Camping Green Park

Camping Green Park
8,1

39 reviews over Camping Green Park in het Nederlands

Anders

Op Le Todos (het 'vlakke' gedeelte) sta je gewoon midden in het bos. Die weg? Hebben we ons niet aan gestoord. Wat me wel bijstaat is het voordurende getjilp van krekels.

We hebben er twee weken in een tenst gestaan, vaak zelf gekookt (dus campingrestaurant boeit niet). De croissantjes en stokbroden zijn iedere morgen vers.

Wat mij betreft 'leven als God in Frankrijk' daar.

In dat zwembad hebben we ons uuuren vermaakt als het te warm was voro wat anders. Wel jammer dat het tussen de middag 12-13:30 of zo dicht gaat...

2006

Ik vind de camping relatief duur, echter de ligging is werkelijk fantastisch. Ik was daar met een groep jongeren en we hebben ons niet gestoord aan enige geluidsoverlast. Het sanitair bij Green Park verdient een absolute 10, het sanitair bij Todos is iets minder maar ook pas gerenoveerd en goed schoon. Wanneer men de camping bezoekt is een auto wel een must gezien de rustige ligging (ver van strand (5-10 min rijden) en <5 min van supermarkt). Wel een aanrader.

In zomer 2004 in een tent gekampeerd

Arend
    1-11-2006

In zomer 2004 in een tent gekampeerd. Toegewezen plaats (nr. 38)lag aan het kruispunt van de camping vlakbij kinderspeelplaats; erg veel campingverkeer, voetgangers, auto's, scooters. Hierdoor weinig privacy. Na een nacht gelukkig een andere plaats gekregen (nr. 60). Deze bood meer privacy en rust, maar in het hoogseizoen is er een disco die 's-nachts tot een uur of 1.00-2.00 zodanig doordreunt dat het niet meer leuk is. Zwembad is klein, maar voldoet. Afhaal pizza's zijn niet goed. De camping zelf is overigens een prima uitvalsbasis om plaatsen als Nice, Monaco, Menton, Cannes, St. Tropez te bezoeken.

Wij zijn er 2 weken geweest

paskalf
      4-9-2006

Wij zijn er 2 weken geweest. Is een zeer verzorgde camping. Voor de kinderen is er veel te doen. Wij zaten in een vrij nieuw chalet boven op een heuvel en hebben genoten van de mooie omgeving.

Wij zijn met onze zoon van 2 jaar op deze camping geweest en geboekt via Touroperator.

In de gids wordt verteld dat er 2 verwarmde kinderbaden zijn, die zijn er niet en het is steenkoud water.

Wij kregen een caravan op 2 meter van het sportveld en de jeu-de-boules baan, 's avonds een flinke herrie met ballen tegen de caravan aan. Niet prettig met een kleintje wat ligt te slapen.

De caravan was nieuw maar stond op een plaats waar bijna geen gras ligt en veel grind.

De caravans staan in rijen achter elkaar, je hebt totaal geen privacy.

De speeltuin bestond uit wat toestellen maar in een hoek stond gereedschap en maaiers waar kleine handjes zo bij kunnen komen.

De camping is gescheiden door een weg die superdruk is, vrachtverkeer raast voorbij.

Er wordt verteld dat er diverse bomen zouden staan, o.a. sinaasappel en olijfbomen nou wij hebben ze niet gezien.

Kortom een camping waar wij nooit meer naar toe zullen gaan en erg jammer dat er in de gids onwaarheden staan.

Wij zijn er dit voorjaar, meivakantie geweest

Maarten en Annette
      18-5-2006

Wij zijn er dit voorjaar, meivakantie geweest. De plekken voor tourcaravans, tenten etc... zijn zeer beperkt. Deze zijn bijna allemaal vlak langs de drukke weg gelegen. Wij zijn dan ook na 3 dagen verkeersoverlast vertrokken van deze camping. Het zwembad (wat volgens de folder een verwarmd zwembad zou moeten zijn) was ernstig koud. Het sanitair was erg mooi om te zien, alleen de warmwatervoorziening liet te wensen over. Regelmatig ijskoud water!!! Kortom ons zien ze daar niet meer terug. Maarten en Annette

In juni 2005, zwart geblakerde omgeving door bosbrand, camping heeft een vlak gedeelte en een terrasgedeelte, pad naar zwembad is 30 m. omhoog lopen. Er loopt een drukke rumoerige weg tussen deze twee delen.

Ook wordt er regelmatig vuil verbrand naast de camping. Rookt en stinkt verschrikkelijk. Zwembad is klein maar fijn, ruimopgezet en campinggasten hebben geen last van herrie. Personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam met 100% service en spreken (soms) goed Engels. Internet is gratis. Wij hadden een stacaravan van Vacansoleil. helemaal 100%., wel kleine plaatsen met weinig privacy maar dat is overal aan de Cote D' Azur. Hele goede betaalbare uitvalbasis met de auto en fietsenrek naar steden zoals Nice, Cannes, Monaco, Antibe, Menton, etc. Daar mag je overal over de boulevards, langs havens en stranden fietsen. (aanrader) . Geen vertier voor kinderen & ouders, ideaal voor 50plussers. Grote supermarkten op 15 min. met auto.

Vorig jaar (2005) geweest via Vacansoleil. Was een tegenvaller. Camping rondom zwart door een bosbrand van een paar jaar geleden. terrascamping, flinke klim naar de tent. Tent was smerig en veel kapot of niet aanwezig, werd wel opgemerkt bij vertrek! Controleer dus goed de spullen. Verder dicht bij Nice wat een geweldig mooie stad is. Goede uitvalsbasis om je te vermaken. Kiezelstranden en ga naar de mcPlage!

2005

Vorig jaar 2004 zijn wij op deze camping geweest. Het ligt als het ware in een dal.Ligt een beetje eraan wat je boekt er zijn n.l. 2 gedeeltes. De camping is terrasvormig opgezet. Wij hadden een chalet gehuurd en dat was een prima verblijf. Zwembad is niet erg groot, maar genoeg. Kleine campingwinkel, maar wel erg duur, dus haal het maar bij de grote supermarkt.Internet gratis bij de receptie.Personeel aardig op de camping. Bereikbaarheid is iets minder, je hebt wel een auto nodig ! Cagnes Sur Mer is een leuk stadje, voorstad van het drukke Nice.

Al Fresco

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Green Park in Cagnes-sur-Mer, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Green Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.