Camping Le Val de Durance

Camping Le Val de Durance
7,7

We hebben een aantal aanbieders voor Le Val de Durance voor je op een rij gezet:

224 reviews over Camping Le Val de Durance in het Nederlands

Volgend jaar weer een andere camping

Sandra
15-8-2018

We verbleven op deze camping twee weken in de zomervakantie. Met onze dochters van 7 en 14. De ligging van onze caravan was goed, lag hoog en een ruime plek. Al waren er ook gedeeltes waar je meer op elkaar zit of dicht bij bv restaurant/animatie. Zwembad vond ik een beetje tegen vallen leek op de foto groter. Meer is prima , kun je lekker liggen op een strandbedje en heerlijk water. Erg veel Fransen op deze camping dus voor de kinderen geen aansluiting. Animatie is er wel bv s’avonds karaoke, kinderdisco, cabaretier , maar echt op de Fransen gericht . Klein winkeltje is prima voor s’morgens je brood te halen en wat kleine dingen te kopen. Omgeving is mooi, maar niet super veel te doen.

Décontracté, très amiable, ont se très bien reposés. Lac et piscine.

Rustige terrassencamping met meer en zwembad.

Veronique
6-8-2018

De camping ligt afgelegen, hierdoor moet je best een stukje rijden naar een grotere supermarkt e.d. (10 min.) De camping beschikt wel over een winkeltje waar je veel kunt kopen tegen schappelijke prijzen. Zwembad oogt kleiner dan op foto’s. Erg druk bezocht! Het meer maakt veel goed. Genoeg ligbedden. Animatie erg op de Fransen gericht. Savonds gezellig druk bij de bar en het restaurant. Pizza’s smaakten erg goed! Wij vonden de camping over het algemeen een beetje saai en ongezellig. Mede ook doordat de accomodaties veelal achter elkaar geplaatst zijn. Sanitair en accommodatie was erg schoon. Genoeg sportmogelijkheden aanwezig. Wij hebben in de ochtend vaak dorpjes bezocht zoals Rousillion wat een echte aanrader is. Kortom prima camping voor een paar dagen maar niet voor herhaling vatbaar. Wij zoeken toch meer levendigheid.

cadre magnifique

ajimi
3-8-2018

Super accueil, super sourire MERCI, cadre agreable et animations au top, piscine propre et lac sécurisé

Prachtige omgeving

Fam. van Vroenhoven
        28-7-2018

Ontvangst was bijzonder ongastvrij. Na een lange reis stonden we voor de slagboom die volgens de receptioniste niet door hen geopend kon worden. Heel vaag verhaal echter de volgende dag stond een bestelbus voor de slagboom en dezelfde donkere dame (40-50 jaar oud) in kwestie deed voor deze Fransoos moeiteloos de slagboom omhoog.

Huisjes zijn klein gedateerd maar bij ons echt schoon. Wel jammer dat er met de warmte geen raam open kan ivm ontbreken horren.

Het meer is prima echter het zwembad meer dan overbevolkt, zowel mensen als wespen.

Camping is sfeervol, groen en schoon. Animatie doet erg hun best.

Bedienend personeel in het restaurant is zozo. De één neemt je menu op, de ander alleen de drank. En één mag alleen eten serveren. Dus dat moet je maar net weten.

Publiek sanitair en doucheruimtes zijn nieuw en redelijk schoon.

Kids hadden het naar hun zin, willen volgend jaar wel weer naar iets anders.

Veel mooie dorpjes

Camping tres adapté pour une famille un grand bravo pour les responsables de ce camping qui malgré un travail énorme en cette saison restent des plus agreables

Klein zwembad

Rustigen zeer vriendelijk

magnifique

marcon yannick
        30-5-2018

superbe camping, accueil très chaleureux, convivial , un service impeccable, les bungalows très bien aménagés, à recommander et un retour très possible, continuez ainsi, merci pour tout

deuxième visite Super

elo
        21-5-2018

Une petite coupure avant les grandes vacances un personnel sympa un camping propre

Camping o.k., stacaravan klein, oud en versleten

Onder de maat
            24-9-2017

Ontvangst door n ongeïnteresseerde onvriendelijke dame. Later bleek zij n collega te hebben die zo ongeveer het tegenovergestelde was. Camping is wel o.k. hoewel dat afhankelijk is van je plek: sommige stacaravans staan heel dicht op elkaar, andere hebben iets meer ruimte en dus privacy. Zwembad is prima en schoon, meer bij camping is heerlijk, met strandje en ligbedden. Wel loslopende honden. Stacaravan (109) was t grootste pijnpunt...Een dergelijk oude en versleten caravan kan echt niet meer: kapot vloerzeil (groot stuk geplakt met bruin tape), kapotte deurposten, ouderwetse schuifraampjes (in w.c. en douche òf helemaal dicht òf helemaal open) met n hoop viezigheid ertussen èn waardoor tot 3x toe n invasie van mieren in de badkamer...Waarop het hele kozijn werd gesloopt en het werd afgeplakt met duct-tape...Restaurant om depressief van te worden zo sfeerloos, wèl afhaalmogelijkheden. Winkel is klein maar voldoet èn heeft 's morgens vers brood. Omgeving is heerlijk, Lourmarin n absolute aanrader!

Vrij Uit

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Val de Durance in Cadenet, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Val de Durance zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Le Val de Durance scoort een 7.67 uit 10 op basis van 224 reviews.