Appartement Résidence Guisanel

Convenablr

Thierry Saint-Louis
8-4-2012
  • Ligging t.o.v. pistes10

J'avais demandé un appartement avec deux (2) lits parce que je partais avec ma fille. Il s'agissait en réalité d'une pièce pour un couple avec un grand lit type clic-clac.

probleme de proprete

maneau
6-3-2012
  • Ligging t.o.v. pistes10

Couvertures sales et malodorantes, oreillers tachés , vaisselle sale et collante, pas de tapis de bain, pas de mamique pour les plats, mimi four qui dégage une mauvaise odeur quand on le met en route.

Simon superficie convenable pour deux. Super emplacement par rapport aux pistes et au centre ville.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Résidence Guisanel in Briancon, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Résidence Guisanel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Résidence Guisanel scoort een 4 uit 10 op basis van 2 reviews.