Tijdelijk €25 aanbetaling

Le Val de Durance

We hebben de beste aanbieders voor Camping Le Val de Durance voor je op een rij gezet:

6.3VoldoendeScore uit 258 reviews
+55

6.3VoldoendeScore uit 258 reviews
  • 6.9Staat v/h sanitair
  • 6.9Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Op Camping Val de Durance (Cadenet) komen veel Fransen, waardoor je echt dat vakantiegevoel krijgt. Je kunt zwemmen in het zwembad en het meer van de camping, dus er is altijd genoeg plek. Het eten op de camping is simpel maar goed. De camping ligt vlakbij de rivier de Durance en bij het indrukwekkende natuurpark Parc Naturel Régional des Alpilles.

258 Reviews over Le Val de Durance

• 6Nicole17-08-2022

Voor de 2e keer geprobeerd, maar niet meer.

We hadden de laatst beschikbare caravan. En dus ook de meest stomme plek. Alleen maar zon op het terras (als het 38 graden is), naast de pingpoingtafels en zicht op het restaurant. Daar is het elke avond herrie. De schijnwerpers aan de bomen stonden ook op onze caravan gericht. Niet fijn. Het zwembad is echt te klein voor zoveel mensen. Water koelde niet af en was niet schoon meer. Geen toezicht in het zwembad. Meertje is prima. Verder prima uitvalsbasis voor veel uitstapjes. (gorges de regalon, kanoën, lourmarin). De caravan zelf was oud, niet goed schoongemaakt, onhandige keuken, lauw afwaswater, scheve koelkast die niet sloot. Wel prima bedden. Maar erg weinig opbergruimte. De kids hebben zich gelukkig wel vermaakt. Maar van comfort was niet zoveel sprake. Animatie is alleen op fransen gericht. Doen verder een hoop hoor. Maar het is teveel herrie. Deze camping doen wij niet meer aan. Eten in het restaurantje is verder prima.

• 7Staat v/h sanitair
  • 7An22-08-2020

Leuke camping

We verbleven in een oude caravan, niet echt super proper bij aankomst wat we in coronatijden wel wat verwachtten..in de bar en in het zwembad had men nog nooit gehoord van Corona 😁er was een ruim aanbod van animatie, een winkeltje waar je elke dag brood,chocokoeken en croissants kon kopen! Super glijbanen aan het zwembad maar jammer dat het hier steeds overvol was! Super dat er dan strandje was ook nog.Wij zijn ook gaan zwemmen in de Durance zelf om de drukte wat te ontlopen... Restaurant tip in de buurt : chez felicien

• 8David20-08-2020

Super vakantie voor jong en oud

Toffe vakantie gehad (12 Aug - 19 Aug). Klein zwembad maar is voor ons ruim voldoende. Leuke glijbanen (2 nieuwe). Op 2 minuten wandelen een meer waar je met de rubberboot kan op varen en visjes vangen met een schepnetje (heerlijk voor de kleintjes). Voldoende animatie voor jong en oud. Deze camping doet supergoed zijn best om een goede vakantie te bieden. Jammer dat mensen er herrie tot 23u30 van maken. Als je om 21u wil gaan slapen kan je inderdaad beter met een tent in de bergen kruipen of gewoon thuis blijven.

• 6Eetgelegenheden
  • 5Robert09-08-2020

Waardeloos

Als je van keiharde animatie houdt, die elke avond tot 23.30 over de camping schalt moet je vooral hierheen gaan. Zonde, want het is wel een mooie camping met een goede ligging, maar dit luidruchtige gedoe is aan mij niet besteed. Nog nooit ergens eerder weggegaan maar dat gaat dit jaar toch echt gebeuren, echt zonde

• 5Eetgelegenheden
  • 8Martijn04-08-2020

Compleet dus een perfecte camping

Deze zomer voor het eerst met een samengesteld gezin (2 volw. + 6 kids 16/14/12/12/10/7) via LuxCamp bij deze camping terechtgekomen. We hebben een stacaravan voor 8 personen geboekt. Positief: niet te druk en voornamelijk een Franse camping (animatie Frans, de receptie en het restaurant beheersen Engels prima). Mooi zwembad met 3 heerlijke glijbanen. Voldoende ligbedden. Het meertje (zandstrand en zand in het bewaakte zwemgedeelte) bij de camping is schoon en lekker qua temperatuur en zorg voor voldoende verkoeling bij 2 weken 35+ graden. Camping wordt goed onderhouden en personeel is doorgaans vriendelijk. Sanitair schoon. Aanbod kampwinkel is summier, maar voldoende. Een Baquette kost €1,- en daar hebben we er veel van gehaald. Op ongeveer 10 minuten lopen van de camping kun je ook een verfrissende duik in het stromende riviertje de Durance nemen. Waterschoenen mee wel handig! Minder: zwembad wat klein.

• 8Pascal10-11-2019

Super leuke camping voor gezinnen met jonge kids.

Wij waren hier afgelopen zomer met onze twee kids 6 en 4 jaar en hebben een top vakantie gehad. Mooie ruime plekken, goed formaat caravans en leuke zwembadje met 3 super leuke glijbanen. Daarnaast ligt het aan een leuk klein meertje met zandstrandje. Daarnaast is er veel te doen in de buurt (30min rijden) canoen, klimbos, pretparkje, kloof (mooi wandeltochtje),kastelen, leuke marktjes en dorpjes.

Min puntje zou kunnen zijn dat animatie allemaal in het Frans is maar wij hebben hier geen last van gehad.

• 7Staat v/h sanitair
  • 9De Bruyne F.20-08-2019

Aan te raden verblijf

Goede camping over het algemeen, niet te groot en mooi gerenoveerd. Reeds 4de jaar dat we er naartoe gaan. Dit jaar spijtig voorval : we lagen aan het meer met onze caravan en er was heel veel nachtlawaai van jongeren die onder invloed waren van alcohol (zo werd ons door de verantwoordelijke aan de receptie en de security gemeld). Er waren ook ouders bij. Het probleem was gekend maar ze konden er weinig aan doen. Er was security naartoe gegaan en politie maar het bleef duren, er werd niet opgetreden. Zonder dit probleem blijft de camping wel een aanrader. Top restaurantje en heel mooi gebied om te verblijven en te fietsen !

• 9Eetgelegenheden
  • 7Chat0616-08-2019

bungalow

Pas de clime , trop petit,pas de radio ni de four ,organisation super ainsi que le service ,animateur michel super

• 8Manon et Andrea et Quentin16-08-2019

remerciement Michel

Merci a Michmiche qui nous a bien fait rire et nous a distrait durant notre séjour.

• 8Eetgelegenheden
  • 8Les moyennes16-08-2019

Super séjour seul défaut le Mobil home sale poussiéreux avec des araignées et leur toile ,et vetuste

Camping Le Val de Durance info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkBeschikbaar