Camping Le Val de Durance

Camping Le Val de Durance
7,7

We hebben een aantal aanbieders voor Le Val de Durance voor je op een rij gezet:

98 reviews over Camping Le Val de Durance in het Nederlands

Met jonge kinderen

Heerlijk camping maar niet in deze caravan

Karin Rem
25-8-2018

Leuke en gezellige camping. Mooi plek om van hier uit uitstapjes te maken.

Strandje bij het meer is heerlijk en de bedjes zalig. Pizzas en de patat op de camping is aan te bevelen. De mobile home villa voor 4 personen moet nodig opgeknapt worden. De wc en bad kamer zijn veel te Klein en de "keuken" ouderwets. Duur betaald voor deze type caravan op deze camping

Volgend jaar weer een andere camping

Sandra
15-8-2018

We verbleven op deze camping twee weken in de zomervakantie. Met onze dochters van 7 en 14. De ligging van onze caravan was goed, lag hoog en een ruime plek. Al waren er ook gedeeltes waar je meer op elkaar zit of dicht bij bv restaurant/animatie. Zwembad vond ik een beetje tegen vallen leek op de foto groter. Meer is prima , kun je lekker liggen op een strandbedje en heerlijk water. Erg veel Fransen op deze camping dus voor de kinderen geen aansluiting. Animatie is er wel bv s’avonds karaoke, kinderdisco, cabaretier , maar echt op de Fransen gericht . Klein winkeltje is prima voor s’morgens je brood te halen en wat kleine dingen te kopen. Omgeving is mooi, maar niet super veel te doen.

Rustige terrassencamping met meer en zwembad.

Veronique
6-8-2018

De camping ligt afgelegen, hierdoor moet je best een stukje rijden naar een grotere supermarkt e.d. (10 min.) De camping beschikt wel over een winkeltje waar je veel kunt kopen tegen schappelijke prijzen. Zwembad oogt kleiner dan op foto’s. Erg druk bezocht! Het meer maakt veel goed. Genoeg ligbedden. Animatie erg op de Fransen gericht. Savonds gezellig druk bij de bar en het restaurant. Pizza’s smaakten erg goed! Wij vonden de camping over het algemeen een beetje saai en ongezellig. Mede ook doordat de accomodaties veelal achter elkaar geplaatst zijn. Sanitair en accommodatie was erg schoon. Genoeg sportmogelijkheden aanwezig. Wij hebben in de ochtend vaak dorpjes bezocht zoals Rousillion wat een echte aanrader is. Kortom prima camping voor een paar dagen maar niet voor herhaling vatbaar. Wij zoeken toch meer levendigheid.

Prachtige omgeving

Fam. van Vroenhoven
28-7-2018

Ontvangst was bijzonder ongastvrij. Na een lange reis stonden we voor de slagboom die volgens de receptioniste niet door hen geopend kon worden. Heel vaag verhaal echter de volgende dag stond een bestelbus voor de slagboom en dezelfde donkere dame (40-50 jaar oud) in kwestie deed voor deze Fransoos moeiteloos de slagboom omhoog.

Huisjes zijn klein gedateerd maar bij ons echt schoon. Wel jammer dat er met de warmte geen raam open kan ivm ontbreken horren.

Het meer is prima echter het zwembad meer dan overbevolkt, zowel mensen als wespen.

Camping is sfeervol, groen en schoon. Animatie doet erg hun best.

Bedienend personeel in het restaurant is zozo. De één neemt je menu op, de ander alleen de drank. En één mag alleen eten serveren. Dus dat moet je maar net weten.

Publiek sanitair en doucheruimtes zijn nieuw en redelijk schoon.

Kids hadden het naar hun zin, willen volgend jaar wel weer naar iets anders.

Veel mooie dorpjes

ben 2 maal naar daar geweest is genoeg op die camp

Dhr.hugo
7-7-2018

Klein zwembad

Rustigen zeer vriendelijk

Camping o.k., stacaravan klein, oud en versleten

Onder de maat
24-9-2017

Ontvangst door n ongeïnteresseerde onvriendelijke dame. Later bleek zij n collega te hebben die zo ongeveer het tegenovergestelde was. Camping is wel o.k. hoewel dat afhankelijk is van je plek: sommige stacaravans staan heel dicht op elkaar, andere hebben iets meer ruimte en dus privacy. Zwembad is prima en schoon, meer bij camping is heerlijk, met strandje en ligbedden. Wel loslopende honden. Stacaravan (109) was t grootste pijnpunt...Een dergelijk oude en versleten caravan kan echt niet meer: kapot vloerzeil (groot stuk geplakt met bruin tape), kapotte deurposten, ouderwetse schuifraampjes (in w.c. en douche òf helemaal dicht òf helemaal open) met n hoop viezigheid ertussen èn waardoor tot 3x toe n invasie van mieren in de badkamer...Waarop het hele kozijn werd gesloopt en het werd afgeplakt met duct-tape...Restaurant om depressief van te worden zo sfeerloos, wèl afhaalmogelijkheden. Winkel is klein maar voldoet èn heeft 's morgens vers brood. Omgeving is heerlijk, Lourmarin n absolute aanrader!

Prima vakantie

Niels
19-9-2017

Stacaravan in prima staat. Leuk maar koud zwembad. Kinderen (3 en 4 jaar) hebben zich echter prima vermaakt met de glijbaan. Heerlijk gezwommen en gevist in het meertje op de camping. Al met al een prima weekje gehad op deze camping.

Nooit meer

Karin
2-9-2017

We hadden via touroperator een mobile home gehuurd. Deze was klein, oud en zeer vies.

De kraan zat los. Deze werd dezelfde dag nog gemaakt, maar omdat het aanrechtblad rot was hing hij na 2 dagen alweer los. De douchebak zat vol schimmel. De kitranden waren bijna verdwenen, waardoor het water onder de caravan weer naar buiten liep. Het matras zat vol vlekken. Hier hebben we wel een andere voor gekregen. Ook werd de mobile home nogmaals schoongemaakt.

Maar met een doekje en glassex kom je niet zover. Hier is het echt grover geschut voor nodig. De wc zat vol met aanslag. Ook was deze erg krap net zoals de rest.

Er stond op de site dat er een zit/eethoek was. Deze bestond uit een bankje voor 3 personen en een krukje die helemaal stuk was.De tafel die hier bijstond was tussen het blad en de poten volgepropt met stukken papier, omdat hij anders kantelde.

Wat wij ons afvragen is of touroperator zijn accommodaties controleert.

De camping vertoont wel achterstallig onderhoud.

Onze mobile home stond vrij dicht bij het meer. Iedere nacht was hier heel veel geschreeuw van jongeren. Er is op de camping bewaking, maar er werd niets aan gedaan.

Het enige pluspunt was dat er een mooi zwemmeer bij de camping lag.

Maar voor ons nooit meer.

Heerlijke vakantie!

Ivonne
30-8-2017

Na wat negatieve reviews waren we voorbereid op een sobere accommodatie, we hadden voor de zekerheid zelfs een luchtbed meegenomen ivm slechte bedden. Maar was gelukkig niet nodig. Wij hebben via touroperator type Fygi 1 geboekt. Zou op gras staan, maar door droogte zag je geen verschil tussen zand en gras😀. Dit type is klein maar fijn. Wel waren we blij dat het steeds geweldig weer was, want anders was het wel erg klein. Het was netjes, maar wel verouderd. De bedden waren niet top, maar te doen. We misten een waterkoker en wijnglazen. Bij de receptie gaven ze aan dat dit klopt. Dit zou wat ons betreft bij de basisinventaris moeten horen. Camping was verder erg leuk, zwembad, meer, speeltuin en 's avonds vaak muziek. Onze kinderen hebben zich prima vermaakt met hun Nederlandse vriendjes en vriendinnen. Als tip zouden we nog mee willen geven dat het allemaal wel gastvrijer kan. Er zijn uitzonderingen, maar een vriendelijke gezicht of een lach doet wonderen!

Prima maar eenmalig

Hans Uiterdijk
27-8-2017

Camping Le Val de Durance wordt beheert onder de vlag van Home-Air een in Frankrijk gevestigde organisatie wat in de praktijk wil inhouden dat de bezettingsgraad uit zo'n 90 tot 95 % Fransen bestaat wat een behoorlijke stempel druk op de sfeer van de camping. De mobile homes van Home-Air zijn inmiddels zo'n 10 jaar oud en hebben de tans des tijds niet echt overleeft. Vele gebreken en klein van stuk. Ben je wat groter van stuk wordt het al wat lastig. Het zwembad is klein maar voldoet in de regel prima, De bar en het restaurant word bestiert door Fransen die geen woord Engels of anderzijds kennen. Gelukkig maakt de ligging en omgeving een hoop goed en is bijzonder geschikt als uitvalbasis voor leuke uitstapjes,

Allcamps

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Val de Durance in Cadenet, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Val de Durance zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.