Hotel L'Horizon

Hotel L'Horizon
8,4

1 review over Hotel L'Horizon in het Nederlands

Buitenkant mooi, binnen vergane glorie

Karin
30-6-2017

Muffig hotel, vieze kleine stinkende lift, kamer schoon maar erg gedateerd, uitzicht mooi, Frans balkonnetje, voor het kleine zwembad even de weg oversteken, zelf een kapotte parasol en vieze matjes uit de berging organiseren, dan lekker genieten van het uitzicht. Als je eenmaal in het zwembad bent is het er moeilijk uitkomen, er is wel een soort van trappetje in het water maar zonder handvaten...ontbijt wordt op een dienblad bezorgd ( wel goed) in de tuin of op het terras aan de overkant in de volle zon( geen parasols) eten kan je er niet daarvoor moet je 100 meter naar het dorp lopen en kiezen uit een 6tal restaurantjes. Een hotel voor rustzoekers...met weinig of geen eisen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel L'Horizon in Cabris, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel L'Horizon zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel L'Horizon scoort een 8.39 uit 10 op basis van 4 reviews.