8,4

8 reviews over Camping Le Haut Chandelalar - Centre Naturiste in het Nederlands

Balsem voor lijf en ziel

Familie De Ligt
28-7-2018

Ook dit jaar zijn we weer afgereisd in richting Provence om bij te tanken op onze favoriete camping Le Haut Chandelalar. Wij zijn hier nu 2 weken en genieten volop van de camping met zijn ruige omgeving. Je kunt hier geweldig wandelen. Dit jaar zijn hier veel meer vogels dan in andere jaren. Op de camping is het heerlijk stil en we hebben absoluut geen last van lawaai zoals in een eerdere recensie genoemd. Er is geen reden om niet hiernaartoe te komen dit jaar! Wij zijn hier nu 2 weken en hangen er nog een week aan! Yves, Muriel, Gregoire, Heloise met Tymeo: bedankt weer voor jullie gastvrijheid en een heerlijke vakantie!

Gereisd Met partner in juli 2018

De mooiste camping in de Zuid Frankrijk

Henk in ‘t Groen
24-7-2018

Wij komen al 25 jaar op deze camping. Een waar paradijsje, met prachtige plaatsen in het bos. Muriël en Yves zijn de eigenaars en ze doen er alles aan om je het naar de zin te maken. Soms echter valt het niet mee om het iedereen naar de zin te maken, vooral als er mensen zijn die zich niet uiten maar alles aangeboden willen krijgen. Muriël spreekt goed Nederlands, dus stel je vraag! Overlast van het energiebedrijf is er in de vier weken die we er nu staan nauwelijks. Je hoort wel eens wat of er vliegt een helicopter op grote afstand van de camping. Zit je aan de oostkant van de camping op het randje dan kan het zijn dat je wel eens wat hoort, maar de mensen die er nu staan vinden geen enkel probleem. De eigenaren kunnen daar overigens zelf niets aan veranderen. Kom naar deze prachtige camping om te genieten van rust, ruimte en vriendschap.

Gereisd Met partner in juli 2018

Ik zal dit jaar zeker niet adviseren te gaan!

Dhr de Lange
6-7-2018

Wij kiezen graag plaatsen uit waar het rustig is en volgens de reviews moest dat de plaats zijn om te verblijven, een werkelijk prachtige omgeving, die voor fietsers echt ideaal is: weinig verkeer en goede wegen.. dat was allemaal goed... Totdat het Franse energiebedrijf de elektrischiteit masten ging vervangen op en rondom het park.. iedere ochtend begon om 07.30 de vrachtwagens te rijden die gingen boren en graven en dat hield de hele dag aan! Dat was erg storend want we hadden duidelijk gevraagd om een rustige plek en de eigenaar wist dat dit zou plaatsvinden en heeft ons niet op de hoogte gesteld en geen alternatief aangeboden. Het boren was zelfs zo erg dat we zelfs een dag van het park gevlucht zijn.. Volgens de eigenaar zal de komende zomer nog veel geluidsoverlast zijn ook van overvliegende helikopters die de kabels aan- en afvoeren...

niet de beste camping ooit!

stijn
14-12-2017

dat het een mooie camping is maar het sanitair is buiten er is dus geen hokje waar je alleen staat dus dat vindt misschien niet alle mensen fijn. de bediening in het restaurant is prima het eten is ontzettend lekker!!!

Gereisd Met vrienden in juli 2016

Een voorbeeld voor andere naturistencampings

Rene
15-5-2015

Dit is nog een naturistencamping zoals ie hoort te zijn. Inzet, enthousiasme en vooral de gastvrijheid van de eigenaren zijn bewonderenswaardig. Fantastische kampeercamping maar ook de chalets zijn bijzonder luxe en comfortabel. En met een adembenemend uitzicht op de vallei van dit 80 ! hectare groot terrein. Zeer ruime plaatsen en proper sanitair. Het verwarmde zwembad is twee maal zo groot als gebruikelijk. Het restaurant is gastronomisch. En bijzonder vriendelijk is dat ook als je niet dineert, je zeer welkom bent om een koffie en dessert te genieten met een van de heerlijke taarten van Yves.

Gereisd Met partner in april 2015

Prachtige vakantie

Tom
21-12-2011

Ik ben samen met mijn vriendin daar op vakantie geweest, we vonden het een gezellig camping maar voor de kinderen werd er zeer weinig gedaan. verder mooie omgeving en leuke eettentjes

Gereisd Met partner in juli 2009

2008

Een naturisten camping in een prachtige wandel omgeving

Frank de Jong
28-3-2008

Een naturisten camping in een prachtige wandel omgeving. Als het winkelje op het terrein niet heeft wat je wilt, dan moet je 3 kartier rijden naar Castelane of Entervaux

Gereisd Met partner in september 2007

Als je aankomt op de camping is daar Muriel die vreselijk

Frank de Jong
28-3-2008

Als je aankomt op de camping is daar Muriel die vreselijk aardig is. Yves heeft op de camping een heel geavanceerd verwarmings systeem aangelegd om het sanitair en het zwembad te verwarmen. Een staaltje top techniek, dat helemaal geënt is op milieu bescherming. De omgeving is prachtig en ik kom er steeds weer terug om te wandelen in de bergen. De camping ligt op 1000 meter en is 's nachts wat fris. Als je er bent bekijk dan ook de 17 de eeuwse oven die nog steeds gebruikt wordt. Gregoire is bakker/kok dus samen met Muriel zijn er heerlijke maaltijden te krijgen. Op welke plaats ter wereld krijg je als kerel een zoen van de eigenaar van de camping als je in het duister eindelijk de camping weer gevonden hebt na een herfst regendag? Kortom een aanrader. Top sfeer. Top locatie. Top camping. Wat mij altijd verbaast zijn de drie sterren. Volgens mij moeten dat er 4 zijn of misschien zelfs 5.

Gereisd Familie in maart 2008

• Huishoudelijke apparatuurTV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Overige servicesWasserette

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Haut Chandelalar - Centre Naturiste in Briançonnet, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Haut Chandelalar - Centre Naturiste zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.