Camping La Bonde

Hetty
23-9-2017

vriendelijke receptie.

snackbar/restaurant redelijk goed

slecht onderhouden, zeer sober sanitair

niet alle hondenbezitters ruimen de ontlasting op

Wereld Plek. Paradijsje

Frank En Jacqueline
17-9-2013

Dit jaar weer eens op camping La Bonde geweest. Prachtig meer en goede ligging. Eigenaars zeer vriendelijk en erg gezellig. Restaurant gezellig druk.

't was weer goed vertoeven. Prijs is top. € 33,00 per nacht.

Nooit meer

Wim van Ruijven
10-6-2013

Deze zomer ben ik hier geweest, ik herken vele van onderstaande opmerkingen. Ja de camping ligt op een goede plek en je bent snel in AIX en Marseille. Nadelen zijn echter de dramatische voorzieningen op de camping. Ik begrijp dat je voor deze prijs geen luxe kan verwachten en dat hoeft ook helemaal niet maar wat ik wel verwacht is hygiene en dat is hier ver te zoeken. Dramatisch slechte wc's en douche's te smerig voor woorden! Tevens maken de vele loslopende honden dit zeker geen plek voor loslopende kinderen! Al met al een slechte camping en geen plek waar wij snel zullen terug komen. U bent gewaarschuwd!

Prachtig gelegen aan meer, veel herrie

richardvanderstraaten
3-8-2012

2 dagen injuli 2012 hier gestaan. mooie camping met mooie ligging aan meer, eigen restaurant en campingwinkel met vers vlees, brood en groente. Mooie ruime plekken met voldoende schaduw. Overdag redelijk rustig. Er lopen wat oude mannetjes op de camping die onzedelijke voorstellen doen. In de avond wanneer het volgens campingregels rustig zou moeten zijn gaan de camping bewoners steeds meer herrie maken en feesten er vrolijk op los met harde muziek tot 1 of 2 uur snachts. Erg jammer dit is in potentie een mooie camping voor gezinnen, maar ik ga er nooit meer heen na 2 nachten niet slapen. Er is snachts geen enkele controle door de eigenaar. Bij melden van de geluidsoverlastklacht volgt geen enkel excuus voor ongemak of enig bewijs dat men er iets aan gaat doen. Wellicht prima camping voor jongeren, overdag zonnen bij het meer en snachts feesten.

Schön, schön!

Catweazle
1-8-2011

Per Zufall fanden wir einen wunderschön gelegenen Campingplatz in ländlicher Idylle am Luberon. Zentral gelegen zwischen Aix, Avignon, Rustrel, nicht weit nach Marseille und der Côte d'Azur! Camping, so wie wir uns das vorstellen, ohne nervige Bespaßung, buntem Einheitsunterhaltungsmatsch. Gutes Essen (hervorragendes Fleisch, was auch im Laden des Platzes gekauft werden kann) im Restaurant an der Uferpromenade. Gute Livemusik! Kein Platz für phantasielose Animationssüchtige! Wir kommen wieder!!!

Al jaren favoriet

Delbi
19-2-2011

Deze camping is zoals een camping hoort te zijn. Zoekt u een zogeheten 'glamping', dus een resort vermomd als camping, dan zult u hier niet vinden wat u zoekt. Camping de la Bonde ligt midden in de prachtige natuur, waar naar hartenlust gefietst, gewandeld en gezwommen kan worden. Ik kwam hier in mijn jeugd al regelmatig en keer sinds enige jaren vaak terug met mijn gezin. Niet meer in een tent, maar in een mobile home, die tegen een zeer schappelijke prijs gehuurd kan worden. Wij vinden het heerlijk en hopen dat alle vakantiegangers die uit zijn op luxe gauw een straatje verder rijden!

Primitieve camping

J
17-2-2011

Hier een aantal jaren geleden gekomen met mijn toenmalige vriendin. Sanitair is in zeer slechte staat, douche werkt uitsluitend door aan een ijzeren kabel te trekken, toiletten zonder wc bril en wasbakken smerig.

Liggen van de Camping zelf is goed.. Aix en Provence is goed te bereiken evenals Marseille.

Voor mij is dit echter de laatste keer dat ik op deze camping geweest ben, loslopende honden, slechte hygiene en de vele ouderen (en dito sfeer) maken deze camping niet tot de ideale vakantiebestemming

Een all time favourite

Joberta
21-6-2009

Deze camping ligt fantastisch aan een meer en heeft uitzicht op het hoogste punt van de Luberon. In het meer kan je heerlijk zwemmen en aan de verschillende strandjes goed zonnen. De camping zelf is heel ruim opgezet door de vriendelijke eigenaren. De meeste gasten komen hier al vele jaren en dit draagt bij aan de gemoedelijke sfeer. Ben je uit op drukke, luxe campings voor verwende koters, blijf dan vooral weg! Alle anderen zullen zich hier heerlijk vermaken.

Fantastische plek in de zomer

Van Buggenhout Luc
10-6-2009

Camping de la Bonde is leven als god in Frankrijk.Zijn reeds meer dan 30 jaar bezoekers op la Bonde en inderdaad sanitair laat soms te wensen over maar de meesten vergeten al vlug dat ze zelf een beetje verantwoordelijk zijn voor een minimum onderhoud van sanitaire instalaties denk ook eens aan wie na u komt verder vlak aan het meer gelegen ideaal dus voor met kleine kinderen want men hoeft de camping niet te verlaten om naar het water te gaan verder een goed afhaalrestaurant en een prima restaurant plus een gezellig terras ook nog een campingwinkel waar men aan redelijke prijzen zowat alles kan kopen zowel slager als kruidenier.en natuurlijk moet je niet verwachten dat je hier de luxe van een 5sterren camping gaat vinden de prijs is er dan ook naar.Zeker een aanrader in de zomer

Sanitair dramatische staat, slecht toegankelijk voor ouderen, loslopende honden niet voor herhaling vatbaar

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Bonde in Cabrieres d'Aigues, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Bonde zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping La Bonde scoort een 5.47 uit 10 op basis van 10 reviews.