Camping Green Park

39 reviews over Camping Green Park in het Nederlands

Redelijk, leuk, rustig

Anton
3-8-2008

We zochten een camping in het hoogseizoen en kwamen bij greenpark uit. Best een leuke camping. Echter het sanitair, verdient echt geen 8.0 maar een 6.0. Het wordt wel 2 keer per dag gepoetst. Voor een tent zijn de plaatsen niet recht. Je loopt veel de bergen op. De camping winkel aan de overkant bij Los Toddos is zeeeeer klein en weinig te krijgen. Het Wifi is veeel te duur. (9euro per dag). Het restaurant kan men beter vermijden. En alles op zijn Frans, dus de vrouw achter de balie weet af en toe niet wat ze moet inplannen of afrekenen. Voor een caravan is het er prima. In het hoogseizoon is de weg vrij rustig die erlangs loops. De mensen zijn vriendelijk. Vanuit de camping kan men in iedergeval overal naartoe met de auto zoals monaco, nice, cannes, antibes etc. De camping is via de tomtom moeilijk op te zoeken. Chemin-du Val Fleuri intikken(NR.1) en dan gewoon rechtdoor rijden 2 a 3 km. Verder heb ik een fijne vakantie gehad. Gr A en M

heel netjes en schoon

Fam van der Zwaan
2-7-2008

wij hadden een nieuwe 4 pers.stacaravan gehuurd via internet. op GREEN PARK dit was voor ons de 1e keer op deze manier vacantie houden,( vorige jaren altijd hotels) en hebben nog 3 weken FRANSE ALPEN, ook een 5 pers.chalet gehuurd op camping Le Champ du Moulin bij Venosc.Deze vacantie was super

Camping uitstekend gelegen als uitvalsbasis om de streek te bezoeken. Maar dit is het enige positieve dat wij kunnen vertellen over deze camping. Gecampeerd met tent. Greenpark is niet aan te raden voor kampeerders met tenten, omwille van de slecht onderhouden en slechtgelegen plaatsen.In de wc's en in de lavabo cabines geen vuilbakken beschikbaar. De tent-plaatsen gelegen op steile helling, zijn enkel terras-plaatsen, slecht toegankelijk, plaatsen niet toegankelijk voor auto's. Steile klim nodig om tot aan het toilet/douche te komen. De camping oriënteerst zich meer op huurders van bungalows. Slechts één verzamelplaats voor afval, verder geen vuilbakken beschikbaar op de camping. Het zwembad was verwarmd, mooi en goed onderhouden. Wij raden de camping NIET aan, zeker niet kindvriendelijk.Omwille van de weinige plaatsen voor tenten, lijkt reserveren in het hoogseizoen absoluut een must.

Go4Holiday.nl

Ligging camping in industrie straatje, waarvan vanuit de camping niets te zien is. Terassen camping, dus niet erg geschikt voor kleine kinderen. Zwembad heeft geen apart kinder gedeelte. Wij waren er met vancansoleil. Receptie alleen frans en niet erg vriendelijk. Wel heerlijke pizza's op de camping.

Ligging op 7 km van de zee door stad. Erg druk, ook in september. Weinig strand.

Ons zie je in dit gedeelte niet meer terug, liever iets meer richting frejus en esterel gebergte.

Wij zijn er afgelopen zomer geweest met 3 kids in de leeftijd van 11,9 en 4 jaar. Wij zijn normaliter geen zeurkousen maar dit was echt een vreselijke camping. Geen toezicht. Wij hadden een tent van Vacansoleil en moesten eerst de stoelen die deels kapot waren bij een stel jongeren weg halen. Verder slecht geslapen door de herrie van het animatie team tot diep in de nacht. De weinige ligstoelen werden vaak om 9 uur met handdoek bedekt door gasten die er 'smiddags gebruik van maakten. Duur eten. In de zomer heel druk in de omgeving en de camping is gesitueerd in een soort achterstallig onderhouden deels zwartgeblakerde omgeving. Wat ik jammer vind is dat Vacansoleil niets van zich laat horen. Deze camping is ons echt tegengevallen!!!

2007

Hoi,

Ik ben hier geweest met man en kinderen. Maar ik vond het erg tegenvallen!

Het zwembad in goed staat en qua animatie voor de kinderen was er weinig te doen!Het ligt ook heel dicht op de drukke weg!Verder moesten we voor ons huisje helemaal tot bovenaan de camping. Dat is met kinderen van 2 en 4 niet te doen!

De omgeving is verder heel mooi, al zie je alleen nog wel de restanten van de bosbranden van 3 jaar geleden!

Ik vind het helaas geen aanrader, en zoals veel mensen al zeggen erg misleidend van wat er in de brochures staat!

Groeten Marijke

Fijne camping waar we dit jaar weer naar toe gaan.

Zeer rustig in het naseizoen, alleen goed kijken hoe je boekt, eisen stellen helpt.

Goed restaurant, mooie uitvalsbasis naar rest van de cote d'azur.

Slechte camping om met je tent te staan, maar caravans zijn er genoeg en ook tenten waar je in kunt slapen.

Wij vinden het zeer de moeite waard!

Deze camping is absoluut niet kindvriendelijk!!! Jammer... maar het gevoel van gezellig kamperen met het gezin hebben wij daar absoluut niet gekregen!!!

Leuke camping

Angela
5-8-2007

Leuke camping.. voor een groep jongeren! Wij zaten er met drie kinderen van 4, 9 en 11 jaar. De twee jongsten konden moeilijk naar het zwembad lopen om dat ze bijna werden overreden door van de berg afrollende auto's, voor de oudste was er niets te doen. We zaten in twee vacansoleil tenten van belabberde kwaliteit, ergens in een bocht weggedrukt. We hebben in een paar dagen tijd flinke kuitspieren gekweekt van al dat bergbeklimmen. Terrasvormig is namelijk een mooi woord voor tegen-een-berg-aan-liggend. Het zwembad is klein en zal in het voor- en naseizoen voldoen. Maar in het hoogseizoen is het net een mierennest. Bedjes zijn niet te krijgen, of je moet om 9.00 uur de eerste zijn om je handdoek op een bed te gooien. Wij gooiden de handdoek in de ring en zijn 5 dagen te vroeg vertrokken. Erg jammer.

Camping aan zeer drukke weg waar dag en nacht zwaar vrachtverkeer overheen gaat. Stacaravan van Vancansoleil was uitgeleefd. Zwembad was niet groot maar prima, goede ligstoelen. Zeer druk stadje, ook nog in het naseizoen. Stranden dichtbij allemaal met kiezels en aan de doorgaande weg. Wij gaan hier niet meer naartoe. Informatie van Vacansoleil was misleidend, we hebben geklaagd maar ze gaven niet thuis.

Go4Holiday.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Green Park in Cagnes-sur-Mer, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Green Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.