Camping Le Val de Durance

Camping Le Val de Durance
7,6

We hebben een aantal aanbieders voor Le Val de Durance voor je op een rij gezet:

93 reviews over Camping Le Val de Durance in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

Camping o.k., stacaravan klein, oud en versleten

Onder de maat, 24-9-2017

Ontvangst door n ongeïnteresseerde onvriendelijke dame. Later bleek zij n collega te hebben die zo ongeveer het tegenovergestelde was. Camping is wel o.k. hoewel dat afhankelijk is van je plek: sommige stacaravans staan heel dicht op elkaar, andere hebben iets meer ruimte en dus privacy. Zwembad is prima en schoon, meer bij camping is heerlijk, met strandje en ligbedden. Wel loslopende honden. Stacaravan (109) was t grootste pijnpunt...Een dergelijk oude en versleten caravan kan echt niet meer: kapot vloerzeil (groot stuk geplakt met bruin tape), kapotte deurposten, ouderwetse schuifraampjes (in w.c. en douche òf helemaal dicht òf helemaal open) met n hoop viezigheid ertussen èn waardoor tot 3x toe n invasie van mieren in de badkamer...Waarop het hele kozijn werd gesloopt en het werd afgeplakt met duct-tape...Restaurant om depressief van te worden zo sfeerloos, wèl afhaalmogelijkheden. Winkel is klein maar voldoet èn heeft 's morgens vers brood. Omgeving is heerlijk, Lourmarin n absolute aanrader!

Prima vakantie

Niels, 19-9-2017

Stacaravan in prima staat. Leuk maar koud zwembad. Kinderen (3 en 4 jaar) hebben zich echter prima vermaakt met de glijbaan. Heerlijk gezwommen en gevist in het meertje op de camping. Al met al een prima weekje gehad op deze camping.

Nooit meer

Karin, 2-9-2017

We hadden via touroperator een mobile home gehuurd. Deze was klein, oud en zeer vies.

De kraan zat los. Deze werd dezelfde dag nog gemaakt, maar omdat het aanrechtblad rot was hing hij na 2 dagen alweer los. De douchebak zat vol schimmel. De kitranden waren bijna verdwenen, waardoor het water onder de caravan weer naar buiten liep. Het matras zat vol vlekken. Hier hebben we wel een andere voor gekregen. Ook werd de mobile home nogmaals schoongemaakt.

Maar met een doekje en glassex kom je niet zover. Hier is het echt grover geschut voor nodig. De wc zat vol met aanslag. Ook was deze erg krap net zoals de rest.

Er stond op de site dat er een zit/eethoek was. Deze bestond uit een bankje voor 3 personen en een krukje die helemaal stuk was.De tafel die hier bijstond was tussen het blad en de poten volgepropt met stukken papier, omdat hij anders kantelde.

Wat wij ons afvragen is of touroperator zijn accommodaties controleert.

De camping vertoont wel achterstallig onderhoud.

Onze mobile home stond vrij dicht bij het meer. Iedere nacht was hier heel veel geschreeuw van jongeren. Er is op de camping bewaking, maar er werd niets aan gedaan.

Het enige pluspunt was dat er een mooi zwemmeer bij de camping lag.

Maar voor ons nooit meer.

Heerlijke vakantie!

Ivonne, 30-8-2017

Na wat negatieve reviews waren we voorbereid op een sobere accommodatie, we hadden voor de zekerheid zelfs een luchtbed meegenomen ivm slechte bedden. Maar was gelukkig niet nodig. Wij hebben via touroperator type Fygi 1 geboekt. Zou op gras staan, maar door droogte zag je geen verschil tussen zand en gras😀. Dit type is klein maar fijn. Wel waren we blij dat het steeds geweldig weer was, want anders was het wel erg klein. Het was netjes, maar wel verouderd. De bedden waren niet top, maar te doen. We misten een waterkoker en wijnglazen. Bij de receptie gaven ze aan dat dit klopt. Dit zou wat ons betreft bij de basisinventaris moeten horen. Camping was verder erg leuk, zwembad, meer, speeltuin en 's avonds vaak muziek. Onze kinderen hebben zich prima vermaakt met hun Nederlandse vriendjes en vriendinnen. Als tip zouden we nog mee willen geven dat het allemaal wel gastvrijer kan. Er zijn uitzonderingen, maar een vriendelijke gezicht of een lach doet wonderen!

Prima maar eenmalig

Hans Uiterdijk, 27-8-2017

Camping Le Val de Durance wordt beheert onder de vlag van Home-Air een in Frankrijk gevestigde organisatie wat in de praktijk wil inhouden dat de bezettingsgraad uit zo'n 90 tot 95 % Fransen bestaat wat een behoorlijke stempel druk op de sfeer van de camping. De mobile homes van Home-Air zijn inmiddels zo'n 10 jaar oud en hebben de tans des tijds niet echt overleeft. Vele gebreken en klein van stuk. Ben je wat groter van stuk wordt het al wat lastig. Het zwembad is klein maar voldoet in de regel prima, De bar en het restaurant word bestiert door Fransen die geen woord Engels of anderzijds kennen. Gelukkig maakt de ligging en omgeving een hoop goed en is bijzonder geschikt als uitvalbasis voor leuke uitstapjes,

Top vakantie gehad !!!

Ludo, 22-8-2017

Wij zaten met 3 personen (omdat onze oudste dochter op het laatste moment besloot niet mee te gaan) in een eurocamp stacaravan classis (3 slaapkamers en 1 douche..dus 6 slaapplekken)..ruimte genoeg dus.Stacaravan was netjes en van alle luxe voorzien.Airco is in deze regio onmisbaar !!.Het parkeren van de auto is op sommige plekken lastiger dan op andere plekken hangt dus erg af waar je staat.Voorzieningen op de camping zijn prima.Klein winkeltje met het "brood" nodige en de rest kun je halen bij een Super-U op +/- 15 km (voor ons was dit geen probleem).Bij het restaurant op de camping kun je lekker eten.Het zwembad is wat aan de kleine kant voor de camping maar hier hebben wij geen gebruik van gemaakt omdat wij altijd bij het meertje waren.Kom je er in het frans niet uit dan probeert iedereen van de camping in ieder geval je in het engels verder te helpen.

Er was elke avond wel wat te doen ,hier hebben wij geen last van gehad en wij hadden een caravan redelijk dicht bij het restaurant.Je kunt in de buurt ook lekker de "durance" bedwingen door wat km's te gaan roeien ,de dichst bijzijnde in Lauris was wel ff zoeken :-)

Wij hebben een geweldige vakantie gehad en de Camping is wat ons betreft zeker een aanrader.

nooit meer verschrikkelijk vuil

sofia, 22-7-2017

wij vonden het algemeen zeer slordig en vuil. caravans zijn zeer oud, kussens en matrassen onhygiënisch. Zeer arrogante gerante. Zeker geen 4 sterren waard, zelfs geen drie. Zeer vertekend beeld van het zwembad. Veel kleiner en onaantrekkelijker dan in de brochure.

Geen aanrader

Raymond Bakkeren, 1-7-2017

Camping is absoluut niet meer van deze tijd.

Oud en slecht sanitair. Geen gras op de staanplaats.

Zeer stoffig en slecht onderhouden groenvoorzieningen.

Geen behoorlijke plaatsjes op loopafstand en supermarkt op 15km

echt gedateerde caravans en te klein

johan, 30-6-2017

De camping is prima echt mooi zwemmeer met zandstrand prima eten op terras tegen schappelijke prijs en vriendelijk personeel. Echter de caravans zijn te oud en te klein en staan op zeer kleine plekken als je je auto wil inparkeren moet je een paar keer steken en als de buren er ook staan moet wel een van de twee iets doen anders kom je er niet in Bedden van 1.90 lang een toegangsdeur van 1.90 hoog binnendeuren van 45 cm breed en op het toilet zit er nog een toiletrolhouder van 13 cm in de weg dus je moet niet te dik en aardig lenig zijn om daar je behoefte te doen. De douchedeur is 1.78 cm hoog dus ja ik ben geen ezel want stootte elke keer mijn hoofd met als gevolg dat ik nu nog de wondjes op mijn hoofd heb.

kortom prima camping, mooie omgeving prima meer, zwembad winkeltje, restaurant en vriendelijk personeel maar allel aanwezige Nederlanders welke via touroperator hadden geboekt voelden zich bekocht want dit zijn echt geen bali caravans en niet meer van deze tijd.

Leuke vakantie met veel mogelijkheden.

Rita Jansen, 30-6-2017

Aangename,grote, verzorgde camping. Leuk zwembad zowel voor de kleintjes als voor de grotere. Mooie vijver met zwemgelegenheid. Handig winkeltje en één uur per dag gratis Wifi! Goede gelegenheid met groot terras voor een etentje of een lekker ijsje.

De camping is rustig gelegen maar toch niet zo ver van het dorp Cadenet waar op maandag een gezellige markt is.In de verdere omgeving mooie dorpen die de moeite waard zijn voor een bezoekje. Gelegenheid om zelfs met kinderen te fietsen op rustige wegen tot 15 km in de omtrek,verder wordt het zwaarder.

Wij hadden een leuke vakantie en hebben genoten zowel van de camping als van de altijd verrassende uitstappen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Val de Durance in Cadenet, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Val de Durance zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Le Val de Durance scoort een 7.62 uit 10 op basis van 216 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: