Reviews over Cabasse

Zeer aangename B&B in de Var

Celis Nico,
    20-7-2014

We hebben pas 1 week in maison c achter de rug en zijn met spijt in het hart vertrokken. Zeer aangenaam verblijf gehad met lekker ontbijt, geweldige bedden in de mooie kamers.

Goede ligging, alles binnen 1 uur afstand wat de moeite is.

Fantastische rustige plek !

Desiree Curfs,
    4-6-2014

De accommodatie is nieuw, de kamers zijn prima ingericht met heerlijke bedden. Het ontbijt, de table d'hotes en de overige voorzieningen (zwembad, gezamenlijke ruimte, ijskast met drank, koffiezetapparaat) zijn goed. De Belgische eigenaren (Johan en Kathleen) zijn bijzonder behulpzaam en gastvrij. Cabasse is uitstekend gelegen voor zowel uitstapjes naar de Cote d'Azur als het binnenland (Lac de St. Croix, Gorges du Verdon). Een rustige en prima plek om te verblijven !

Heerlijke plek.

Gerdien,
    29-9-2013

Een heerlijke plek om tot rust te komen, het ligt midden in de natuur met een mooi uitzicht op de heuvels.

Prettige ruime schone kamers met een geweldig bed. Het kleine dorpje Cabasse heeft niet veel te bieden, maar in de omgeving is voldoende te vinden voor wie het niet erg vind om 15 min te rijden.

Wij hebben het prima naar ons zin gehad en komen zeker nog eens terug.

Zalige vakantie in de Provence

Jos Willemaars,
    24-9-2013

Zeer ruime nieuwe kamers met heel groot boxspring bed, heel gastvriendelijk uitbaters die altijd klaar staan om te helpen bij het plannen van uitstappen en dergelijke. Zeer knap uitzicht alsook rustig en centraal gelegen.

Groot zwembad en zeer lekkere table d'hote.

Zeer mooie kamer , alle rust.

Herman,
    12-9-2013

Dit is een spiksplinter nieuwe B&B , en dat merk je ook . Alles zeer mooi afgewerkt , zeer mooie , ruime en nette kamer, 10/10 . Prachtige ligging voor wie tot rust wil komen , mooi uitzicht . De toegang tot de woonst is iets moeilijker , aangezien gelegen op een stijle helling , absoluut een afrader voor mensen moeilijk ter been. Het ontbijt, mocht , gezien de prijs , iets rijkelijker zijn. Niks te kort , maar eerder gewoon.

De toegang tot de , gelegen in het zeer landelijk Cabasse , is eerder een nadeel , gezien de lange smalle kronkel wegentjes die je minstens 15 min onderweg houden voor je enig andere weg tegenkomt. Het dorp Cabasse was eerder te vermijden aangezien sommige wegentjes maar 'een wagen breed zijn , en bij het tegenkomen van een tegenligger er geen andere mogelijkheid is dan achteruit teruggaan..

Aangezien we niet konden dineren op de b&b waren we verplicht iedere avond terug op pad te gaan voor een vermoeinde rit , zeker na een daguitstap .

Cabasse scoort een 6,7 uit 10, op basis van 3 reviews