Camping Green Park

39 reviews over Camping Green Park in het Nederlands

Rustige camping

Chris De Coster
15-7-2014

Ideale camping voor wie houdt van rust. Goede uitvalbasis voor uitstappen naar Fréjus, Cannes, Monaco, San Remo, ...

Vriendelijk onthaal, restaurant best oké.

Mooie camping vlakbij Nice

Harry
24-7-2011

Mooie terassen camping centraal in de Cote Ázur en vlakbij Nice. De weg vanaf de kust naar de camping oogt wat vreemd (dwars over industrie terrein). Bungalows gehuurd.

Geen aanrader

pattym_1
11-4-2011

Camping met enigzins leuk zwembad, schone (nieuwe) stacaravans. Verder geen animatie gezien, speeltuin waren maar 2 dingen, schommel en een hobbel. Locatie is zeer slecht!! Lopen vanaf het park is niet aan te raden (zeer slechte buurt/omgeving, soort uitgeleefd industrieterreintje). Strand ligt ver weg en campingwinkel zijn een paar planken met wat artikelen meer niet. Wij gaan hier in ieder geval nooit meer heen!

Go4Holiday.nl

Te weinig voor teveel geld!

JP Troost
11-8-2010

Slechte sanitair.....licht ging niet aan 's avonds. Mijns inziens is de camping voornamelijk op huisjes geörienteerd. Pizza niet te kauwen. Prijs voor 4 personen per nacht €60....veel te duur voor wat je ervoor terugkrijgt. Absoluut geen aanrader.

Geweldige vakantie

Flo
11-9-2009

Wij hadden van tevoren alle recensies op zoover al gelezen en waren benieuwd wat we aan zouden treffen. We hadden een 5 persoons chalet gehuurd. Daar aangekomen stonden de chalets wel ietwat dicht op elkaar en waren ze wat klein voor 5 personen (gelukkig waren wij met z´n tweeen), maar het zag er helemaal in orde uit met een tuintje erbij! Alles is netjes, schoon en camping is erg verzorgd. Zwembad is heel mooi en je kan er lekker vertoeven in de zon en schaduw. De parkeerplekken zijn wel alleen bruikbaar voor ervaren rijders ivm hellingen en meestal niet naast je chalet maar een stukje lopen buiten het chaletkampje. Campingwinkel stelt niets voor!Zee is dichtbij, hoewel wel alleen met de auto te doen (niet lopend). Wel bijna alleen maar stenenstranden en dan was die van Nice echt bij langena het mooiste.Bij Antibes zit een zandstrand, heel leuk met kinderen. Camping ligt niet op een heel romantische plek, maar ik kan niet anders zeggen dan aardige medewerkers, schoon en mooie plekken!

Vreselijk

hetty
19-7-2009

In juli hebben wij uiteindelijk 1 nacht op deze camping gestaan. We wilden drie nachten blijven, maar hadden het na 1 nacht gezien !!. Je mag meer verwachten van een viersterrencamping !!

We hebben een tent. In feite is de camping niet ingesteld op kampeerders. Wel op chalets/caravans verhuur). Er was alleen plaats voor de tent op de terrassen. De auto kon je er niet kwijt. Veel te steil !! Naar de toiletten was een stevige klim heen en terug met 100 treden. Met kinderen is dit niet te doen. OP de camping zelf was geen winkeltje oid ( vier sterren ???).

Deze camping nooit meer !

Gewoon een fijne plek

Jacob
7-7-2009

Wij hebben twee weken op deze camping doorgebracht in een tent. Ik vond het geweldig. Misschien is het sanitair iets minder dan thuis, maar het is wel kamperen hoor!

Het zwembad was helemaal toppie (we hebben veel warm weer gehad, en dan zijn de kids gewoon helemaal gelukkig met zo'n zwembad. Alleen jammer dat het tussen 12 en 2 dicht ging :-(

Bakkerij met stokbrood, broodjes en croissants op de camping (een paar maal per dag vers).

Ik zeg: wat wil een mens nog meer op vakantie?

Slechte locatie en geen animatie

Patty
12-4-2009

Locatie kan niet slechter... enorm afgelegen tussen oude industieële bedrijfjes, wandelen buiten camping (vooral met kinderen) is niet te doen en gevaarlijk om over de weg te lopen (niks te zien ook). Moet wel zeggen de stacaravan was splinternieuw en mooi, zwembad was netjes maar voor kinderen was er verder niet te doen (hoogseizoen!) geen animatie, weinig/geen gras om op te spelen (kleine kinderen) en de stranden zijn geen zandstranden maar keien. Voor ons nooit meer dus.

2008

Hier nooit meer naar toe.

Tiny Volkers
5-10-2008

Waren er in oktober voor 1 nachtje. Wat een slechte kampeerplaatsen. Onze auto had er moeite mee om naar "boven " te rijden. En tot na 12 uur muziek van uit de bar en tot half 3 geklets. In een putje in een van de douches lag een heleboel haar. Vies!! Aan de receptie kwam je niet ver met Engels of Duits.

4 sterren niet waard

S. Prins
29-9-2008

Deze camping is de 4 sterren absoluut niet waard. Ligt vlak aan de weg, geen restaurants/winkels in de buurt, weinig plekken voor tenten/caravans/campers en het sanitair was ronduit bedroevend. Slecht schoongemaakt, de badkamer voor kinderen was ook verouderd en in tijden niet schoon gemaakt. Nav de beloftes in folders/gidsen hadden we 4 nachten gepland, het werd er slechts 1. Bij vertrek deed nog iemand anders zijn beklag dus we waren niet de enigen.

Go4Holiday.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Green Park in Cagnes-sur-Mer, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Green Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.