Appartement Le Crystal

Meer appartement info

11 reviews over Appartement Le Crystal

• 2Van rijt06-09-2016

Nooit meer

Vies appartament. vloer lag vol stof. bad lag vol lange zwarte haren er kwamen stof wolken uit de airco als je deze aanzetten. bebloede pleisters het balkon lag vol stof en rotzooi de snot zat tegen de gordijnen de roze kauwgom zat tegen de muur er lag bloed langs de wc bij binnenkomst lag overal water omdat de schoonmaakster de koelkast had uitgezet en het ijsvak met ijsklontjes en ijs was ontdooit de wifi werkte al dagen niet ook na betaling niet het zwembad was aan de binnenkant groen je kon zien tot waar het water had gestaan aan de randen dat kon je zien door de alg. de parkeerplaats zou zeer ruim zijn er moesten 3 autos langs elkaar dat paste amper deed je dat niet dan kreeg je een blaadje op je raam je kon er dus voor kiezen of een blaadje op je raam of je deuren / auto laten beschadigen ze kijken daar nergens naar de garage inrijden lukt bijna niet het is zo smal je houd je hart vast om erin te rijden. bij het inrijden staat een betonnenpaal aan de paal was te zien hoe vaak er al tegen aan was gereden deze paal was een draagpaal voor de 4 balkons die er boven zaten lekker onhandig als iemand de paal zo hard raakt zakken de balkons in. Wij hadden onze appartament aan de achterkant op de 3de verdieping tot savonds laat was er veel herrie vooral door bewoners en hangjongeren die langs het hotel op het voetpad aan het drinken en judeboelen waren tot 03:00. smorgens om 07:00 begon langs ons appartament het herrie van het bouwen van een nieuw complex. ik heb een complete foto rapportage gemaakt van de mankementen. onze ergste horror vakantie ooit. vooral omdat het personeel er niets aan deed.

Gereisd met partner in juli 2016

• 4Charlie15-09-2015

Nooit meer

Het appartementencomplex ligt centraal gelegen in Cagnes Sur Mer. Vanuit hier is het centrum heel goed te bereiken. Het appartement viel tegen, het was er heel erg vies, harde bedden en we moesten douchen in bad met de kraan op navelhoogte. Het appartement is verder wel ruim opgezet. Zwembad is netjes op het dak. De Wifi verbinding is zeer achterhaald en niet van deze tijd. Per appartement mocht 1 persoon per dag, 30 minuten gebruik maken van de WIFI verbinding of we moesten flink bij betalen.

Gereisd met vrienden in september 2015

• 8DW12-08-2014

Derde keer weer superleuk!

Evenals voorgaande jaren weer een leuke vakantie gehad,blijft veel te zien in de omgeving, service is uitermate correct en vriendelijk, voor ons nog steeds een aanrader.

Gereisd met partner in juni 2014

• 8jessika Herroelen11-11-2012

super complex!

Bij het aankomen van het hotel hadden we direct een groot probleem. We geraakten niet binnen. Na een uur op de bel drukken kwam er eindelijk iemand opendoen die ons wist te vertellen dat de receptie nu niet open was en we als gevolg ook niet konden inchecken!( het was 14 u !) Na een drankje in de stad konden we ons toch inchecken. Bij het aankomen in de kamer ( voor 6 personen, maar met 3) waren we aangenaam verrast. Toffe recente kamers en alles was nog nieuw. 1 klein nadeel we zaten op het onderste verdiep waardoor we uitzicht hadden op jawel de lokale parkingplaats. Van het zwembad en het personeel is absoluut geen kwaad woord te zeggen. De ligging valt tegen, Het is toch wel zeker een km stappen. De parking is een ander paar mouwen, veel te klein.Het grootste nadeel aan dit complex is echt wel de receptie, deze is nooit open waneer je ze nodig hebt. Toch een super vakantie gehad en laat je zeker niet weerhouden om hier naar toe te komen!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

• 10DW28-07-2012

fantastische plek, supergoed!

Wij hebben hier een superleule vakantie gehad, ik ben het volledig eens met de vorige schrijfster, alles bij Crystal is echt heel goed. Receptionisten erg aardig en behulpzaam, centrale ligging t.o.v. winkels, bussen, treinen, fietsverhuur, strand, echt heel erg prima voorelkaar alles. Wij vinden dit complex een echte aanrader voor een vakantie aan de cote , het ligt t.o.v. de bezienswaardigheden zeer centraal, alles binnen half uurtje bereikbaar, dus gaan!

Gereisd met partner in juni 2012

• 8H van Huizen17-07-2012

mooie appartement

Wij zijn met alle negatieve beoordelingen niet eens.. Wij zijn 8 dagen geweest en het was fantastisch.Ik vind dit ook niet echt eerlijk tegenover Le Crystal. Zo komt het wel heel negatief over. Het is een redelijk nieuw appartementencomplex met een moderne keuken, vaatwasser magnetron etc. alles is aanwezig.Mooie badkamer met bad en jawel hoor altijd warm water. mooi balkon.En ook de garage is ideaal iedereen heeft een vaste parkeer plek. En als je voorzichtig rijd kom je die garage wel uit hoor.Mensen zijn heel vriendelijk.Wij lieten onze auto staan, want vandaaruit kun je gemakkelijk alles met de trein doen.

Gereisd met partner in juni 2012

• 2Danny21-08-2011

Zijn Geld niet waard

Maar goed dat we maar een week geboekt hadden. Je kan er geen touw aan vastknopen wanneer er iemand aan de receptie was. De gratis wifi ging dan wel dan niet. Je moet overal met de wagen naar toe want het STEENstrand ligt op 1,5Km van het appartement iets niet te doen met kinderen. De garage behorend bij het appartement is een loting als je een grotere wagen hebt. De overbuur had een parkeerplaatsje waar max een twingo in ging. Hij was eigenaar van een Mercedes. Alles is op huurbasis, handdoeken, beddengoed enz.... Het water van het zwembad is te koud om er van te genieten. Het warm water van ons appartement (6P) was net genoeg voor 2 pers. Zo kan ik nog wel even door gaan.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2011

Appartement Le Crystal info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Aantal personen5 tot 6

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Verwarmd, Zwembad