Prima camping, centraal gelegen aan de Cote D'Azur

Review geschreven door niels_singeling

Prima camping, centraal gelegen aan de Cote D'Azur

niels_singeling,
11-8-2015

Prima en fijne camping, dicht bij Nice, Cannes, Grasse, Antibes etc (20-30 minuten rijden naar het centrum). Hebben een eigen pendelbus service van en naar het strand van Cagnes Sur Mer! Goede horeca met vriendelijk personeel. Fijn en schoon zwembad aflopend van ondiep naar diep. Camping heeft een klein winkeltje met in de ochtend vers brood. Op een paar minuten zijn er ook grotere supermarkten in Cagnes zelf. Cagnes Sur Mer heeft een publiek steentjes strand wat niet zo druk is als de bekendere badplaatsen aan de kust, je kunt hier lekker zwemmen en snorkelen. De camping heeft wat meer Franse en Engelse gasten, de sfeer is echter goed en gemoedelijk. Entertainment/activiteiten is wel gericht op Fransen, maar de speeltuin, het voetbalveld/basketbalveld en de pingpong tafels zijn ook leuk!