Reviews over Cabriès

Zeer goed voor gezinnen met jongere kinderen

zertyx,
    22-8-2012

We hebben met twee volwassenen en twee kinderen (2 en 5 jaar) verbleven in een huisje voor 6 en hadden daardoor twee slaapkamers en voldoende ruimte.

De huisjes zijn nieuw en comfortabel (airco, microgolf, afwasmachine). Matrassen zijn wat hard. Er is een terras met tuinmeubilair.

De sfeer was rustig. Alle andere gasten waren Fransen, de meeste met jonge kinderen. Er is een zwembad (met afzonderlijk peuterbad) waar het overdag wel erg druk is. Hoewel geen 'handdoekleggers' waren dikwijls alle ligzetels bezet en was het wachten tot er eentje vrij kwam. Er is een klein speeltuintje en enkele petanquebanen. Er zijn activiteiten voor kinderen van 4-11 jaar. Onze kinderen zijn hier niet geweest omdat de anderen Franstalig waren.

Het domein met parking is afgesloten door een hek met code.

Auto's kunnen alleen binnen tot op de parking. Verder zijn het smalle wegjes waar alleen de golfkarren van het onderhoudspersoneel rijden.

Het verblijf is ons zeer goed bevallen.