisd met partner in juni 2014

Geen campinglive

Monique
10-8-2014

Afgelopen twee weken gebivakkeerd in een chalet op Le Todos. Camping was voor circa 70% bezet ondanks dat het hoofdseizoen was. Verder geen animatie voor de kinderen op Le Todos. Camping wordt hoofdzakelijk bewoont door Fransen. Voor alle faciliteiten dien je naar de naastgelegen camping Greenpark te lopen. Meer betrokken worden als gast bij camping Greenpark (kinderen) is aan te bevelen. De camping is uitermate geschikt om de omgeving te verkennen ( strand, Nice, Grasse etc). Wat ook makkelijk is is de gratis busshuttle naar het strand. Samengevat geen bijzondere camping een geen aanbeveling voor ouders met kinderen in de leeftijd van 6 t/m 15 jaar.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

Simpele camping

M. Jansen
14-6-2013

Deze camping is overgenomen door Greenpark, die aan de overzijde van de weg ligt. Je kan daardoor ook gebruik maken van hun faciliteiten zoals het (verwarmde) zwembad, supermarktje en restaurant/ bar. Le Todos stelt niet zoveel voor. Hier staan alleen maar stacaravans. Beetje bungalow park idee. Bij Greenpark zijn er enkele kampeerplekken voor tenten, de rest is ook stacaravans.

WIj zijn hier de eerste week van juni geweest. Het was toen nog erg rustig. Helaas kregen we een van de slechtere plekken toegewezen, en dat terwijl driekwart van de caravans leeg stond. Wij hadden geen veranda maar wat planken op een modderige ondergrond en hadden de hele dag schaduw. In het voorseizoen wil je toch wel een zonnetje. De huisjes rond nummer 40 niet accepteren als je wat zon zoekt, dit hadden wij niet door in de regenbui waarin we aankwamen.

Deze camping is prima als je er veel erop uit trekt.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2013

Le Todos

Roel/Jaco
23-1-2010

Wij zijn hier met de motor 2 jaar in augustus voor ruim een week geweest. De camping ligt in een V-vormig dal, de zon komt pas laat op en is om 18.00u al weer weg. Als je wilt zwemmen moet je even naar de overkant (Green Park) lopen daar hebben ze een mooi zwembad. Wij hebben elke dag in het restaurant van Green Park gegeten, een beetje aan de prijs maar het eten en de bediening was uitstekend. De camping heeft grote plaatsen en kleine plaatsen. Kijk even op het campingbord op welke plaats je staat. Wij wisten niet dat we (klein tentje en 2 motoren) op de “kleinste” grote plaats stonden en moesten ondanks hevige protesten voor een grote plaats betalen.

Gereisd met partner in Sat Aug 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Gregory Lecoutre, Responsable Marketing, 31-7-2015

Hallo,

wir bedanken uns für das interessante Kommentar, und werden dem Stellplatzgrößenproblem nachgehen.

Mit freundlichen Grüßen, Gregory Lecoutre

• Op het terreinRecreatieruimte
  • Overige servicesWasserette

• Autovrij parkJa

• WatersportDuiken, Waterskiën, Zeilen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Todos in Cagnes-sur-Mer, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Todos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.