Camping Green Park ****

Bekijk alle reviews

Review geschreven door Wonink

Shabby camping aan de Cote d'Azur!

Wonink
24-1-2016

Wij zijn vorig jaar zomer een paar dagen als gezin op de camping geweest.

Het personeel was zeer vriendelijk bij ontvangst en zeer behulpzaam.

Wij hadden een chalet gehuurd. Best ruim, echter rook het heel muf in onze chalet en het was viezig. Vlekken, vuil op de vloer, muf ed...

De camping is shabby en niet kindvriendelijk. Je mag er helaas niet teveel van verwachten. De foto's doen anders aan misschien. Restaurant is slechte kwaliteit en vet, het winkeltje is prijzig en heel klein.

Wij hebben een mooie prijs betaald, dus qua verhouding kan dit kloppen. Verwacht je een gezellige, schone, kindvriendelijke en nette camping dan is dit niet uw camping!

Qua uitvalsbasis naar andere plaatsen ligt het zeer gunstig. Antibes en Fréjus zijn aanraders mbt het strand met kinderen.

Voor ons iets meer comfort de volgende keer!