Appartement Résidence Néméa L'Aigle Bleu

Appartement
Appartement Résidence Néméa L'Aigle Bleu
8,1

• Ligging t.o.v. pistes8,5

We hebben een aantal aanbieders voor Résidence Néméa L'Aigle Bleu voor je op een rij gezet:

1 review over Appartement Résidence Néméa L'Aigle Bleu in het Nederlands

Erg minimaal

Karina van der Breggen
17-2-2014
  • Ligging t.o.v. pistes9

Dit appartement heeft een prima ligging t.o.v. de piste. De inrichting van het appartement is minimaal. Geen kapstok of plek om je natte skispullen op te kunnen laten drogen. Geen ruimte voor je skischoenen om te drogen. Het appartement is erg gehorig als de bovenburen met de stoelen schuiven zit je rechtop in bed. Een 8 persoonsappartement met een elektrische boiler van 300 ltr en 3000 watt, lees max 4 pers. achterelkaar douchen voordat het warme water op is. Tevens zijn na een bezoek aan de sauna mijn kleren gestolen en tevens de laatste avond is onze skilocker opengebroken en hebben we onze ski's in de lift richting de parkeergarage gevonden. Het receptiepersoneel is wel heel vriendelijk, die konden hier ook niets aandoen was meer een samenloop van omstandigheden.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Résidence Néméa L'Aigle Bleu in Briancon, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Résidence Néméa L'Aigle Bleu zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Résidence Néméa L'Aigle Bleu scoort een 8.06 uit 10 op basis van 12 reviews.