Géén boekingskosten

• Sportfaciliteiten
Meer camping info

5 Reviews over Les Cinq Vallees

• 9Colette Maryse Michel Jean20-08-2016

Camping super avec equipe super !

Camping bien placé dans cette région superbe. Ambiance familiale dirigée par un directeur super sympa qui s'est entouré d'une équipe efficace et souriante, toujours au service des clients. Nous y retournerons avec plaisir.

• 9Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair
  • 7Arienne18-08-2016

Gemoedelijke camping met grote plekken.

Rustige camping waar je zelf (geholpen door eigenaar) een plekje uit kon zoeken. Wij hadden een zeer ruime plek. Vanaf de camping gaat er een bus naar Briancon die gratis is voor campinggasten. Veel wandel mogelijkheden in de buurt.

• 5Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair
  • 8Jo&Co01-09-2013

Camping à recommander

Camping bien situé dans la vallée de Briançon, un peu à l'écart du centre, mais très proche des commerces. Tenu de main de maître par le gérant qui ne compte ni ses efforts, ni son attention pour chacun, secondé par une équipe dynamique et très réactive. Une restauration de qualité, les plats sont "maison" , avec un renouvellement très fréquent des menus . Le infos diverses concernant les animations et les promos restaurations sont diffusée de façon originales par haut parleur, ce qui ajoute un petit côté original bien sympathique. Bonne ambiance dans l'espace restauration, terrasse plein air. Choix de son emplacement en fonction de l'ensoleillement / ombre désiré, avec un petit tour de voiture élec en prime !! Les barrières sont fermées à 23h et rouvrent à 6h pour le bien-être de tous. Bon rapport qualité prix. Internet gratuit en se rapprochant de l'accueil . Un petit bémol concernant un peu de bruit généré par la route nationale, mais cela ne nous a pas gêné outre mesure.

• 9Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair
  • 10GUIGON22-08-2013

Super camping !

Nous avons passé 3 nuits et j'y retournerais sans hésiter. Il y en a pour tous les goûts au niveau des emplacements : ombragés, au soleil, mi-ombre mi-soleil. Et les emplacements sont tous plats, chose pas toujours évidente dans les campings ! La piscine est très bien, bien pleine en août mais c'est normal ! Et les sanitaires, super ! N'hésitez pas à y aller vous ne serez pas déçus !

• 10Staat v/h sanitair
  • 8Tim10-09-2012

Prima camping, prima plek

In augustus voor het eerste op deze camping geweest. De mobile home die we gehuurd hadden was zo goed als nieuw dus daar was niks op aan te merken. Voldoende ruimte erom heen. Min puntje zou kunnen zijn dat als het regent je binnen zit, een veranda met een dakje er boven zou dan uitkomst bieden. Verder is alles goed geregeld op deze camping met een klein winkeltje voor de eerste boodschappen. Vlakbij is een grote supermarkt. Internet is gratis en van elke plek van de camping is er voldoende bereik.

• 7Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair
  • 0Sabina Schel11-02-2011

Groene camping, mooie plekken, prachtige omgeving

Wij hebben met onze dochtertjes in 2009 deze camping bezocht. In onze mobile home hebben we twee weken lang een fantastische vakantie beleefd: prachtig weer (Briancon heeft de meeste zonuren van Europa), mooie omgeving, leuk zwembad en niet druk. Op de camping staan m.n. Fransen en Italianen, niet zo veel Nederlanders (maar dat vinden wij geen probleem). Campingwinkeltje is ok, en iedere avond kun je heerlijk eten halen (pizza's, salades, friet). Voor kleine kindjes is er een oud, maar prima speeltuintje. Vanuit het zwembad kijk je uit op 5 gigantische bergen, zo mooi! Wielrenners kunnen hier hun hart ophalen dus! Inderdaad wel koud 's avonds en 's nachts. En de rit over twee grote bergpassen is even doorbijten...

• 8Eetgelegenheden

• WasmachineBeschikbaar

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens