Camping Green Park ****

Review geschreven door Jael

Hele fijne en rustige Camping

Jael
5-7-2017

Na een lange rit aangekomen op de Camping en heel erg warm ontvangen door de touroperator-mederwerker. Goede uitleg van de camping en ook de accommodatie was schoon en goed ingericht.

De camping ligt in de bergen maar is goed toegankelijk, ook ben je snel bij winkels en het strand van Canges sur mer. Het is erg mooi en veel natuur in de omgeving echt genieten. De camping zelf is heel rustig en niet te groot, wij hebben erg genoten. Het zwembad is ruim en heel erg fijn. Ook het personeel op de camping is zeer vriendelijk niks is te gek. Onze ventilator bleek erg veel lawaai te maken, die werd gelijk vervangen voor een andere ventilator. Ook kregen wij een tweede parasol om wat beter uit de zon te kunnen zitten. dat vonden wij een hele fijne en prettige ervaring. Wij hebben een hele fijne vakantie gehad ook onze hond was welkom en dit is erg fijn. Dank je wel voor deze mooi vakantie.