Tijdelijk €25 aanbetaling

Le Haut Chandelalar - Centre Naturiste

We hebben de beste aanbieders voor Camping Le Haut Chandelalar - Centre Naturiste voor je op een rij gezet:

8.7FantastischScore uit 12 reviews

• Sportfaciliteiten
Meer camping info

12 Reviews over Le Haut Chandelalar - Centre Naturiste

• 9Familie De Ligt28-07-2018

Balsem voor lijf en ziel

Ook dit jaar zijn we weer afgereisd in richting Provence om bij te tanken op onze favoriete camping Le Haut Chandelalar. Wij zijn hier nu 2 weken en genieten volop van de camping met zijn ruige omgeving. Je kunt hier geweldig wandelen. Dit jaar zijn hier veel meer vogels dan in andere jaren. Op de camping is het heerlijk stil en we hebben absoluut geen last van lawaai zoals in een eerdere recensie genoemd. Er is geen reden om niet hiernaartoe te komen dit jaar! Wij zijn hier nu 2 weken en hangen er nog een week aan! Yves, Muriel, Gregoire, Heloise met Tymeo: bedankt weer voor jullie gastvrijheid en een heerlijke vakantie!

• 9Henk in ‘t Groen24-07-2018

De mooiste camping in de Zuid Frankrijk

Wij komen al 25 jaar op deze camping. Een waar paradijsje, met prachtige plaatsen in het bos. Muriël en Yves zijn de eigenaars en ze doen er alles aan om je het naar de zin te maken. Soms echter valt het niet mee om het iedereen naar de zin te maken, vooral als er mensen zijn die zich niet uiten maar alles aangeboden willen krijgen. Muriël spreekt goed Nederlands, dus stel je vraag! Overlast van het energiebedrijf is er in de vier weken die we er nu staan nauwelijks. Je hoort wel eens wat of er vliegt een helicopter op grote afstand van de camping. Zit je aan de oostkant van de camping op het randje dan kan het zijn dat je wel eens wat hoort, maar de mensen die er nu staan vinden geen enkel probleem. De eigenaren kunnen daar overigens zelf niets aan veranderen. Kom naar deze prachtige camping om te genieten van rust, ruimte en vriendschap.

• 7Dhr de Lange06-07-2018

Ik zal dit jaar zeker niet adviseren te gaan!

Wij kiezen graag plaatsen uit waar het rustig is en volgens de reviews moest dat de plaats zijn om te verblijven, een werkelijk prachtige omgeving, die voor fietsers echt ideaal is: weinig verkeer en goede wegen.. dat was allemaal goed... Totdat het Franse energiebedrijf de elektrischiteit masten ging vervangen op en rondom het park.. iedere ochtend begon om 07.30 de vrachtwagens te rijden die gingen boren en graven en dat hield de hele dag aan! Dat was erg storend want we hadden duidelijk gevraagd om een rustige plek en de eigenaar wist dat dit zou plaatsvinden en heeft ons niet op de hoogte gesteld en geen alternatief aangeboden. Het boren was zelfs zo erg dat we zelfs een dag van het park gevlucht zijn.. Volgens de eigenaar zal de komende zomer nog veel geluidsoverlast zijn ook van overvliegende helikopters die de kabels aan- en afvoeren...

• 6stijn14-12-2017

niet de beste camping ooit!

dat het een mooie camping is maar het sanitair is buiten er is dus geen hokje waar je alleen staat dus dat vindt misschien niet alle mensen fijn. de bediening in het restaurant is prima het eten is ontzettend lekker!!!

• 7Eetgelegenheden
  • 10Agnès et Jan03-10-2016

Waw !

Tradition, pureté et authenticité au rendez-vous ! Domaine en pleine nature sauvage, tenu par une famille chaleureuse, aux petits soins pour préserver les valeurs auxquelles ils tiennent. Rare et magnifique !!!!

• 10Andre et Lian16-08-2015

Naturisme pur sang

Au Haut Chandelalar on sent l'amour pour la nature et les hotes dans chaque detail.

• 10Bart de Ligt11-08-2015

Deze camping mag je niet missen

Het is de aller mooiste naturisten camping van Zuid Frankrijk. Prachtig gebied. Prachtig terrein. Uitgebreide wandelmogelijkheden. Rustige omgeving, ver weg van alle touristische drukte. Wij zijn inmiddels al 15 jaar vaste gasten en hopen dat nog vele jaren te mogen blijven.

• 9Rene15-05-2015

Een voorbeeld voor andere naturistencampings

Dit is nog een naturistencamping zoals ie hoort te zijn. Inzet, enthousiasme en vooral de gastvrijheid van de eigenaren zijn bewonderenswaardig. Fantastische kampeercamping maar ook de chalets zijn bijzonder luxe en comfortabel. En met een adembenemend uitzicht op de vallei van dit 80 ! hectare groot terrein. Zeer ruime plaatsen en proper sanitair. Het verwarmde zwembad is twee maal zo groot als gebruikelijk. Het restaurant is gastronomisch. En bijzonder vriendelijk is dat ook als je niet dineert, je zeer welkom bent om een koffie en dessert te genieten met een van de heerlijke taarten van Yves.

• 9Staat v/h sanitair
  • 8Tom21-12-2011

Prachtige vakantie

Ik ben samen met mijn vriendin daar op vakantie geweest, we vonden het een gezellig camping maar voor de kinderen werd er zeer weinig gedaan. verder mooie omgeving en leuke eettentjes

• 8Eetgelegenheden
  • 9Thierry23-06-2011

Que du bonheur

Accueil chaleureux des propriétaires, cuisine du terroir préparée par Yves, la quiétude dans un environnement verdoyant, superbe piscine, hébergement en chalet impeccable, nombreuses possibilités de randonnées, le naturisme tel que nous l'aimons

Camping Le Haut Chandelalar - Centre Naturiste info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar